cri74 880 Report post Posted February 5, 2014 Onsdag 12/2/14 | Påmelding http://bigwar.sofakroken.net/| Oppmøte 1 time før kampstart | Mumble er obligatorisk Ansvarlige administratorer for Bigwar: Sofakommandanten | Herminator | Nyhetsannonsering Avmeldingstråden Merk at påmeldingen krever kun en enkel registrering uten mail bekreftelse eller passord. Du må være registrert på forumet, og det anbefales at du holder deg oppdatert på portalen og Battlefield 4 bigwar forumet i dagene før bigwar for å få med deg laglister og eventuelle endringer på den. Map som blir spilt er Goldmund Railway PÅMELDINGSLISTE Sofakommandanten Herminator dopehawk GamerKrizz Mosekose kampsauen TRIIDENT QzzyzxQ 2easy-Broseph camaxide Reborn Steelnex zarjazz ExperienC liXn_Nuna Salvation15 barezell FFAa-GunSlinger NoobiCake g00rtg darkblue Monkeyman Oberlander Pladsen Gambler Speaker m1cr0play Prixmyo Vikingkjell el_toro karloc Hyttedo TheManDoffen Roy-Inge keh gaffateip knutlb MaskotFeffe Sogndal94 Kjellt kjetilhaug Hylland1 Pampers weznor metulhead iTzRaDiO4cTiV3 niXn_Luna ChrZZ =rve=kgbfighter Snipermats Pvt-Bretvik trollhatt haavik90 Even4543 Apoc Perulv1000 kjellare99 IselinKlementin Sinnapels 0lzen Tbagmonster FFAa-Nezje Crispywafers Anthias stubbe90 PORAX VENTELISTE piotr acidmoose Bustebart Silentspy Oppedal NOddi89 Jonte Fiskervenn albertCn MrLuke82 Sist oppdatert 06.02 | 22:30 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted February 5, 2014 Det blir ingen streaming fra min side denne gangen på grunn av andre forpliktelser, men jeg er behjelpelig for å sette opp stream og nødvendige ressurser slik at det kan gjennomføres i noen andres regi. Ta kontakt hvis du har lys til å sende kampene denne gangen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted February 5, 2014 Står at det blir Goldmund railway inne på sofa sin side imorra klokka 18:00 påmelding, å detta er ikke Danmark kampen!? (it seems) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Haavik 6 Report post Posted February 5, 2014 Jeg er klar, bare å benke seg foran pcen imorra med F5 da Quote Share this post Link to post Share on other sites
camaxide 23 Report post Posted February 6, 2014 her funker ikke bigwarsida engang... ^_^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Roy-Inge 17 Report post Posted February 6, 2014 Stor trafikk mot siden nå! Men fikk plass, kan jeg skrive her hvem jeg vil være i sqaud med? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted February 6, 2014 Stor trafikk mot siden nå! Men fikk plass, kan jeg skrive her hvem jeg vil være i sqaud med? Du kunne ha lagt inn 2 ønsker der du registrerte deg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Roy-Inge 17 Report post Posted February 9, 2014 Stor trafikk mot siden nå! Men fikk plass, kan jeg skrive her hvem jeg vil være i sqaud med? Du kunne ha lagt inn 2 ønsker der du registrerte deg Sant Gambler, men var for opptatt til å få plass Quote Share this post Link to post Share on other sites