Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
VenoMeisther

CS:S - Forslag og oppdateringsstråd

Recommended Posts

Heisann :)

Har du forslag til for eksempel nye kart eller noe annet på CS:S serverene våres eller annen tilbakemelding. Alle forslag vil bli tatt seriøst og vi setter pris på at du som spiller engasjerer deg i å komme med forslag.

I samme forumdel som denne tråden vil du også finne:

CS:S Minigames tråden, der andre kommer med forslag og eventuelt du kan se når det kommer nye updates på serveren.

http://www.battlefie...gestion-thread/

Du kan også finne CSS- office tråden, der det blir diskutert/snakket litt generelt fra Office- serveren:

http://www.battlefie...83-office-only/

Mvh

VenoM

om jeg skulle spilt noen som helst map utenom competetive så skulle det vert fy_pool_day. Brukte alltid og ha warmup på pool_day på 1.6. Men er ingen pool_day servere nå =/

En liten "fy" server kanskje?

fy_pool_day, fy_iceworld, fy_snow, fy_complex, fy_abbottabad..?

• Like 1

Det har kommet masse forlsag til allmaps-servern da? Vet ikke i hvilken tråd de liggeR? Og på office synes jeg vi burde få på at man kan gå gjennom folk!!!! Det er så himmel å spille go hvor det er.

• Like 1

En FightYard server hadde jo vært bra å prøvd, både på CS:go også kanskje.

faen, just realized. Detta va får CS:S og ikkje CS:GO. Samme ønske der tho.

Du finne samme tråden for CS:GO nå her:

Det har kommet masse forlsag til allmaps-servern da? Vet ikke i hvilken tråd de liggeR? Og på office synes jeg vi burde få på at man kan gå gjennom folk!!!! Det er så himmel å spille go hvor det er.

+1

Skulle vi gjort om aim_ mapsa til noe annet? eventuelt kjøre noe zombie eller jail? føler de har stått tom i alle de år?

en Jail server vil kreve et massivt antall admins som faktisk er aktive in-game. Selvsagt så kan jo mye styres av plugins, men det er igrunn ikke nok bare med plugins. Jeg snubla innom ideen rundt "Jail only admins". Eventuelt lage et forum (med litt hjelp av cri for og faktisk få folk til å søke), der folk kan søke admin på jail serveren. Kanskje med litt mindre "krav" i første omgang.

Som Venom sier, så kommer Noblock til å kræsje med FF, det går jo ann å prøve tho.

Liten update på aim serveren:

• Aktivert funksjonene
    • Rock the vote
    • Nominate

[*]Satt ned time limit til: 15 min

[*]Nye kart:

• Aim_pistolday
    • Aim_windows

Mvh

VenoM

Forslag til aim serveren. Aim Deathmatch > Vanlig aim_maps servere

Også foreslår jeg som, Mariell, at FF slås av over hele fjøla.

Fiks ff også da:)

Det som er så kjipt med dette er at da kan tre spillere stå bak hverandre og bare flåse vekk skudd rett frem mot fiendene. Fienden får langt flere skudd mot seg og om fienden prøver å skyte tilbake så treffer de hovedsaklig den fremste på motstanderlaget. "Human shield" ganske enkelt. Dette har blitt gjort tidligere og da var det masse klaging på at spillet ble altfor useriøst, hovedsaklig fordi det går ann å skyte gjennom folk (sine egne) og unngå å bli truffet ved å stå bak lagkamerater.

Dette gjelder jo da spesielt på office hvor det er svært mange typiske punkter hvor spillerne står og man kan dermed enkelt komme opp i slike situasjoner..

• Like 1

Surf:

-aktivert rtv.

Må også finne ut hva vi skal gjøre med surf serveren, skill surf eller fun surf server?

Jeg stemmer på skillsurf da dette kan trekke til seg litt folk.. men med en tick på 100 og sv_airaccelerate 100.

Kan også ha 66 tick server men dette er mere for hardcore skillsurfere, tenker da at det ikke vil få så mange inne på servern pga det er en del vanskeligere å surfe.. bare et forslag! :)

Minigames:

Les siste post her: Minigames forslags/oppdaterings tråd

Surf:

-Foreløpig sa har det vært litt blanding av hvilket maps som er på surf serveren. Vi har nå bestemt at vi skal fokusere på fun-maps og fjerner de skill mapsa som er.

- Extended map er det nå mulig å vote på i mapvote en gang per kart.

-Kart syklus:

surf_ny__resist

surf_XIV_v2a

surf_10x_scratch_v2a

surf_ny_momentum_v3_1

surf_buck-wild

surf_rebel_resistance_final3

surf_forbidden_ways_reloaded

surf_XIV_v3b

surf_legends_lite

surf_year3002

surf_pyramidfort_beta

Update: Lagt inn Resetscore på #01 Allmaps #02 Dust 2 only #06 Office only. Aktiveres ved å bruke !rs eller !resetscore

Update2:Driver å holder på med massive tester av nye Surf_maps og legge på servern.. Forslag kan sendes på pm til meg. Håper nye maps innen helga :)

Fiks ff også da:)

Det som er så kjipt med dette er at da kan tre spillere stå bak hverandre og bare flåse vekk skudd rett frem mot fiendene. Fienden får langt flere skudd mot seg og om fienden prøver å skyte tilbake så treffer de hovedsaklig den fremste på motstanderlaget. "Human shield" ganske enkelt. Dette har blitt gjort tidligere og da var det masse klaging på at spillet ble altfor useriøst, hovedsaklig fordi det går ann å skyte gjennom folk (sine egne) og unngå å bli truffet ved å stå bak lagkamerater.

Dette gjelder jo da spesielt på office hvor det er svært mange typiske punkter hvor spillerne står og man kan dermed enkelt komme opp i slike situasjoner..

Dårlige argumenter. Om du ser i klagemuren deres så er det mer klaging på team killing og team damage enn det noen gang kommer til å være på at folk kan gå gjennom folk/bruke folk som meatshields. Dette må jo være bedre for både admins og spillere.