Herminator 67 Report post Posted December 15, 2013 Her er Lag 1 Stilling ledig som CO Alpha Squad bFe90 dopehawk Fiskervenn Avean Heradon-EZ- Bravo Squad Chillestad Burbn MrLuni Haavik90 aasing Charlie Squad Sovd Litago92A Flyndresnik Plutopilot DeathGot Denied94 Delta Squad TB-Punnaniboy TB-GORGONPLEX TB-Iceman HeadSpin ArmyJonas Foxtrot Squad Hauger89 tehvinni tehbonden CptSappo Genuin1_faldmoo Golf Squad FalconClaw1971 RamstadQK Herminator -Skipsoffiser! texpex EnVolta Echo Squad ACCdemo Camax1de 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted December 15, 2013 Det er ledig stilling som Commander. I tillegg så har vi noen få sjeler på venteliste. Husk att kampen starter 21.00 og att oppmøte er klokka 20.00 for gjennomgang av taktikker osv. I utganspunktet er førstemann som står i hver squad Squadleader, men dette kan vi fort endre på når vi møter opp på Tirsdag. Minner igjen alle på å lese den viktige informasjonen som er i DENNE tråden! Håper alle møter! mvh Drifterne Quote Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted December 16, 2013 Frykter det blir en del TK.. But shit pomfri...Noscope 359 tk.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted December 16, 2013 Frykter det blir en del TK.. But shit pomfri...Noscope 359 tk.. Ja blir synd på squad'n din Quote Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted December 16, 2013 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted December 16, 2013 Frykter det blir en del TK.. But shit pomfri...Noscope 359 tk.. Ja blir synd på squad'n din går dem framfor meg så.... En liten kjapp spørsmål , er det andre som sliter med at tagen til team har en tendens til å dukke opp når du sikter inn ? Har en del av dem , ser en person ingen tag - Sikter inn skyter og bare for å oppdage tagen plutselig kommer opp og som ender med tk.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted December 16, 2013 Frykter det blir en del TK.. But shit pomfri...Noscope 359 tk.. Ja blir synd på squad'n din går dem framfor meg så.... En liten kjapp spørsmål , er det andre som sliter med at tagen til team har en tendens til å dukke opp når du sikter inn ? Har en del av dem , ser en person ingen tag - Sikter inn skyter og bare for å oppdage tagen plutselig kommer opp og som ender med tk.. Sånn er det for meg også, det er nesten umulig å se forskjell på folk også. Det var mye lettere å se forskjell i BF42. Det er ikke personlig ment om jeg dreper deg flere ganger Quote Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted December 16, 2013 Frykter det blir en del TK.. But shit pomfri...Noscope 359 tk.. Ja blir synd på squad'n din går dem framfor meg så.... En liten kjapp spørsmål , er det andre som sliter med at tagen til team har en tendens til å dukke opp når du sikter inn ? Har en del av dem , ser en person ingen tag - Sikter inn skyter og bare for å oppdage tagen plutselig kommer opp og som ender med tk.. Sånn er det for meg også, det er nesten umulig å se forskjell på folk også. Det var mye lettere å se forskjell i BF42. Det er ikke personlig ment om jeg dreper deg flere ganger Hehe greit nok Quote Share this post Link to post Share on other sites
Haavik 6 Report post Posted December 16, 2013 I dagens patch ble dette fiksa. -Fix for player tags not always showing when needed to, resulting in players shooting team members. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted December 16, 2013 I dagens patch ble dette fiksa. -Fix for player tags not always showing when needed to, resulting in players shooting team members. Også kom en bug som blokker hele skjermen med Revive bugen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
camaxide 23 Report post Posted December 17, 2013 Den revive buggen har vært der hele tida - men skjer bare en sjelden gang =) Andre plagsomme bugsa jeg har som ikke nevnes noe særlig er at crosshair på snipern nesten alltid er blurry - så er vanskelig å sikte - mens granatkasteren gjør at jeg mister crosshair på alle våpen i rundt 1 minutt veldig ofte jeg bruker den. mav'en til sniperen får ofte dobbel lys-styrke på random som er bra på mørke maps, bad på lyse maps.. er igrunn veeldig mange bugs enda =) Quote Share this post Link to post Share on other sites
DeathGotDenied 0 Report post Posted December 17, 2013 (edited) er det mulig for meg å joine squaden til TehVinni? CptSappo blir ikke med så da er det vell mulig? Edited December 17, 2013 by DeathGotDenied Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vinni 4 Report post Posted December 17, 2013 er det mulig for meg å joine squaden til TehVinni? det burde være muligt siden "CptSappo" ikke joiner alikevell (han har sikkert drete i og melde seg av, men han sa til meg at han ikkje får tid/ gidder) 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
KillaZ 0 Report post Posted December 17, 2013 her glemte jeg helt av kampen, skylder på julehandel og forberedelser! Og på Gorgon som kunne ringt meg:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted December 17, 2013 Beklager! Av en eller annen grunn har jeg skrevet opp dette i kalenderen imorgen...sorry! Quote Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted December 17, 2013 Men bra spilt i dag. Moro dette Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted December 18, 2013 gratulerer gutta, bra innsats! Quote Share this post Link to post Share on other sites