Herminator 67 Report post Posted December 15, 2013 Her er Lag 2 Stilling ledig som CO Alpha Squad Gam6l3r Flylover ninjaqed 2easy-Broseph La-Menthe Bravo Squad Gengus_no joks kehell -båtførerprøve bestått? bbbl3 multicyber89 Charlie Squad plumbot Jantnor -innehaver av farledsbevis langs oslofjorden -Sir-Tommy uMAV-DuBi Col Jensen Delta Squad Viper_toffi Joe-Macmann Kjetting01 Cryptoniuz SOR_Veslin Echo Squad FFaa-WrathchilD FFAa-niXn_Luna B31P Lasan440 Skiveboom Foxtrot Squad Sofakommandanten ApocXO SkrotOtern TheBaron69 Godbear_v4 Golf Squad kongkopa m1cr0play Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted December 15, 2013 Det er ledig stilling som Commander. I tillegg så har vi noen få sjeler på venteliste. Husk att kampen starter 21.00 og att oppmøte er klokka 20.00 for gjennomgang av taktikker osv. I utganspunktet er førstemann som står i hver squad Squadleader, men dette kan vi fort endre på når vi møter opp på Tirsdag. Minner igjen alle på å lese den viktige informasjonen som er i DENNE tråden! Håper alle møter! mvh Drifterne Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted December 15, 2013 Der var eg rank 2 med 2 knivkills og heile 20mini BF4 under beltet, så då er eg offisielt skikka til å vara SL i bigwar. Til alle sofaslavane i squaden min: Møt opp 20:00 skarp! Dersom forsinka så send meg ein PM! Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted December 15, 2013 Der var eg rank 2 med 2 knivkills og heile 20mini BF4 under beltet, så då er eg offisielt skikka til å vara SL i bigwar. Til alle sofaslavane i squaden min: Møt opp 20:00 skarp! Dersom forsinka så send meg ein PM! Stakkars Foxtrot squad Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted December 16, 2013 U will all die! fordi jeg er en jævel på tk :/ Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted December 16, 2013 Mange knivoffer der ja <3 Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted December 16, 2013 Mange knivoffer der ja <3 Kommer fra han som er loverboy'n til alle i Squad'n sin Er bare og så satt igang drit slenging og utsyking her Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted December 16, 2013 Mange knivoffer der ja <3 Kommer fra han som er loverboy'n til alle i Squad'n sin Er bare og så satt igang drit slenging og utsyking her Bare bøy deg over med engang.. Here it comes... Share this post Link to post Share on other sites
TheBaron69 0 Report post Posted December 16, 2013 (edited) Dette blir bra!! :-) Edited December 16, 2013 by TheBaron69 Share this post Link to post Share on other sites
keh 36 Report post Posted December 16, 2013 kehell -båtførerprøve bestått? Yohoo.... Div1 i dreggkasting, lensing og kjølhaling 1 Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted December 17, 2013 Der var eg rank 2 med 2 knivkills og heile 20mini BF4 under beltet, så då er eg offisielt skikka til å vara SL i bigwar. Til alle sofaslavane i squaden min: Møt opp 20:00 skarp! Dersom forsinka så send meg ein PM! Stakkars Foxtrot squad Neida, me e i trygge hender, holder på å kjøpe spillet nå 1 Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted December 17, 2013 Jeg dibser PB-skytter Echo-sq!! Share this post Link to post Share on other sites
TheBaron69 0 Report post Posted December 17, 2013 (edited) Blir gal av mumble. Prøver joine BIGWAR kanalen, blir nektet adgang og får beskjed om og lese comment for info, men så fort jeg flytter på musa forsvinner linken til comment. Vil påstå jeg har relativt rask og presis aim, men dette er bare rett og slett umulig og få til :-P Noen tips ? Never mind, fikk det til nå :-) Edited December 17, 2013 by TheBaron69 Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted December 17, 2013 http://www.battlefield.no/forum/index.php?/topic/116346-mumble/ Share this post Link to post Share on other sites
Flylover 73 Report post Posted December 17, 2013 Litt forsinket gambler! Er der 2045:) Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted December 17, 2013 Litt forsinket gambler! Er der 2045:) den er god, begynte og bli bekymra Share this post Link to post Share on other sites