cri74 880 Report post Posted February 5, 2014 For å oppdatere profien din og få en avatar på portalen så kan du gå til http://www.battlefield.no/user Her kan du legge inn bilder og spill, og oppdatere informasjon For å oppdatere forumkontoen din kan du gå øverst til venstre i forumet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted February 5, 2014 Helt utrolig at jeg ikke har gjort dette.. Vel, oppdatert nå Fiksa like godt ny avatar i samma slengen.. Men problemet ligger jo selvsagt i at når man først har lagt inn avatar via denne linken: http://www.battlefield.no/forum/index.php?app=core&module=usercp Så tror man gjerne at man er ferdig.. men i realiteten, for at det skal bli rett i nyhetsarkivet, så må man lage dobbelt opp Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted February 5, 2014 Fiksa like godt ny avatar i samma slengen.. Stopp Quote Share this post Link to post Share on other sites
knutlb 24 Report post Posted February 6, 2014 Fiksa meg avatar på portal og forum nå. Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted February 6, 2014 bra insj! Quote Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted February 6, 2014 Fiksa meg avatar på portal og forum nå. Hyggelig å se deg her Knut Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted February 7, 2014 Ikke dum påminnelse. Urk. Det triste er at jeg ikke tror jeg har dette custom mummibildet lenger. Så da får jeg ikke mummifisert profilen min uten å miste det litt mer, eh, 'personlige preget' Quote Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted February 7, 2014 Høyreklikk-lagre som -upload? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted February 7, 2014 +1 til baerkowzkii ^^, Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted February 10, 2014 Jeg som håpet på å få en ny og shiny en, bare vær sånn dere! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted February 10, 2014 Om noen har behov for en avatar men ikke helt klarer å lage en selv er det bare å sende meg en PM med litt info om hva du ønsker så kan jeg se hva jeg kan smelle sammen når jeg har tid Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted February 25, 2014 * bumper for info og sikkert til hjelp for nye (og gamle) medlemmer Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted March 1, 2014 Bumper denne igjen jeg ... hihi.. dere ser jo helt forferdelige ut, også gamle medlemmer - på forsiden til og med Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted March 1, 2014 burde vel vore ein smal sak å linka opp mot forumbilde (vertfall for dei som har samme nick)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted March 1, 2014 Ja, har aldri skjønt hvorfor det er et eget system på nyhetene. Litt irriterende at man ikke kan lese nyheter i forumtråden, men må trykke på link til forsiden. Sånn, da fikk jeg sytet litt. Litt bakrus fra i går Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 234 Report post Posted March 1, 2014 Uten å si noe sikkert tror jeg det jobbes på noen endringer der. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 43 Report post Posted March 2, 2014 Syns også det er litt snodig med eget system på nyhetene. Litt ork Quote Share this post Link to post Share on other sites
Søvd 22 Report post Posted March 2, 2014 Jeg tror vi alle synes ordningen nå er i overkant knotete, så en endring ville vært velkommen med tanke på nye medlemmer. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted April 11, 2014 bumps Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted December 15, 2014 bumpibjørn Quote Share this post Link to post Share on other sites