cri74 880 Report post Posted December 16, 2013 For deltagere og publikum Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
2easy-Broseph 37 Report post Posted December 16, 2013 2000 tickets ???? wtf Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted December 16, 2013 eller 45minutter var det samme i BF2 bigwars Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted December 16, 2013 klar! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted December 16, 2013 Etter siste update så sliter jeg noe jevlig, virker som de med sli/crossfire sliter med texture. rett og slett som og springe rundt i slowmotien + at alt bare flicker/rister. om de ikke kommer med løsning til i morgen så må det inn reserve for meg:( Quote Share this post Link to post Share on other sites
plumbo 0 Report post Posted December 17, 2013 Den siste updaten var ikke noe særlig positiv opplevelse nei.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Delgador 2 Report post Posted December 17, 2013 Venter på at noe blir ledig Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted December 17, 2013 Sitter på mumble med en større og større gruppe som samler seg. For de som enda ikke har fått plasser: Det er meldt frafall og det går ann å skrive seg på enda i påmeldingstråden, og være i Mumble lobbykanalen for Bigwar før kampstart. Jeg tipper at d bare plukker førstemann og fyller på lagene etterhvert som det trengs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted December 17, 2013 Hvordan kommer jeg inn på mumble? Det står bare bare "Les comment for info". I comment står det "Hvordan komme inn på bigwar, les". Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted December 17, 2013 Trykk på server i mumble - Accestoken - også add bfnobigwar som da er passordet Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted December 17, 2013 Tusen takk til alle som var med, og som så på Takk til NoobWorks som twittret oss!! Nyheten er oppdatert med opptak fra Steamen og kan ses her Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted December 18, 2013 Gøy å se streamen i ettertid! http://www.twitch.tv/fbfstream/b/488187872 Og faen ta dere alle sammen, jeg tror jeg må kjøpe spillet og bli med Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted December 18, 2013 Gøy å se streamen i ettertid! http://www.twitch.tv/fbfstream/b/488187872 Og faen ta dere alle sammen, jeg tror jeg må kjøpe spillet og bli med DET er ihvertfall noe vi har sagt for lenge siden Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted December 18, 2013 55.00 minutter avean! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted December 18, 2013 Hvordan kommer jeg inn på mumble? Det står bare bare "Les comment for info". I comment står det "Hvordan komme inn på bigwar, les". Trykk på server i mumble - Accestoken - også add bfnobigwar som da er passordet Forstår eg det sånn at folk ikkje får opp linken? Må og seia at det er naturlig (og forventa!!) at folk lesa "pinned" tråder på bigwarforumet Quote Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted December 19, 2013 Hvordan kommer jeg inn på mumble? Det står bare bare "Les comment for info". I comment står det "Hvordan komme inn på bigwar, les". Trykk på server i mumble - Accestoken - også add bfnobigwar som da er passordet Forstår eg det sånn at folk ikkje får opp linken? Må og seia at det er naturlig (og forventa!!) at folk lesa "pinned" tråder på bigwarforumet Problemet var at linken var hvit og bakgrunnen var også hvit. Det var derfor ikke mulig å lese skriften. Fant det ut etter jeg holdt CTRL+A. Flaut, visste ikke det var et eget Bigwar-forum Siden det ikke har vært spesielt mye aktivitet her i det siste så har jeg hele tiden brukt "View New Content". Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted December 19, 2013 hmmm... hos meg er linken blå (og klikkbar) på ein lysebrungul bakgrunn..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted December 19, 2013 Hvordan kommer jeg inn på mumble? Det står bare bare "Les comment for info". I comment står det "Hvordan komme inn på bigwar, les". Trykk på server i mumble - Accestoken - også add bfnobigwar som da er passordet Forstår eg det sånn at folk ikkje får opp linken? Må og seia at det er naturlig (og forventa!!) at folk lesa "pinned" tråder på bigwarforumet Problemet var at linken var hvit og bakgrunnen var også hvit. Det var derfor ikke mulig å lese skriften. Fant det ut etter jeg holdt CTRL+A. Flaut, visste ikke det var et eget Bigwar-forum Siden det ikke har vært spesielt mye aktivitet her i det siste så har jeg hele tiden brukt "View New Content". Brukerfeil! Linker på forumet vises normalt i Firefox, Chrome og Opera hos meg i alle fall. Mulig du har gjort noen funky innstillinger i nettleseren din? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted December 19, 2013 Og pazuzu må lese heile tråden før han kommenterer Er snakk om informasjonsboksen(/eller comment) på mumble. Den gule post-it lappen med C inni der det er linker til div viktige tråder på forumet (inkl korleis ein kommer seg inn på bigwarkanalen) Er egentlig litt imponert over at det var såpass få som hadde problemer med dette. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted December 19, 2013 Og pazuzu må lese heile tråden før han kommenterer Er snakk om informasjonsboksen(/eller comment) på mumble. Den gule post-it lappen med C inni der det er linker til div viktige tråder på forumet (inkl korleis ein kommer seg inn på bigwarkanalen) Er egentlig litt imponert over at det var såpass få som hadde problemer med dette. Mulig jeg har dårlig syn, men jeg syntes det er vanskelig å lese linken etter "Bruk:" Som vises under her. Jeg vet ikke om det er feil med kontrastene på skjermen min eller om det er Mumble som tuller med meg. Kan ikke si at jeg har hatt problemer med fargeoppsettet tidligere. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fiskervenn 50 Report post Posted December 19, 2013 Blir bedre vist du trykker på respektive kanaler/personer? ! Med comment på Quote Share this post Link to post Share on other sites