camaxide 23 Report post Posted January 19, 2014 http://battlefield.wikia.com/wiki/Rogue_Transmission De lister forsåvidt også navn - men du kan trykke deg inn på hvert. AH-6 Little Bird og Z-11W er navnet på de 2 scout helikoptrene i spillet Share this post Link to post Share on other sites
MrLuke 0 Report post Posted January 19, 2014 har satt opp ATC hos meg, om alle kan laste ned og lage konto før tirsdaag har det vært fint, da vi kan sammen gå gjennom tactic.. har satt opp ATC hos meg, fint om alle SL kan laste ned og lage konto før tirsdaag har det vært fint, da vi kan sammen gå gjennom tactic.. Share this post Link to post Share on other sites
camaxide 23 Report post Posted January 19, 2014 oki Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted January 19, 2014 RoyInge melder avbud. Mr.Niceboy hentes inn frå venteliste, og er for øyeblikket plassert i Bravo Squad (som har fokus på hardware). Gi beskjed om du ikkje ønsker dette, så kan du bytte med person eller settes i annen squad. Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted January 20, 2014 har satt opp ATC hos meg, om alle kan laste ned og lage konto før tirsdaag har det vært fint, da vi kan sammen gå gjennom tactic.. har satt opp ATC hos meg, fint om alle SL kan laste ned og lage konto før tirsdaag har det vært fint, da vi kan sammen gå gjennom tactic.. Da veit du åssen vi får kobla opp til deg da? Har prøvd med fiskervenn og vi fikk ikke kobla opp til hverandre Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted January 21, 2014 Lag1: Delta: Macman melder avbud, byttet ut med Roy-Inge Golf: humaN melder avbud, byttet ut med Jantnor Echo: Multicyber melder avbud, byttet ut med Hannibal 741 Lag2: Alpha: OlaNordman melder avbud, byttet ut med OperationDoomsday Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted January 21, 2014 Sofa: Kan ikke OperationDoomsday komme på vårt lag da. Hadde vært kos å gama med han. Hvis ikke må han smake kniv.. Share this post Link to post Share on other sites