MertenNor 0 Report post Posted February 6, 2014 Norway 01 Serveren bruker epoch versjon 1.0.3.1 mens i DayZ Commander er det 1.0.4 som er den nyeste.. så jeg lurte på om det er noen her som kan laste opp eller sende en link til 1.0.3.1 Takk. Share this post Link to post Share on other sites
Swart 5 Report post Posted February 6, 2014 Norway 01 Serveren bruker epoch versjon 1.0.3.1 mens i DayZ Commander er det 1.0.4 som er den nyeste.. så jeg lurte på om det er noen her som kan laste opp eller sende en link til 1.0.3.1 Takk. Du kan degradere via commander..er en rullegardin der det står verson 2 Share this post Link to post Share on other sites
MertenNor 0 Report post Posted February 6, 2014 Norway 01 Serveren bruker epoch versjon 1.0.3.1 mens i DayZ Commander er det 1.0.4 som er den nyeste.. så jeg lurte på om det er noen her som kan laste opp eller sende en link til 1.0.3.1 Takk. Du kan degradere via commander..er en rullegardin der det står verson Takk Share this post Link to post Share on other sites