Beckenbauer 7 Report post Posted July 24, 2014 Det morsomste hadde vært å fjernet alle traders og andre unødvendige ting(self blood osv), og hatt et skikkelig hardcore opplegg Kjør på Blondie! 1 Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted July 25, 2014 Overpoch pls 1 Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted July 25, 2014 Overpoch med alt av kjøretøy :-D å banksystem er en fin ting spørr du meg. Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted July 25, 2014 Det er mye jobb og få til :/ Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted July 25, 2014 Overpoch eller banksystemet? Jeg har ingen clue va som gjøres, må jo være noen server filer og script der ute som man kun trenger tweeke litt!? Å de serverene som har et fungerende system, kan jo ikke være så slem at de ikke hjelper en litt, vist man spørr pent. :-) Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted July 25, 2014 Tviler sterkt på at CCG har lyst til å gi bort valutasystemet sitt SIkkert ikke noe vanskelig og kopiere, men man kan slite litt juridisk om man "tyvlåner". Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted July 25, 2014 banksystem er sikkert ok og få til, tenkte på overpoch med alt av stasj, det er litt mere jobb og få til og fungere og tilpasse priser på så mange items Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted July 25, 2014 Er jo flere servere enn CCG som kjøre bansystem, kanskje dem som har utviklet det?! Skjønne det tar litt tid med prisa, men må jo sikkert gå an å få pris listen hos noen andre. Evt bare drite i våpen trader :-P Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted July 25, 2014 OverPoch<3 så mye artig vi har funne på der 1 Share this post Link to post Share on other sites
DrolsuM 62 Report post Posted July 25, 2014 Overpoch, coins/bank system og full wipe. 2 Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted July 25, 2014 Overpoch, coins/bank system og full wipe. +1 Share this post Link to post Share on other sites
Gromit 27 Report post Posted July 25, 2014 Overpoch, coins/bank system og full wipe. +1 Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted July 25, 2014 +1 Men vi prøvde med norway 03 og vi så åssen det gikk (just sayin) Edit: og his formodning det skulle bli til det så trur jeg vi må ha en test server der ALT skal fungere før det blir ført over til 01 og wipe Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted July 25, 2014 Overpoch, coins/bank system og full wipe. Er enig med drolsum. På tide med noe nytt her i gården. Har snakket med flere som er lei serveren og vil ha noe nytt. Vet jeg kommer til å bli slaktet her men kanskje prøve Overpoch uten whitelist i en periode? Share this post Link to post Share on other sites
The Soviet Force 1 Report post Posted July 25, 2014 Overpoch, coins/bank system og full wipe. +1 Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted July 25, 2014 +1 Men vi prøvde med norway 03 og vi så åssen det gikk (just sayin) Edit: og his formodning det skulle bli til det så trur jeg vi må ha en test server der ALT skal fungere før det blir ført over til 01 og wipe Men husk at det var SERVER NR3.. Vi kan bare ha en server om gangen. Når jeg kommer hjem, kan jeg alltids være med på test server og teste ut ting Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted July 25, 2014 +1 Men vi prøvde med norway 03 og vi så åssen det gikk (just sayin) Edit: og his formodning det skulle bli til det så trur jeg vi må ha en test server der ALT skal fungere før det blir ført over til 01 og wipe Men husk at det var SERVER NR3.. Vi kan bare ha en server om gangen. Når jeg kommer hjem, kan jeg alltids være med på test server og teste ut ting Ja, men mange av di som var på 01 var negativ til overpoch Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted July 25, 2014 +1 Men vi prøvde med norway 03 og vi så åssen det gikk (just sayin) Edit: og his formodning det skulle bli til det så trur jeg vi må ha en test server der ALT skal fungere før det blir ført over til 01 og wipe 01 var jo fremdeles oppe, der har vi en av grunnene. Det var mye bugs og den sto uferdig mens den var live. Bort med Epoch! Share this post Link to post Share on other sites
Moraxus 0 Report post Posted July 25, 2014 Overpoch, coins/bank system og full wipe. +1 Fjerne whitelist også plss. Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted July 25, 2014 +1 Men vi prøvde med norway 03 og vi så åssen det gikk (just sayin) Edit: og his formodning det skulle bli til det så trur jeg vi må ha en test server der ALT skal fungere før det blir ført over til 01 og wipe Men husk at det var SERVER NR3.. Vi kan bare ha en server om gangen. Når jeg kommer hjem, kan jeg alltids være med på test server og teste ut ting Ja, men mange av di som var på 01 var negativ til overpoch For at det var mye bugs med modden den gang. Har spilt rundt en 3-4 uker overpoch og ikke sett noe til bugs, utenom plotpole buggen som også var/er? i epoch. Share this post Link to post Share on other sites
DrolsuM 62 Report post Posted July 25, 2014 +1 Men vi prøvde med norway 03 og vi så åssen det gikk (just sayin) Edit: og his formodning det skulle bli til det så trur jeg vi må ha en test server der ALT skal fungere før det blir ført over til 01 og wipe Men husk at det var SERVER NR3.. Vi kan bare ha en server om gangen. Når jeg kommer hjem, kan jeg alltids være med på test server og teste ut ting Ja, men mange av di som var på 01 var negativ til overpoch Som headspin sier, på den tiden var det 3 servere om jeg husker riktig og det var vel daglig 30 spillere spredd rundt på alle 3 serverne. Vil også pointe ut at det er ikke så mange på 01 for tiden, så om de har lyst til å spille på en server med 5-12 spillere hele dagen, be my guest. Jeg har også ikke noe tro på at servern kommer til å skyte i været etter sommerferien, den kommer kanskje til å få noen ekstra spillere i ny og ne, men ingen skyhøye tall/nerme full server. Har trua på at Overpoch er det som gjelder. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted July 28, 2014 Serveren trenger noe nytt ja, men vet ikke helt om overpoch vil virke, men det er verdt et forsøk. Moraxus, jeg tror whitelist har vært av siden siste update. Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted July 28, 2014 Moraxus, jeg tror whitelist har vært av siden siste update. Jupp. Share this post Link to post Share on other sites
Senator 466 Report post Posted July 29, 2014 Syns Overpoch kan bli litt for mye, litt for mye tull og dall for min smak. Men om det er det som må til for å trekke folk tilbake til serveren syns jeg det er helt greit. 350z, tanks, shaytac, alt sånn syns jeg man kan ta bort. Syns vi fortsatt skal holde på DayZ og ikke gå full Overwatch-apeshit. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted July 29, 2014 Er vel ikke noe tanks originalt i overpoch, tenker du på den lav25 som du møtte med oss er den lagt til ekstra på den servern Og til dere som virker skeptiske til overpoch, hvorfor skal vi sitte 10stk kjentfolk og gnu på en gammel epoch mod når di aller fleste vil ha overpoch som tilbyr noe nytt og mere? Skal vi prøve og få folk til og komme hit må vi følge trenden og oppdatere vi også Share this post Link to post Share on other sites