Spurvjen 0 Report post Posted January 25, 2014 Hellragger #06 Office only 02:30/25januar Office Bannet av: ERAGON Min Steam id : STEAM_0:1:18101395 Ingen God grunn, admin hadde en dårlig dag. Admin mente jeg hadde dårlig oppførsel når jeg diskuterte mot han om hvilket nick jeg fikk lov til å ha det var ikke noe som "bæsj,kuk,Tiss" etc. Det var rett å slett noen andre sitt nick med noe mer, ikke Noe uhøfelig I DET HELE TATT. så på slutten bytta jeg navn til en kompis sitt navn (sitter/satt på skype med han, vi hadde det artig. Admin banner meg For "generel dårlig oppførsel" grunnen til dette er siden jeg "vant" over han i en diskusjon. Jeg syntes denne oppførselen av en admin er rett å slett på trynet. Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted January 25, 2014 Hei Spurvjen. Admin har gjort helt riktig. Du fikk flere advarsler av han. Oppførselen din var uakseptabelt. Når en admin ber deg å skjerpe deg, da skal du høre på han. Det du og kameraten din syns er morsomt, er ikke nødvendigvis så morsomt for andre på serveren. Du er velkommen tilbake på våres servere når ban går ut, i morgen natt. Mvh Lakrisalen 1 Share this post Link to post Share on other sites