Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

ArmA 3: Drøm litt større

Recommended Posts

Har tenkt at Arma 3 er i beta enda :-)

Håper de også kan klare å forbedre ytelsen liiiitt, ser ofte store FPS dropp når "mye" skjer. Noe som gjør enkelte av oppdragene og moddene uspillbare i mine øyner.

(må en få seg noen å spille A3 med :)

Kult! Arma 3 bare gror og gror og blir bedre hele tiden og kult innhold blir laget. Enig at spillet kan virke som Beta enda men det har kommet en god vei.

Presidenten og jeg spilte i dag denne(Sky_Track_3000) ;

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=179421569

Denne tar litt av det dønn seriøse vekk og vi lo utrolig godt! Verdt å teste ut med noen kompiser!

Arma kan være så mye grunnet den sinnssyke tilpasningsevnen og alt trenger ikke handle om å drepe hverandre :)

Skikkelig serverfiler for både Linux og Windows + dette blir veldig bra. Flere burde droppe Battlefield 4 og heller spille Arma 3: Tactical Battlefield.

På tide at det fikk litt multiplayer innhold 5 måneder etter lansering. Føler heller ikke Altis er et bra kart å ha multiplayer på, det er altfor øde.

Total: Skulle gjerne droppet BF4 men vis meg noe som faktisk er morro å spille i Arma 3 først ;)

• Like 1

Er mange som tror at det er BI som står for MP-innhold, men er faktisk et større miljø med moddere som hele tiden "pumper" ut innhold, er bare å se på workshop eller engasjere seg litt.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...