Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
TimteX

Jeg er bannet men vet egentlig ikke hvordan =C

Recommended Posts

Hei ! =)

Til : Venom/admin.

Fra : TimteX (ingame name)

Hei, Jeg ble bannet i dag. Jeg vet ikke hvorfor!!! 0 tidligere bans på noen servere. Noen må ha vært inne på brukern min pga jeg laster ikke den jukeprogrammer eller scripts! please unban meg. Jeg spiller på : "Hellfragger.n #09 MiniGames :: Multigames.com/no" 5 timer dagelig. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre men PLIS fiks dette VenoM! =(

MvH Tim/TimteX

Og jeg liksom "ekte" meg har bare vært på fra 18:00-21:00 1 januar

Edited by TimteX

Hei TimteX

For å gjøre noe videre på denne klagen så vil vi trenge din Steam-ID.

For å finne din steamid så gå på en lokal server, altså lage din egen server på css og deretter når du er inne på serveren skriv "status" i console og du vil få opp steamid'en din.

Mvh

VenoM

Klagemuransvarlig

Hellfragger.no

Hei Timtex

Den steamid'en du ga meg stemmer nok ikke, det har ikke vært noen spiller med den steamid'en på våres servere.

Minner igjen på at jeg trenger din steamid for å behandle denne saken videre.

Mvh

VenoM

Klagemuransvarlig

Hellfragger.no

Hei ! =) Til : Venom/admin. Fra : TimteX (ingame name) Hei, Jeg ble bannet i dag. Jeg vet ikke hvorfor!!! 0 tidligere bans på noen servere. Noen må ha vært inne på brukern min pga jeg laster ikke den jukeprogrammer eller scripts! please unban meg. Jeg spiller på : "Hellfragger.n #09 MiniGames :: Multigames.com/no" 5 timer dagelig. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre men PLIS fiks dette VenoM! =( MvH Tim/TimteX Og jeg liksom "ekte" meg har bare vært på fra 18:00-21:00 1 januar
Hei TimteX For å gjøre noe videre på denne klagen så vil vi trenge din Steam-ID. For å finne din steamid så gå på en lokal server, altså lage din egen server på css og deretter når du er inne på serveren skriv "status" i console og du vil få opp steamid'en din. Mvh VenoM Klagemuransvarlig Hellfragger.no
Hei TimteX For å gjøre noe videre på denne klagen så vil vi trenge din Steam-ID. For å finne din steamid så gå på en lokal server, altså lage din egen server på css og deretter når du er inne på serveren skriv "status" i console og du vil få opp steamid'en din. Mvh VenoM Klagemuransvarlig Hellfragger.no

Hei ! Veno =) Her skal du på steam id,en min ! =D :

STEAM_0:0:16977836

Hei TimteX

For det første så henger ikke historien din helt i sammen her. Først så sier du at du ikke vet hvorfor du er bannet men alikevell så antar du at noen har vært på din bruker og brukt en cheat på kontoen din.

Du har ikke blitt bannet av våre admins eller gjennom at noen har klaget på deg. Du har blitt bannet av et Anti-Cheat system vi har installert på våre servere, bedre kjent som SMAC.

SMAC detekterer en rekke cheats og scripts og banner hvis den ser at nettopp du har brukt noe illegale virkemidler.

Til slutt vil jeg bare si:

Hos Hellfragger har vi den politikken: Din konto, Ditt ansvar

Vi kan ikke unbanne deg selv om noen andre lånte kontoen.

Mvh

VenoM

Klagemuransvarlig

Hellfragger.no

Jeg skjønner dette men JEG har ikke cheats på pc'en min og vet ikke helt hvordan man laster det ned så hvis jeg endrer passordet på steam kontoen min og DU unbanner meg så kan jeg jo ikke bli bannet på nytt pga jeg har ikke cheats.

Mvh

TimteX

PS : Dette blir min siste message tenker jeg pga jeg er lei jeg finner jo bare en annen server hvis ikke jeg blir unbannet.

Jeg har sikkert 1000 timer på hf.no mg servern og jeg har 224 points og da har jeg jobbet "hard" (:p) Kan man si og jeg blir ikke i bedre humør av dinne svar...

Hei

Jeg finner denne klagen besynderlig av en rekke årsaker, la meg poengtere ut noen av de.

Og jeg liksom "ekte" meg har bare vært på fra 18:00-21:00 1 januar

Din ban ble registrert 01-01-14 16:05. At du inkluderer tiden du har vært på servern, som et argument for din uskyld virker bare påtagende (altså, at du prøver å vri deg unna). Hvem som helst kan komme inn her og si at "jeg har bare vært på servern dette tidspunktet" - spesielt når de vet tiden de ble bannet på, bare for å sno seg unna. Vi har derimot klare bevis på at din konto har vært på vår server i tidsrommet den mottok ban og ut fra våre regler så følger det "Din konto - Ditt ansvar".

Om din konto hadde blitt hacket og noen andre hadde brukt den på våre servere så hadde det selvsagt vært beklagelig, men fremdels ikke noe vi kan gjøre noe med. Det eneste som gjenstår for deg vil da være å kjøpe ny konto.

Ønsker videre å si at Venom sine svar er av helt korrekt kvalitet og holder en saklig fremtoning, jeg kan absolutt ikke forstå hvorfor du skal bli i dårlig humør når vi fører en god saksgang og svarer godt på dine spørsmål.

Til sist så kan jeg også se at IP adressen som ble brukt da kontoen din ble bannet stemmer overens med IP adressen som blir brukt når du poster dine innlegg her inne. Så jeg tror overhodet ingenting på dine argumenter om at det ikke var du (eller noen i ditt hjem - hvilket fremdeles er ditt ansvar) som var på våre servere da ban inntraff.

Ønsker du å spille på våre servere igjen kan du kjøpe deg ny konto - og kutte ut alt som har med cheats å gjøre.

Mvh

Zaxo

• Like 6

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...