cri74 880 Report post Posted December 17, 2013 Signatur som kan brukes av deltagere i Bigwar Iceman fra Trønderbataljonen har laget dogtags til alle deltagere, vedlagt er filen han har sendt meg. Jeg har forminsket den bittelitt for at den skal passe som en signatur. Samtidig, om noen føler kallet og har lyst til å lage flere og/eller dogtags for vinnerne av Bigwar #1, nye dogtags til Bigwar #2, føl deg velkommen til å bare sette igang! Bildet viser ikke gjennomsiktlighet, men ved å laste ned får du PNG format. Bildet kan brukes i alle forum som tillater bilder og vil automatisk ha samme bakgrunn som det aktuelle forumet den blir brukt i. Altså, bare dogtags vises. Link til nedlastning Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted December 18, 2013 Those Dogtags....they look good Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted December 19, 2013 Ka har skjedd med ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted December 19, 2013 IDK - Det er svært få som bruker deltager taggen, så om noen bruker vinner taggen er det vel 1 av 10, som betyr ca 0,4 promille av alle som bruker noen som helst tagg og vi som skulle trekke headsett til 1500 kroner til de som brukte taggen, its all crap......... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted December 19, 2013 Meh burde installere award system til ip board Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted December 19, 2013 Kan jo ikkje bruka tagen før eg får ein skikkelig difterversjon (som gjerne er litt meir fancy enn den vanlige ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted December 19, 2013 Jeg kan jo ikke bruke winner tagen, men har jo deltager tagen Kvalifiserer det til headsett eller? Så slipper jeg og kjøpe julegave til meg selv Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted December 19, 2013 Jula er avlyst Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted December 19, 2013 Jula er avlyst Nei? :O Nissen blitt sjuk eller no? Quote Share this post Link to post Share on other sites