lundern 96 Report post Posted March 4, 2014 Såå seint da Har hatt litt PC trøbbel i det siste, og mye andre ting som skjer, blir med til helgen tenker jeg! Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted March 4, 2014 Såå seint da Har hatt litt PC trøbbel i det siste, og mye andre ting som skjer, blir med til helgen tenker jeg! Den er grei! Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 4, 2014 Fikk tjuefire oppdateringer fra event i kveld Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted March 5, 2014 Fikk tjuefire oppdateringer fra event i kveld hehe, ojj da. Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted March 28, 2014 I kveld, Fredag (28.Mars) - klokken 21:00, så samles vi på Teamspeak for å spille Tactical Battlefield. Håper alle som kan møter Vi regner med å bli en del norske som spiller i kveld! Alle som er nye vil få grundig opplæring! Vil også minne om at vi forsatt søker etter nye rekrutter. Trykk her for mal og info! Teamspeak 3 Adresse: 89.162.86.190 PW: elite Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted April 1, 2014 Takk for meg på fredagen, kul gjeng, god stemning Var ingen problem å være ny, ble kjempe godt tatt imot og fikk en privat sesjon i hvordan TacBF fungerer! Slenger meg gjerne på igjen om det er mulighet for det! 1 Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted April 9, 2014 Blir nok ikke siste gang og det er bare å slenge seg med Fremover blir det nok en blanding av Tactical Battlefield og COOP oppdrag med headless clients. Vi holder på med et stort Nato oppdrag, som er lagd for hodeløse klienter for ekstra god ytelse og bedre AI. - USS Nimitz med fungerende bremsevaiere og katapulter. - Boeing F/A-18E/F Super Hornet - Masse nye våpen og utstyr. - UPSMON (med litt tweaking) + Headless clients = Sinnsykt smarte og uforutsigbare fiender. - Logistikk og oppretting av FOB (forward operating base) +++ Føler jeg må advare alle om at i helgene, så er det fare for at flertallet har temmelig høy promille og i uvanlig godt humør. Alle under 18 bør snakke med sine foresatte 1 Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted March 17, 2015 Etter å ha spilt store mengder med Battlefield, Insurgency og Red Orchestra 2 så er det forsatt Arma 3 som er kongen på haugen. Vi i [aCe] har bestemt oss for å holde oss til Arma 3, og spiller nå Zeus og Tactical Battlefield. Begge kan anbefales sterkt! - Zeus er tidenes beste oppfinnelse for å skape et mission, enten COOP eller Multiplayer. Det finnes ikke grenser på hva som kan skje i løpet av en kveld med Zeus. Eneste som kreves er en eller flere kreative sjeler, som har lyst til å bruke tiden sin til å tilfredstille spillerne. Zeus har full kontroll fra skyene til å gjøre hva som helst med innholdet i spillet real-time og kan enkelt ta over en fiendtlig ai soldat for å gjøre COOP oppdraget enda mer spennende. - Tactical Battlefield er Arma 3 versjonen av Battlefield - ren PvP. Har blitt utrolig bra siden sist jeg spilte det og kan vel si at opplevelsen er en del ganger sterkere og bedre enn det Battlefield klarer gi meg. TacBF bruker alle kartene til Arma 2 og Arma 3, og sammen med Task Force Radio og andre addons, så er innlevelsen og adrenalinet raskt på topp. Vi har egen server til Zeus og COOP og en for Tactical Battlefield, men vi prøver å spille mest mulig public for å få mest ut av spillet. Det eneste som mangler i mine øyne er flere norske spillere, som har lyst til ta en pause fra alle disse Survival-modifikasjonene og heller prøve ut dette. Kan det være noe for deg? Hvis du har lyst til å bli med, så er du klar på noen få tastetrykk og litt venting ved hjelp av PlayWithSix. Følg vår guide her: http://arcticelite.com/aCe/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?1376 og join vår Teamspeak. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted April 9, 2015 Hvorfor har jeg ikke sett denne tråden før? Jeg stakk innom forumet for å si at jeg har oppdaget "king of the hill" i Arma 3, men dette ser jo sinnsykt fett ut! Dere skal game Tactical Battlefield i morgen, ikke sant? Dere skal det? For jeg skal være med! Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted April 22, 2015 Hehe, har kun vært COOP på oss i det siste. Hovedsaklig for å danne et lag som er effektive og bruker radiosamband på en ryddig og korrekt måte. Tactical Battlefield er skikkelig rått og nå som hele samfunnet samles på de offisielle serverne, så er det ofte 35vs35 til langt på natt, men pga. opplæring så kjører vi COOP en stund fremover. Vi lager hver uke nye oppdrag/operasjoner med flere lokale headless clients, UPSMON og TWPCAS. Med de tre sammen, så har vi god ytelse med masse ai, ai som reagerer lynkjapt og oppfører seg temmelig likt vanlig spillere. Ca. 5x bedre enn standard AI. Ved siden av dette bruker vi Authentic Gameplay Modification (Øker realismen, smarte menyer og et bra medicsystem), Task Force Radio (Realistisk radiosamband), BlastCore (Forbedrede effekter), jsrs3 (Forbedret lyd), norske uniformer med klanpatch samt. Addons som legger til masse våpen og utstyr. HK416, HK417 og G3 er veldig populære Alle er velkommen til å bli med (Tirsdag, Torsdag og Søndag @ 2100) og vi prater 100% skandinavisk, med mindre annet er avtalt på forhånd. Vi ser for øyeblikket etter nye spillere som kan fylle en ny taktisk FSK-gruppe. Ellers så er vi også på jakt etter spillere som er villig til å dedikere seg til en rolle: lagfører, sanitet, områdesjef, sambandsmann, snikskytter eller pilot. Vi krever ingenting av deg som søker eller vil bli med, så lenge du er villig til å lære. Vårt hovedfokus er å ha det morsomt, samtidig som vi prøver å ha et ryddig samband og faste roller/oppgaver. Send meg gjerne en PM, ta en tur innom vår Teamspeak eller besøk oss på arcticelite.com. Psst. Ny side er under utvikling. Share this post Link to post Share on other sites