bbble 2 Report post Posted January 17, 2014 Jeg sliter med at jeg detter ut i prosessen med å joine en server. Når det nederst i battlelogen vises en blå linje med joining a server/logging in/ connecting, så tar det av og til litt vel lang tid (breiband og lav ping tross alt) og tilslutt så blir den statuslinja rød: could not join server. Det er ingen ytterligere feilmelding. Noen som vet hva som går galt? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted January 18, 2014 Dette skjer ofte med meg også. Prøv å join en annen server. Etter du har kommet inn, så kan du prøve den du ikke kom inn i sted. Dette er serverklienten som tøyser og ikke noe vi, spillere, får gjort noe med. Kom en server update i går, som mange oppdaget at de ikke fikk deployet etter man døde. Takk Dice!! Har ike spilt i dag, så jeg vet ikke om det er ordnet nå. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 18, 2014 bbble, ta å oppdater punkbuster! gjorde underverker for meg Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted January 18, 2014 Skjedde med meg før også. Avinstallerte hele dritt spellet og installerte det igjen flere mnd'r etterpå. Funker fint nå. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted January 22, 2014 slette windows TEMP mappa kan også gjøre underverket vist BF4 klusser til ved logging inn og connecte. Eller så ordner det seg selv bare sånn helt uten vidre, akkurat som det skjedde for meg etter at Bigwar'en var over ^^, passe emo i går mellom 2045 og 2300 Quote Share this post Link to post Share on other sites