Sofakommandanten 77 Report post Posted January 14, 2014 Tirsdag 21/1/14 | Påmelding http://bigwar.sofakroken.net/| Oppmøte 1 time før kampstart | Mumble er obligatorisk Ansvarlige administratorer for Bigwar: Sofakommandanten | Herminator | Nyhetsannonsering Avmeldingstråden Merk at påmeldingen skjer i eget format denne gangen og det prøves ut et nytt system for å gjøre oppmeldingen, og fordelingen av lag, mer effektiv. Det krever kun en enkel registrering uten mail bekreftelse eller passord. Du må være registrert på forumet, og det anbefales at du holder deg oppdatert på Battlefield 4 bigwar forumet i dagene før bigwar for å få med deg laglister og eventuelle endringer på den. Map som blir spilt er Rogue Transmission Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted January 14, 2014 påmeldt <3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
plumbo 0 Report post Posted January 14, 2014 Done Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted January 14, 2014 Etter en utrolig kul bigwar #2 så skal jeg med denne gangen også! Påmeldt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vinni 4 Report post Posted January 14, 2014 dato? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted January 14, 2014 dato? Sto 21. Jan Kult å få være med på Bigwar #2, gleder meg til denne og er denne gangen litt bedre forberedt! Quote Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted January 14, 2014 DONE! Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 43 Report post Posted January 14, 2014 Måtte jo hive meg på denna, meow! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 14, 2014 På Spesielle ønsker skrev jeg at jeg ville være på motlaget til QED, for jeg SKAL KNIVE DEG! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted January 14, 2014 På Spesielle ønsker skrev jeg at jeg ville være på motlaget til MULTICYBER, så jeg skal få MASSE KILLS! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted January 14, 2014 Et det en ting jeg har finne ut er at og gå hardt ut og være kjepphøy biter deg hardt i reva, så nå skal jeg ikke si noe så håper jeg på seier Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted January 15, 2014 Nå har halvparten av dei me treng meldt seg på, og det er ein klar trend; alle vil spele infantry (og overraskane mangen er villige til å spela som SL). Men me treng fortsatt commanders og folk som har lyst å fly!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted January 15, 2014 Jeg har under 1 minutt i hvert fly på 100 timer spilt:D PRO Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted January 15, 2014 greier du det multi, så skal jeg sette inn 100 kr på kontoen din. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted January 15, 2014 Jeg skal følge opp denne pissekonkurransen i streamen ^^, 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted January 15, 2014 Du kan følge opp med at den som klarer flest kniv kills på qed under bigwar skal få 100kr Quote Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted January 15, 2014 Hehe. Vi skal ikke sette skuddpremie på noe. Kampen kan påvirkes mye av det. Men jeg skal nok finne på noe passende fanteri likevel Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted January 15, 2014 har map blitt bestemt? locker? hmm ? locker? jaaaa locker?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted January 15, 2014 da trekker jeg tilbake lovnaden om 100 kr, locker er djevelens verk, folk kommer fra alle kanter og jeg skjønner ingen ting :-( Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted January 15, 2014 Må ikkje sei sånne ting, då får eg nesten lyst å velga locker som bigwarmap Eg har sagt at me skal prøve alle karta, men locker komme aldri (så lenge eg er drifter) til å bli spelt på bigwar. Ang. map å er det Herminator som har bestemt det denne gongen. Vil bli annonsert "snart". edit: 60 påmeldte Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted January 15, 2014 Åååå, dere har jo valgt ett map hver nå, kan ikke vi velge snart Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted January 15, 2014 Vote hadde vært fett:) på map som ikke har blitt spilt enda. Ikke viktig for denne selvsagt, men hadde vært kult på neste Quote Share this post Link to post Share on other sites
Haavik 6 Report post Posted January 15, 2014 Jasså, er det Herminator som bestemmer map? Har en liten anelse om hva det blir. Håper på en remake av WAKE ISLAND Personlig har jeg litt lyst å spille Lancang Dam neste gang, men vi får se Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted January 15, 2014 Er det ikke attack båt på lancing? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hyttedo 0 Report post Posted January 15, 2014 Er det noe bestemmelse på hvilke våpen som skal brukes eller er det fritt frem? Quote Share this post Link to post Share on other sites