cri74 880 Report post Posted January 3, 2014 Vi ser på hva som skjedde.. Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted January 3, 2014 Flott nyhet! Det spillet jeg ser mest frem til i år er The Witcher 3. Det kommer kanskje til å bli det beste spillet i år, og ihvertfall det beste rollespillet. Som blodekte TES-fan gjør det meg ingenting å si det. Er også spent på Dying Light, Hellraid, Destiny og andre titler jeg ikke kommer på for øyeblikket. Litt spent på Thief også, men hittil har det de har vist vært ganske skuffende, så har lite trua på det spillet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted January 3, 2014 Cyberpunk fra CD-Project ser også lovende ut.. gleder meg mye til det spillet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted January 3, 2014 Det eneste jeg gleder meg til nå er vel GTA V til PC. The Witcher 3 blir nok stas det og, ellers har jeg allerede en 30-40 spill kjøpt på Steamsalg jeg må spille og Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted January 6, 2014 Kvalitet! Good read Personlig er det nok The Witcher 3 som jeg gleder meg mest til i 2014, samt nytt gøy innhold til BF4 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MentalM 38 Report post Posted January 6, 2014 The Witcher 3... Ventet siden The Witcher 2 på det, de polakkene der burde vinne årets spill før det i det hele tatt er gitt ut! De to første spillene gir meg fortsatt gåsehud når jeg tenker tilbake på dem 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites