Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

BIGWAR #5 DISKUSJONSTRÅD

Recommended Posts

bf4banner3.jpg

Onsdag 12/2/14 | Påmelding http://bigwar.sofakroken.net/| Oppmøte 1 time før kampstart | Mumble er obligatorisk

Ansvarlige administratorer for Bigwar: Sofakommandanten | Herminator | Nyhetsannonsering

Avmeldingstråden

Merk at påmeldingen krever kun en enkel registrering uten mail bekreftelse eller passord. Du må være registrert på forumet, og det anbefales at du holder deg oppdatert på portalen og Battlefield 4 bigwar forumet i dagene før bigwar for å få med deg laglister og eventuelle endringer på den.

Map som blir spilt er Goldmund Railway

PÅMELDINGSLISTE

Sofakommandanten Herminator dopehawk GamerKrizz Mosekose kampsauen TRIIDENT QzzyzxQ 2easy-Broseph camaxide Reborn Steelnex zarjazz ExperienC liXn_Nuna Salvation15 barezell FFAa-GunSlinger NoobiCake g00rtg darkblue Monkeyman Oberlander Pladsen Gambler Speaker m1cr0play Prixmyo Vikingkjell el_toro karloc Hyttedo TheManDoffen Roy-Inge keh gaffateip knutlb MaskotFeffe Sogndal94 Kjellt kjetilhaug Hylland1 Pampers weznor metulhead iTzRaDiO4cTiV3 niXn_Luna ChrZZ =rve=kgbfighter Snipermats Pvt-Bretvik trollhatt haavik90 Even4543 Apoc Perulv1000 kjellare99 IselinKlementin Sinnapels 0lzen Tbagmonster FFAa-Nezje Crispywafers Anthias stubbe90 PORAX

VENTELISTE

piotr acidmoose Bustebart Silentspy Oppedal NOddi89 Jonte Fiskervenn albertCn MrLuke82

Sist oppdatert 06.02 | 22:30

Det blir ingen streaming fra min side denne gangen på grunn av andre forpliktelser, men jeg er behjelpelig for å sette opp stream og nødvendige ressurser slik at det kan gjennomføres i noen andres regi. Ta kontakt hvis du har lys til å sende kampene denne gangen.

Står at det blir Goldmund railway inne på sofa sin side :p imorra klokka 18:00 påmelding, å detta er ikke Danmark kampen!? (it seems)

Stor trafikk mot siden nå! Men fikk plass, kan jeg skrive her hvem jeg vil være i sqaud med?

Stor trafikk mot siden nå! Men fikk plass, kan jeg skrive her hvem jeg vil være i sqaud med?

Du kunne ha lagt inn 2 ønsker der du registrerte deg :)

Du kunne ha lagt inn 2 ønsker der du registrerte deg :)

Sant Gambler, men var for opptatt til å få plass :p