VenoMeisther 325 Report post Posted April 8, 2016 Kom over ett virus nå nettopp. skulle laste ned en film fra piratebay som var i formatet .WMV (windows media video). og størrelsen var riktig. det fulgte med en README .txt der det sto at hvis det oppsto problemer med å se filmed så¨måtte du åpne det i windows media player og oppdatere codecs eller noe. da det kom opp updatecodecs.exe eller noe lignende. 99% på at det er virus. filmen ble også lagt ut før en gang men ble fjernet kjapt før jeg rakk å laste den ned. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted April 8, 2016 lol piratebay. da fortjener du jo virus.. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Klovnious 182 Report post Posted April 8, 2016 Har fått meg noe skikkelig dretent malware virus... Har brukt Avast, Malwarebytes anti malware og masse andre programmer, men det popper at Malware anti malware har blokkert den og den nettsiden når jeg skrur på Arma3Launcher. Noen som vet om et siiiinsykt bra Malware program som fjerner alt drit? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reaper 5 Report post Posted April 9, 2016 Hvordan får man virus egentlig? Vm i dårlig nettvett? Har ikke hatt virus siden jeg satt på min gode gamle 286 og Pentium 90mhz 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted April 9, 2016 Som Reaper har jeg heller aldri hatt noe virus jeg heller. Startet også med en 286 haha. Good ol days Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reaper 5 Report post Posted April 9, 2016 Savner de uskyldige virusa som Yankie Doodle viruset osv..... Spillte Yankie Doodle sangen på pcspeakern. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Eragon 293 Report post Posted April 11, 2016 Fant en fin side her. : http://www.digitaltrends.com/computing/best-free-antivirus-software/ Quote Share this post Link to post Share on other sites