Enradoo 186 Report post Posted February 5, 2014 During the Golden age of piracy, the feared Captain Flint brings on a younger crew member as they fight for the survival of New Providence Island. According to the first episode, "In 1715, West Indies, the pirates of New Providence Island threaten maritime trade in the region. The laws of every civilized nation declare them hostis humani generis; enemies of all mankind. In response, the pirates adhere to a doctrine of their own...war against the world." Har sett de 2 første episodene og synes dette ser ut til og bli en bra serie! Quote Share this post Link to post Share on other sites
aasing 208 Report post Posted February 5, 2014 Vet ikke helt hva jeg syntes om Capn. Blackbeard..... Men kommer til følge serien videre 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted February 19, 2014 Tror ikke jeg har hørt om en pirat-tvserie før, begynner å se på denne senere idag. Satser på at dette er noe bra følge med på Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 19, 2014 Syns den har vært bra hittil og blir definitivt å følge med på videre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted February 20, 2014 Godt fornøyd med de første episodene, og serien får + poeng for masse pupper. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted February 21, 2014 Liker serien godt så langt. Har ikke vært borti pirat-temaet i en serie før, men det fungerer bra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Geronimo86 154 Report post Posted February 21, 2014 Denne får også godkjent stempel av meg Blir spennende å følge denne videre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted February 21, 2014 Begynte bra men nå nynes jeg den dabber av (episode 3). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted February 24, 2014 Hadde ikke helt trua på denne, men siden den blir "godkjent" her så skal jeg gi den et forsøk i kveld! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted February 25, 2014 Blir for mye drama og snakk for min del at jeg klarer og presse meg igjennom 1 klokke time Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted February 26, 2014 Noen som vet om den er på Netflix/HBO/Viaplay? Eller må jeg liksom bli pirat for å se det her.... heh 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Enradoo 186 Report post Posted February 26, 2014 den er på HBOnordic drozo! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted February 26, 2014 Blir for mye drama og snakk for min del at jeg klarer og presse meg igjennom 1 klokke time Du liker vel ikke Game of Thrones heller da? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted February 26, 2014 Hehe, stemmer fullt ut det Multicyber! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted February 26, 2014 Trist, da er vel Michael Bay noe for deg 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted March 23, 2015 Å FYFAEN SÅ BRA, gleda mæ til neste episode! Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted March 29, 2015 Rå episode, sykt bra serie atm! En av de beste seriene ute nå 10/10. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted March 4, 2016 Når serien først kom ut så jeg kun tre episoder før jeg falt av. For tre uker siden så jeg igjennom alle episodene på et par dager, og det er som Iceman sier en av de beste seriene der ute. Om jeg måtte velge mellom Black Sails og Game of Thrones, hadde jeg nok valgt Black Sails. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted October 17, 2016 Wohooo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted October 17, 2016 En absolutt topp 5 serie of all time 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 17, 2016 Nekter å se traileren, for mange spoilers. Vil ikke vite en dritt når jeg går igjennom episodene Synd det er siste sesong Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted January 29, 2017 4x01 ute nå Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 6, 2017 Nok en rå episode ute Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted February 13, 2017 Ny episode ute. Like bra som alltid Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 11, 2017 Kjipt at serien er ferdig. Nå blir jeg tvunget til å se de fire siste episodene fra The Mediocre Dead.. Quote Share this post Link to post Share on other sites