Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

BigWar #1 - Informasjon og Stream

Recommended Posts

Etter siste update så sliter jeg noe jevlig, virker som de med sli/crossfire sliter med texture. rett og slett som og springe rundt i slowmotien + at alt bare flicker/rister. om de ikke kommer med løsning til i morgen så må det inn reserve for meg:(

Sitter på mumble med en større og større gruppe som samler seg. For de som enda ikke har fått plasser: Det er meldt frafall og det går ann å skrive seg på enda i påmeldingstråden, og være i Mumble lobbykanalen for Bigwar før kampstart. Jeg tipper at d bare plukker førstemann og fyller på lagene etterhvert som det trengs :)

Hvordan kommer jeg inn på mumble? Det står bare bare "Les comment for info". I comment står det "Hvordan komme inn på bigwar, les".

Tusen takk til alle som var med, og som så på :) Takk til NoobWorks som twittret oss!! Nyheten er oppdatert med opptak fra Steamen og kan ses her

Hvordan kommer jeg inn på mumble? Det står bare bare "Les comment for info". I comment står det "Hvordan komme inn på bigwar, les".

Trykk på server i mumble - Accestoken - også add bfnobigwar som da er passordet

Forstår eg det sånn at folk ikkje får opp linken?

Må og seia at det er naturlig (og forventa!!) at folk lesa "pinned" tråder på bigwarforumet

Må og seia at det er naturlig (og forventa!!) at folk lesa "pinned" tråder på bigwarforumet

Problemet var at linken var hvit og bakgrunnen var også hvit. Det var derfor ikke mulig å lese skriften. Fant det ut etter jeg holdt CTRL+A. Flaut, visste ikke det var et eget Bigwar-forum :lol: Siden det ikke har vært spesielt mye aktivitet her i det siste så har jeg hele tiden brukt "View New Content".

Problemet var at linken var hvit og bakgrunnen var også hvit. Det var derfor ikke mulig å lese skriften. Fant det ut etter jeg holdt CTRL+A. Flaut, visste ikke det var et eget Bigwar-forum :lol: Siden det ikke har vært spesielt mye aktivitet her i det siste så har jeg hele tiden brukt "View New Content".

Brukerfeil! :p

Linker på forumet vises normalt i Firefox, Chrome og Opera hos meg i alle fall. Mulig du har gjort noen funky innstillinger i nettleseren din?

Og pazuzu må lese heile tråden før han kommenterer :p:rtfm:

Er snakk om informasjonsboksen(/eller comment) på mumble. Den gule post-it lappen med C inni der det er linker til div viktige tråder på forumet (inkl korleis ein kommer seg inn på bigwarkanalen)

Er egentlig litt imponert over at det var såpass få som hadde problemer med dette.

Og pazuzu må lese heile tråden før han kommenterer :p:rtfm:

Er snakk om informasjonsboksen(/eller comment) på mumble. Den gule post-it lappen med C inni der det er linker til div viktige tråder på forumet (inkl korleis ein kommer seg inn på bigwarkanalen)

Er egentlig litt imponert over at det var såpass få som hadde problemer med dette.

Mulig jeg har dårlig syn, men jeg syntes det er vanskelig å lese linken etter "Bruk:" Som vises under her. Jeg vet ikke om det er feil med kontrastene på skjermen min eller om det er Mumble som tuller med meg. Kan ikke si at jeg har hatt problemer med fargeoppsettet tidligere.

Linkerusynlig.jpg

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...