Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Sofakommandanten

BIGWAR #3 DISKUSJONSTRÅD

Recommended Posts

Tusen takk for en herlig runde i går, veldig veldig moro og en stor endring fra bigwar1 som var den forrige jeg var med på.

Dette var moro!

Sofa - SSbildene dine er like små som sist, du linker til en thumbnail istedetfor fullt bilde I allefall for meg :-(

2h08 i streamen når runkenskunk skyter ihjel antennen han akkurat har kræsjet med, dauer her jeg sitter, hahah!

• Like 3

Var inf og hadde C som CH, og gardet B med hjelp av en BTR som RU.. som vanlig håpløs som inf, men få kom forbi BTR-en! Både jeg og codriver endte på 27-11, hehe.

Håpløs var du ikke, men ACW-R er litt vanskelig på de avstandene man kan oppleve på mappet som her og er bedre egnet til close/mid range imho. Uansett bra spilt!

ja vet, svitsjet over til mk11 tilslutt i rent sinne, men har ikke unlocket andre våpen enda :p

AK-12 er min favoritt. Kraftig, passelig firerate etc. Den funker fint til du får et ACE våpen eller noe slikt :)

Ace våpen skal bannes på neste bigwar, evt bare kutte ut broseph, han + Ace23 er jo bare ekkelt, når han står nede på E og skyter opp på D med det drit våpenet der og dreper alt og alle :(

Klarte deg bra du da qed! spesielt 2. runda når du fikk kose deg i litt HW.

Personlig liker jeg ACE 21 best. perfekt carbine.

Det positive å ta med seg fra bigwar 3 er at de 3 kjipeste karta i bf4 er unnagjort nå :p

Har ikke funnet den perfekte rifla selv enda men fikk akkurat unlocka ace23 etter BW. Virka ganske smooth ihvertfall.

Syns kartet funka ok selv om det er det kartet jeg har spilt minst og har aldri holdt meg nede under antennen før.

Til en av dere shoutcasters. Det er ikke hoboi men hobo boi! :p

kan tillate Hobobo. Det er kos :wub:

Ace våpen skal bannes på neste bigwar, evt bare kutte ut broseph, han + Ace23 er jo bare ekkelt, når han står nede på E og skyter opp på D med det drit våpenet der og dreper alt og alle :(

Haha <3

Jeg sleit litt ned uttalelsen der selv :å

Blei litt nere Å isteden for O, Håibobåy :D

Skal ikke være lett! Syns nesten den måten der var vanskeligere jeg :p

Takk for kampen alle sammen. Kjente blodet kokte enkelte ganger som hardware gjennom denne kampen men det gikk fort over når en i tilleg slapp å tenke på Flylover og Mr niceboy. :)

Hehe jeg banna høyt når du klaska en 120mm i trynet på meg :p

Takk for kampen alle sammen. Kjente blodet kokte enkelte ganger som hardware gjennom denne kampen men det gikk fort over når en i tilleg slapp å tenke på Flylover og Mr niceboy. :)
Hehe jeg banna høyt når du klaska en 120mm i trynet på meg :p

Ja du kom jo ned i en ganske så fin og lav vinkel :)http://www.twitch.tv/prixmyo/c/3613164