Entreri 110 Report post Posted January 13, 2014 Hei alle sammen! Nå tar jeg et fullstendig usanksjonert initativ til VLAN 2014, så får jeg heller innfinne meg i offentlig avstraffelse utført av VLAN-styret ved neste arrangement: Ref. tilbakemeldingen i VLAN13-tråden, som QeD postet: http://www.battlefie...ost__p__2336961 , så er største utfordringen å finne gode lokaler i østlandsområdet. Jeg synes at alle skal hjelpe til med å gi VLAN-gjengen gode, KONKRETE tips basert på følgende kriterier: - Ha plass til minst 50 stk i hovedrommet (60 - 80 cm bordplass pr. stk) - Ideelt sett ha internettlinje, eller være plassert slik at VLAN kan anskaffe dette for helgen. - Tilgang til greit kjøkken - Noen større rom til overnatting - Dusj- og garderobefasiliteter - Tillate at det nytes alkohol i lukket lag. - Ikke langt fra Oslo, det vil si at man sikkert kan strekke seg til Gardermoen i Nord og Ørje ved svenskegrensen i Sør/Øst - men om dere har et KJEMPEBRA alternativ litt lengre unna må dere for all del komme med dette. - Tilby nedvask Noe jeg har glemt? Synes også det er et poeng at folk ikke kommer med tilbakemeldinger av type "Jeg vet om en som vet om en, ring meg så kan jeg kanskje hjelpe"; men faktisk konkret sjekker litt ut om stedet og gir info om sted og kontaktpersoner. 4 Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted January 17, 2014 Stiller huset til disposisjon mot at jeg får være med ^^ Neida, men kan sjekke litt rundt her i området for å se etter alternativer på denne siden av østlandet hvertfall Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted January 17, 2014 http://www.utleielokaler.no/index.php?option=com_djclassifieds&view=item&nextprev=y&cid=1&id=307&Itemid=423#dj-classifieds Vet ikke hva prisklassen man ser etter er? Men dette virket jo greit 1 Share this post Link to post Share on other sites
TheBigReaper 0 Report post Posted January 17, 2014 Hei alle sammen! Nå tar jeg et fullstendig usanksjonert initativ til VLAN 2014, så får jeg heller innfinne meg i offentlig avstraffelse utført av VLAN-styret ved neste arrangement: Ref. tilbakemeldingen i VLAN13-tråden, som QeD postet: http://www.battlefie...ost__p__2336961 , så er største utfordringen å finne gode lokaler i østlandsområdet. Jeg synes at alle skal hjelpe til med å gi VLAN-gjengen gode, KONKRETE tips basert på følgende kriterier: - Ha plass til minst 50 stk i hovedrommet (60 - 80 cm bordplass pr. stk) - Ideelt sett ha internettlinje, eller være plassert slik at VLAN kan anskaffe dette for helgen. - Tilgang til greit kjøkken - Noen større rom til overnatting - Dusj- og garderobefasiliteter - Tillate at det nytes alkohol i lukket lag. - Ikke langt fra Oslo, det vil si at man sikkert kan strekke seg til Gardermoen i Nord og Ørje ved svenskegrensen i Sør/Øst - men om dere har et KJEMPEBRA alternativ litt lengre unna må dere for all del komme med dette. - Tilby nedvask Noe jeg har glemt? Synes også det er et poeng at folk ikke kommer med tilbakemeldinger av type "Jeg vet om en som vet om en, ring meg så kan jeg kanskje hjelpe"; men faktisk konkret sjekker litt ut om stedet og gir info om sted og kontaktpersoner. (60 - 80 cm bordplass pr. stk) - PLASS ca. 50-60(connecting rom med plass til 20) totalt 80 NETT 100/100mbit FIBER(delt med resten av hotellet) RESTAURANT(vi kan avtale noe form for bespisning til en hyggelig pris) (Hotellrom til en meget gunstig pris inkl. frokost, enkelt og dobbeltrom) Tillate at det nytes alkohol i lukket lag - Det skal vi nok få til inne i lokalet. STED Gardermoen Parkering GRATIS =) For flere detaljert ang. pris osv. vennligst ta kontakt. Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted January 17, 2014 Hvis det er PÅ gardermoen, så åpner det seg nye muligheter for folk fra alle landsdeler, just sayin Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted January 18, 2014 Voksenlan har sin egen kokk!!!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 18, 2014 Positiv til å ha det på gardermoen ^_^ Da kan folk flest komme seg dit enkelt med fly Men hvordan er flyreise med dataustyr? Er det riissiiikaabeeelt? Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted January 18, 2014 Jeg hadde ikke turt å reist med annet enn en laptop som håndbagasje da Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted January 19, 2014 Positiv til å ha det på gardermoen ^_^ Da kan folk flest komme seg dit enkelt med fly Men hvordan er flyreise med dataustyr? Er det riissiiikaabeeelt? Du finner sikkert noen som skal kjøre... Share this post Link to post Share on other sites
