Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Hatful

Angrept av baser?

Recommended Posts

hei alle sammen

jeg heter Taiger på servern er Hero har aldri drepe en kjeft av dere

jeg har spillt 2 uker på servern jeg har bygge meg base og snekker på den vær dag, de siste 3,4 dager har jeg kommet under volsomt angrpet av en spiller som heter Adovtivet kide,han er vel en admin, tror jeg, han påstår jeg angrpet han først det bare tull, jeg bruker all min tid i spillet til og smallet sammen til noen gullmynter og bygge basen min. problem mitt er når det flyr venom runt base min i cirkler og skyter alt de orke på basen og som resultatt sprenger hele bilparken min dette har skjedd 3 dager rad og er omtrent umling og advanser i spillet, har hørt cinder osv er bra, men det koser masse gull, har minste 3 supply trukcer som var full cinder jeg hade planer om bruke,poinget mitt er enkelt

Hva er Poinget med og bare fly runt og sprenge alt folks eindlere i lufta fordi man kan det? vi er omtrent forsvarsløs min tape i kjøretøyer etter at adovtivet kide har bestemt seg for angripe meg han påstår heaven fordi at hawk angrept han, noe jeg ikke vært med på, ut over hva jeg har overhørt på mumble, men ikke hans øyne er jeg vel like skylding. tydlingvise

Tapene min så lagt

er følgene

2 Untily truckes, 2 fuels truckes, en uaz, Littelbird,

for noen deres har råd til mange safer osv så er ikke dette stort problem for oss ikke har 10 safer så vansklinger,

er Relativet demotiveren,

og logge vær morgen for kun start og lette ny matrieler og fikse alle skadde så han komme til bakke neste kveld og sprenge alt i lufta igjen.. hva er du har så i mot meg?

ja jeg skal inrøme at vi forsvar oss selv i dag og skytte til bakke når du kom runt basen for for 5th gang da var begret mitt fult,men du kan si jeg har start noe fordi det er bullshitt!

Ps har Dysleksi så ja jeg vet det er fuck ton av skrive feil beklager det.

Edited by Hatful

God kveld.

Unnskyld for at det skulle gå så hardt utover dere, men jeg kan ikke styre "squaden" min hele tiden. Men dette hadde aldri skjedd hadde ikke dere skyti opp basen våres i tulga. .

Når du først tar og skader noe annet må du forvente og få tilbake slik er dayz pr.dags dato.

Jeg tilbydde meg og gi tilbake masse plywood pga jeg drepte (skyhawk) og klarte og ødelegge en "ural" under skuddvekslingen. Men dere valgte heller og avfyre skudd på låsen våres og stjelte flere hundre telt.

Men når vi idag fløy over med venom begynnte dere og avfyre mk48-mod og DMR skudd, og da besluttet vi og avfyre litt nato mags mot basen deres, og slapp av noen snipere. Dette medførte til at "Taiger" døde og vi lot siste personen være igjen (skyhawk) pga vi følte vi var for mange mot dere.

Selvom jeg er admin kan jeg spille med min "squad" og følge disse på rutiner. Det håper jeg du/dere forstår. :-)

Jeg og min squad vil holde oss unna dere fremover da vi føler dere har fått nok juling.

MvH. Adoptiv_gutt! & Nr.1

Vi har kun vært der 2 ganger med 2-3 dagers mellomrom.

Første gangen var når jeg løp tilfeldig forbi og skvatt når jeg så (skyhawk) og drepte han og da sprengte en ural i basen også. 2 gang var idag rundt 00:00, vis du har hatt besøk mer en det er det ikke fra Nr.1.

Edited by KeijGutt

God kveld.

Unnskyld for at det skulle gå så hardt utover dere, men jeg kan ikke styre "squaden" min hele tiden. Men dette hadde aldri skjedd hadde ikke dere skyti opp basen våres i tulga. .

Når du først tar og skader noe annet må du forvente og få tilbake slik er dayz pr.dags dato.

Jeg tilbydde meg og gi tilbake masse plywood pga jeg drepte (skyhawk) og klarte og ødelegge en "ural" under skuddvekslingen. Men dere valgte heller og avfyre skudd på låsen våres og stjelte flere hundre telt.

Men når vi idag fløy over med venom begynnte dere og avfyre mk48-mod og DMR skudd, og da besluttet vi og avfyre litt nato mags mot basen deres, og slapp av noen snipere. Dette medførte til at "Taiger" døde og vi lot siste personen være igjen (skyhawk) pga vi følte vi var for mange mot dere.

Selvom jeg er admin kan jeg spille med min "squad" og følge disse på rutiner. Det håper jeg du/dere forstår. :-)

Jeg og min squad vil holde oss unna dere fremover da vi føler dere har fått nok juling.

MvH. Adoptiv_gutt! & Nr.1

Vi har kun vært der 2 ganger med 2-3 dagers mellomrom.

Første gangen var når jeg løp tilfeldig forbi og skvatt når jeg så (skyhawk) og drepte han og da sprengte en ural i basen også. 2 gang var idag rundt 00:00, vis du har hatt besøk mer en det er det ikke fra Nr.1.

må du slutte og lyve,

jeg spurte først om hvem var som var i Tulga? dere tok av i helikopter og start med en ennest gang og angripe basen min etter dere hadde flyd runt omtrent 5 ganger ga jeg order og besvare ild, dere start skytte på oss helt uprovisere så ikke kom og si at vi start i dag,?

ja vi bryt inn basen tulga vi viste ikke at var deres base, og for først så love og levere erstating løp av dagen, det kom aldri noe fra dere, og spurte deg til og med på mumble men du vil ikke gi noe svar, jeg spurt også om hvor din "ny base var det vil du heller ikke si," så det du kunne gjort var og sakt hei Taiger du var i basen min i går og tok 32 telt ikke 200 fordi så mange var ikke der, også hadde med glede erstate det + en ny lås,

men vi for se på saken som avsluttet. relativet uenig om heandelse forløpet. du snu og vende som du vil neste dette skjer, så kjøre fraps kommer laste opp youtube så slutt og lyve.

Da var dere enige, slik baserape kommer ingen til nytte! Bli gode naboer og kanskje samarbeidspartere ved å invitere hverandre på Redbull og kjeks!

[Nr1.] Har ikke råd til redbull etter jeg knabba begge vodnikene deres med 5 kofferter gull og Murica stakk av i Venomen deres :-)

Vann og brød på dem fremover :-)

[Nr1.] Har ikke råd til redbull etter jeg knabba begge vodnikene deres med 5 kofferter gull og Murica stakk av i Venomen deres :-)

Vann og brød på dem fremover :-)

Nr.1 merka ikke det lille raidet deres :yahoo::wub: