Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Herminator

Lag 1 Battlefield 4 BigWar #1

Recommended Posts

Her er Lag 1 Stilling ledig som CO

Alpha Squad

bFe90

dopehawk

Fiskervenn

Avean

Heradon-EZ-

Bravo Squad

Chillestad

Burbn

MrLuni

Haavik90

aasing

Charlie Squad

Sovd

Litago92A

Flyndresnik

Plutopilot

DeathGot Denied94

Delta Squad

TB-Punnaniboy

TB-GORGONPLEX

TB-Iceman

HeadSpin

ArmyJonas

Foxtrot Squad

Hauger89

tehvinni

tehbonden

CptSappo

Genuin1_faldmoo

Golf Squad

FalconClaw1971

RamstadQK

Herminator -Skipsoffiser!

texpex

EnVolta

Echo Squad

ACCdemo

Camax1de

• Like 1

Det er ledig stilling som Commander. I tillegg så har vi noen få sjeler på venteliste.

Husk att kampen starter 21.00 og att oppmøte er klokka 20.00 for gjennomgang av taktikker osv.

I utganspunktet er førstemann som står i hver squad Squadleader, men dette kan vi fort endre på når vi møter opp på Tirsdag. Minner igjen alle på å lese den viktige informasjonen som er i DENNE tråden!

Håper alle møter!

mvh

Drifterne

Frykter det blir en del TK.. But shit pomfri...Noscope 359 tk..

Ja blir synd på squad'n din :p

går dem framfor meg så.... :lol: En liten kjapp spørsmål , er det andre som sliter med at tagen til team har en tendens til å dukke opp når du sikter inn ? Har en del av dem , ser en person ingen tag - Sikter inn skyter og bare for å oppdage tagen plutselig kommer opp og som ender med tk..

går dem framfor meg så.... :lol: En liten kjapp spørsmål , er det andre som sliter med at tagen til team har en tendens til å dukke opp når du sikter inn ? Har en del av dem , ser en person ingen tag - Sikter inn skyter og bare for å oppdage tagen plutselig kommer opp og som ender med tk..

Sånn er det for meg også, det er nesten umulig å se forskjell på folk også. Det var mye lettere å se forskjell i BF42. Det er ikke personlig ment om jeg dreper deg flere ganger :lol:

Sånn er det for meg også, det er nesten umulig å se forskjell på folk også. Det var mye lettere å se forskjell i BF42. Det er ikke personlig ment om jeg dreper deg flere ganger :lol:

Hehe greit nok :lol:

I dagens patch ble dette fiksa.

-Fix for player tags not always showing when needed to, resulting in players shooting team members.

Også kom en bug som blokker hele skjermen med Revive bugen...

Den revive buggen har vært der hele tida - men skjer bare en sjelden gang =)

Andre plagsomme bugsa jeg har som ikke nevnes noe særlig er at crosshair på snipern nesten alltid er blurry - så er vanskelig å sikte - mens granatkasteren gjør at jeg mister crosshair på alle våpen i rundt 1 minutt veldig ofte jeg bruker den.

mav'en til sniperen får ofte dobbel lys-styrke på random som er bra på mørke maps, bad på lyse maps.. er igrunn veeldig mange bugs enda =)

er det mulig for meg å joine squaden til TehVinni?

det burde være muligt siden "CptSappo" ikke joiner alikevell (han har sikkert drete i og melde seg av, men han sa til meg at han ikkje får tid/ gidder)

• Like 1

her glemte jeg helt av kampen, skylder på julehandel og forberedelser! Og på Gorgon som kunne ringt meg:)

Beklager! Av en eller annen grunn har jeg skrevet opp dette i kalenderen imorgen...sorry! :(