Mariell 48 Report post Posted January 19, 2014 går jo veldig mye tog fra gardermoen, så et sted ved toglinja er jo også supert da Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted January 19, 2014 Oi !!! Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted January 20, 2014 Positiv til å ha det på gardermoen ^_^ Da kan folk flest komme seg dit enkelt med fly Men hvordan er flyreise med dataustyr? Er det riissiiikaabeeelt? Tja, la oss nå si at du har en gamingpc som det faktisk lar seg gjøre å pakke forsvarlig i en koffert, noe som egentlig ikke er så totalt urealistisk, så tror jeg at det jeg ville vært mest redd for er at CPU-kjøleren kan brekke løs, så den kan det lønne seg å demontere først. Harddisker (spesielt SSD ), og flatskjermer tror jeg egentlig tåler det fint. Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted January 21, 2014 Uuuh! 2 lovende innspill her - så bra! Tenker VLAN-styret følger dette opp videre - men folk må gjerne fortsette å komme med forslag om dere vet om noe Ang. frakt av data; enig med Ghad. Kjøpte meg fraktisk vannkjøler til CPU for at den skulle være tryggere under frakt. Share this post Link to post Share on other sites
Søvd 22 Report post Posted January 21, 2014 Positiv til å ha det på gardermoen ^_^ Da kan folk flest komme seg dit enkelt med fly Men hvordan er flyreise med dataustyr? Er det riissiiikaabeeelt? Tja, la oss nå si at du har en gamingpc som det faktisk lar seg gjøre å pakke forsvarlig i en koffert, noe som egentlig ikke er så totalt urealistisk, så tror jeg at det jeg ville vært mest redd for er at CPU-kjøleren kan brekke løs, så den kan det lønne seg å demontere først. Harddisker (spesielt SSD ), og flatskjermer tror jeg egentlig tåler det fint. Når jeg flydde til Vlan med PC tok jeg av skjermkortet, og pakket det ekstra godt i egen eske med bobleplast. Skjermkortet og PC ble lagt i en hardplast-koffert, klær funker ypperlig som støtte rundt PCen. Men det er ingen tvil på at den ble behandlet røft, når jeg pakket den ut hadde kabinettet fått seg en trøkk jeg bare hadde klart selv med hammer. Men PCen funket fint den, det hadde nok ikke vert tilfelle hvis skjermkortet stod i, jeg hadde en lett cpu kjøler, men som kåre sier ville jeg tatt den av og. Selv om den fikk seg en trøkk på reisen ned, tok jeg lett sjansen på å sende den på samme måte hjem igjen, som også gikk bra. Share this post Link to post Share on other sites
ProstGotvin 67 Report post Posted January 30, 2014 Kanskje Kanonhallen kan brukes? http://www.kanonhallen.no/ Share this post Link to post Share on other sites
m0lder 8 Report post Posted January 31, 2014 Det er masse gode forslag, men for å holde oss OT, la det være lokaler der man kan bekrefte at alle overstående punkter er mulig F.eks Drømtorp var perfekt, men vil ikke være mulig igjen siden de misforsto og ikke ville at vi nøt alkohol der. Men alternativet til TheBigReaper virker jo interessant og jeg håper han tar kontakt med voksenlan styret direkte Eller styret tar kontakt med han 1 Share this post Link to post Share on other sites
RonkEnSkunk 70 Report post Posted February 7, 2014 Jeg stemmer for dette.. For folk som kommer med fly,buss eller tog.. Så kan jeg jo si at det går buss fra flyplassen direkte til hotellet, evt så kan vi lokale stille opp litt og hente bringe. Er jo et utrolig godt tilbud med tanke på fasiliteter og vettuge priser på rom osv.. Hvor digg er det ikke å ha en restaurant som man evt også kan bestille mat til hele gjengen opp i lokalet. Jeg syntes evt styret skal ta kontakt med han! Han har sjekket opp og lagt litt sjel med å ordne dette (altså the big reaper) han har også flere ganger prøvd å ta dette opp med alle, uten hell! 2 Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted February 7, 2014 Jeg kommer LETT i fra vestlandet visst dere fikser lanet på hotell! Som RonkEnSkunk sier så er det jo helt genialt !!! 1 Share this post Link to post Share on other sites