Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

BIGWAR #2 DISKUSJONSTRÅD

Recommended Posts

la med dickpic i søknadden i håp om å bli bumpa forran de andre.

hvis det er lov da..

Noen ide om når den neste Bigwar blir? Meldte meg tidlig på denne men fikk ikke joina på grunn av error.

En midlertidig feil med nettverket mitt, ifølge EA support...

Får du error, Kan det være så enkelt som å restarte router for å få fikset det.

Jeg slet med det samme problemet. Jeg fant ikke ms på noen av battlefields servere. Når jeg prøvde og joine noen (prøvde alle) så ble det svart skjerm i spillet, så lukket det seg. Det under er det jeg prøvde for å fikse.

Jeg har installert seneste drivern på skjermkort, jeg har re-installert punkbuster. Jeg har resatt ruteren, jeg har installert "Smart port forwarding" og kjørt det, jeg har prøvd å fjerneDSETUP.dlldsetup32.dlldxdllreg_x86DXSETUP (it's an application/exe)For så å "repair innstal" på origin.

Jeg ga til slutt opp, og så heller på stream med litt jæger, og når streamen var ferdig, så fant jeg ms på samtlige battlefield.no servere, og klarte og joine de.

Det virker for meg som om noe med innstillingene under bigwar gjorde at det ikke funket.. Men er teknisk blind på hva det kunne vært... :)

Jeg startet Origin igår, en liten update blir innstallert, "Error Game disconnected: client closed down connection", på alle servere. Håper ting ordner seg til neste BigWar.

Kjempebra å se at gjennomføringen var prima. Godt jobbet driftere :)

Edit.

Skjønner ingenting, prøvde å joine bigwarserveren nå, kom rett inn.....??