Sofakommandanten 77 Report post Posted January 7, 2014 Lag 1 starter som US Commander MrLuke Alpha / Airborne Squad RonkEnSkunk (SL) Orjis87 flyingbanana Oberlander (fly) 1 ledige plass som flypilot Bravo / Kampbåt Squad Reppelars waits for nobody (SL) andyski viper_toffi Keh Fensone Charlie Squad VeXed (SL) Sofakommandanten Entreri CrashNg Haavik Delta Squad Gambler (SL) Kjetilhaug Heradon badarnt søvd Echo Squad Polska87 / GrusomeDuck (SL) Kenneh94 Helx El_toro Spooky_Manooky Kampsauen (SL) TB-GORGONPLEX qed Foxtrot Squad larserik88 (SL) Apoc Oppedal Brummi Wheelxflexlex6 beaveer gaffateip (SL) Golf Squad Fiskervenn (SL) Korporal_Klegg multicyber Prixmyo Det er to spesialsquader på laget; Alpha / Airborne squad inkluderer 2 flypiloter (der 1 ledig pilot), og 3 stk som jobber samen i transportheli. Denne squaden vil transportere andre squadleaders og hjelpe flypiloter å ha luftdominans. Bravo / Kampbåt Squad kjører kampbåten på sitt lag. 1 kjører, 2 opererer minigun og 1 reparerer. Oppgave å ha dominans til sjøs Har du havna i ein av desse spesialsquadane og ikkje ønsker dette, må du gi beskjed så ein annan kan ta over plassen din! Commander og SquadLeaders bør avtale tid for å samlast for å legge taktikk i forkant av bigwar og sjekke at whisper fungerer. Sjekk denne tråden for info Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted January 7, 2014 Lag 1 Klar til å innta ferieparadiset! (inb4 snipers på hotelltaket og Buzzard rape hehehe) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kampsauen 2 Report post Posted January 7, 2014 i can like this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 8, 2014 Klegg å fisk jo! ^_^ yay!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted January 8, 2014 Mr.Luke, når er du på for litt koseprat? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oberlander 7 Report post Posted January 8, 2014 Hvem som bruker stealth jet og hvem som bruker attack jet bestemmes av squad leader? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted January 8, 2014 Bestemmes innad i squaden. Blinksa litt på deg Oberlander og putta deg som flypilot, men ser nå at du ville vara helipilot. Har du lyst å prøve deg i lufta mot dopehawk så må du ha lykke til. (For at commander skal fungere har du bare unlocks etter rank, så om du ikkje har unlocka for fly er det kanskje på tide nå ) Viss ikkje får me finne nåken andre som vil fly (Veit at RonkEnSkong og Orjis87 vil fly heli, men flyingbanana har ikkje mykje tid i heli, så du kan kanskje ta plassen hans i heli) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MrLuke 0 Report post Posted January 8, 2014 Ber at SQUAD LEADERE møter på mumble helst 19:30 og senest kl 20:00 for gjennomgang av strategi etc.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oberlander 7 Report post Posted January 8, 2014 Tror jeg kan klare meg som jet pilot. Men burde kanskje varme opp litt på air superiority noen runder. Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted January 8, 2014 Ber at SQUAD LEADERE møter på mumble helst 19:30 og senest kl 20:00 for gjennomgang av strategi etc.. Skal prøve så langt det lar seg gjøre Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted January 8, 2014 Tror jeg kan klare meg som jet pilot. Men burde kanskje varme opp litt på air superiority noen runder. Flott. Har fortsatt ein ledig plass som flypilot! Meld interesse! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted January 8, 2014 Ser at jeg kommer til å toppe kill-statistikken LETT på dette laget ja...! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted January 9, 2014 Et par endingar: Echo Squad TB-GORGONPLEX har meldt seg av, byttet ut med Kenneh94 Foxtrot Squad gaffateip (SL) og Beaveer har meldt seg av. Wheelxflexlex6 tar over plassen til Beaveer. Foxtrot squad trenger ny SquadLeader! Meld interesse (det har ingenting å sei at du er i ein annan squad). Viss ingen melder seg blir førstemann på venteliste som har meldt seg som SL valgt (må hoppe over 3 stk) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted January 9, 2014 Ingen har meldt seg frivillig, så har hentet SL fra venteliste (har hoppet over et par som ikke hadde ønske om SL) Ny SL for Echo Squad er Polska87 / grusomeDuck Ny SL for Foxtrot Squad er Larserik87 / TheBigReaper Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oberlander 7 Report post Posted January 9, 2014 Ikke noe squad leader for Alpha squad? (ikke velg meg ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted January 9, 2014 Entreri, Dreeeam on!! ^_^ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted January 9, 2014 Ikke noe squad leader for Alpha squad? (ikke velg meg ) fixed. er ronken som er SL Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted January 9, 2014 qed melder avbud. El_toro er hentet inn fra venteliste Quote Share this post Link to post Share on other sites
Polska87 3 Report post Posted January 9, 2014 (edited) Aldri brukt mumble. skikkelig noob og finner f*** ikke ut av det f***skapet Kommer med en gang jeg finner ut åssen jeg connecter riktig sted. JADA.....n00b. Edited January 9, 2014 by Polska87 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted January 9, 2014 GG takk for idag. Jevn og fin kamp! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted January 10, 2014 Veldig artig kara! Hyggelig å bli kjent med trivelige folk i squaden Quote Share this post Link to post Share on other sites