Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Sofakommandanten

BIGWAR #3 DISKUSJONSTRÅD

Recommended Posts

bf4banner3.jpg

Tirsdag 21/1/14 | Påmelding http://bigwar.sofakroken.net/| Oppmøte 1 time før kampstart | Mumble er obligatorisk

Ansvarlige administratorer for Bigwar: Sofakommandanten | Herminator | Nyhetsannonsering

Avmeldingstråden

Merk at påmeldingen skjer i eget format denne gangen og det prøves ut et nytt system for å gjøre oppmeldingen, og fordelingen av lag, mer effektiv. Det krever kun en enkel registrering uten mail bekreftelse eller passord. Du må være registrert på forumet, og det anbefales at du holder deg oppdatert på Battlefield 4 bigwar forumet i dagene før bigwar for å få med deg laglister og eventuelle endringer på den.

Map som blir spilt er Rogue Transmission

dato?

Sto 21. Jan

Kult å få være med på Bigwar #2, gleder meg til denne og er denne gangen litt bedre forberedt! :D

Et det en ting jeg har finne ut er at og gå hardt ut og være kjepphøy biter deg hardt i reva, så nå skal jeg ikke si noe så håper jeg på seier :)

Nå har halvparten av dei me treng meldt seg på, og det er ein klar trend; alle vil spele infantry (og overraskane mangen er villige til å spela som SL). Men me treng fortsatt commanders og folk som har lyst å fly!!!

Jeg skal følge opp denne pissekonkurransen i streamen ^^,

• Like 1

Hehe. Vi skal ikke sette skuddpremie på noe. Kampen kan påvirkes mye av det. Men jeg skal nok finne på noe passende fanteri likevel ;)

da trekker jeg tilbake lovnaden om 100 kr, locker er djevelens verk, folk kommer fra alle kanter og jeg skjønner ingen ting :-(

Må ikkje sei sånne ting, då får eg nesten lyst å velga locker som bigwarmap :p

Eg har sagt at me skal prøve alle karta, men locker komme aldri (så lenge eg er drifter) til å bli spelt på bigwar.

Ang. map å er det Herminator som har bestemt det denne gongen. Vil bli annonsert "snart".

edit: 60 påmeldte

Vote hadde vært fett:) på map som ikke har blitt spilt enda. Ikke viktig for denne selvsagt, men hadde vært kult på neste ;)

Jasså, er det Herminator som bestemmer map? Har en liten anelse om hva det blir.

Håper på en remake av WAKE ISLAND ;) Personlig har jeg litt lyst å spille Lancang Dam neste gang, men vi får se ;)

Er det noe bestemmelse på hvilke våpen som skal brukes eller er det fritt frem?