Vinni 4 Report post Posted December 12, 2013 (edited) Heisann folkens! Vet ikke om folk har fått det med seg enda, men det er en side som heter FaceIt.com, som nå er åpen for bruk! (beta fase) Kan spille Quake Live, League of Legends og Counter-Strike: Global Offensive foreløpig, men jeg bruker bare FaceIt til CS:GO og vil fortelle dere litt om hvordan FaceIt funker til CS:GO! (Har ikke mye erfaring, men håper på og få andre intressert til og prøve! ) Sign up, lag team, lag party, que-up og spill matches på deres 128-tick servere! Fort, enkelt og veldig kjekt! Finne en Match: Steg 1: Velg Match type "I am alone - Play as Solo" Søk etter 4 medspillere til og spille 5vs5 med! "I am with Friends - Play as Mix" Søk etter X medspillere til og spille 5vs5 med! "I am with My Team - Play as Premade" Søk etter annen premade til og spille 5vs5 mot! Steg 2: Velg map & Server Hvert team får først velge 1 kart annenhver som de IKKE skal spille, helt til det er 1 kart igjen som blir kartet de skal spille. Kart Valg: de_dust2 de_nuke de_inferno de_mirage de_season de_cache de_train Hvert team får så velge 1 plass annenhver hvor serveren IKKE skal vere hostet helt til det er en plass igjen som blir valgt til host location. Location Valg: Sverige Tyskland Frankrike Nederland United Kingdom Steg 3: Ready up & Play! En "Play!" knapp kommer frem som alle 10 må trykke på som vil starte spillet og automatisk joine serveren dere skal spille på. "Counter-Terrorist" og "Terrorist" lagene vil ha endret navn til ditt lag navn sånn at det skal vere enklere og joine rett team ilag fort og enkelt. Dette har ingenting med hva type lag du er på til og begynne med siden første runden vil være en Kniv runde og lederen til vinner laget sitt lag får velge om vinner laget skal fortsette og være Terrorister eller bytte til Counter-Terrorister første halv del av kampen. Ledere av begge teams må skrive "!ready" i chat in-game får og stoppe warmup og starte kniv runden. Vinner laget må skrive "!stay" eller "!switch" får og velge om å bli eller endre lag i første halv del. Så da trenger dere ikke bytte teams manuelt Ekstra Informasjon: Commands: !ready (Markerer laget ditt som "Klar" til og begynne matchen. (virker bare får lag ledere)) !stop (Pauser spillet, kan kun pause spillet i 5 minutter. (Det fikk jeg høre av en in-game, har ikke fått testet eller bekreftet dette)) !unstop (Stopper pausen) !switch (Lag leder til vinnerlaget av kniv runden velger og bytte lag første halv runden) !stay (Lag leder til vinnerlaget av kniv runden velger og bli værende på laget de er på) Tournaments: Foreløpig er det 2 tournaments hvert døgn! Pickup Games: "Pickup Games" er vanlige matches som jeg er usikker på om betyr noe som helst. Det er et ranking system og en form for poeng du kan få tak i. Priser: "Tournaments and ladders usually have FACEIT points as prizes. While playing them you will accumulate a number of points. In order to speed up the process of accumulating points you can buy a Premium subscription or FACEIT points boosts." Du kan kjøpe alt ifra Mus, headsets, Riot Points, øreplugger, klær, avatarer, tur til deres "Headquarter", en bil, etc! Jeg har spilt 2 tournaments nå og har ikke fått tak i mer informasjon, men vil oppdatere posten når jeg vet mer. Lagde dette innlegge til og oppfordre andre som er lei av Matchmaking med 64-tick servere, eller bare folk som vil spille litt mer seriøst. Som sagt så er denne siden fortsatt i Beta-fasen og har stort rom til forbedring! Men vil si de har et godt utgangspunkt! Legg meg til på FaceIt så kan vi kanskje spille litt en gang!? "b0bben" med null istedenfor "O" \\VINNI Edited December 13, 2013 by Vinni Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted December 12, 2013 Hvorfor er ikke FaceIT en del av Hellfragger og Battlefield.no ? Hva er hensikten å starte opp evige nye nettsider, å splitte miljøet ytterligere når alt vi trenger er å samles om noe? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vinni 4 Report post Posted December 13, 2013 Hvorfor er ikke FaceIT en del av Hellfragger og Battlefield.no ? Hva er hensikten å starte opp evige nye nettsider, å splitte miljøet ytterligere når alt vi trenger er å samles om noe? Hadde vert kult og hatt FaceIt som en feature her på siden ja. Men som sagt, jeg har nettopp prøvd det ut og liker det. Har ikke snakket med noen som styrer det eller noe som helst. Er i beta fase, så hvem vet? Kanskje et realistisk forslag å merge ? Jeg reklamerer får og få flere folk og spille med. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vinni 4 Report post Posted December 13, 2013 (edited) FaceIt er styrt av folk ifra Italia. Du kan finne mer info her: tinyurl.com/faceitbf (gjorde den kortere, var så jææævli lang ) Edited December 13, 2013 by Vinni Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted December 13, 2013 Play.faceit.com er den enkleste. Er et stort nettverk som er satt opp i en rekke spill for at folk skal slippe å søke etter matcher via irc. Man blir istedet medlem der, setter opp pracc og spiller turneringer, også kan man vinne diverse premier hvis man er heldig. Stor kommersiell sak, som nok blir vanskelig å samarbeide med. Men tanken rundt gathers er god :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted December 13, 2013 Så ESL bare dårligere? Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted December 13, 2013 her kan du vinne en bil! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted December 13, 2013 Folk testa ut altpug? http://www.altpug.com/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vinni 4 Report post Posted December 13, 2013 Så ESL bare dårligere? Bare gratis** Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vinni 4 Report post Posted January 23, 2014 FaceIt tournament starter nå! http://www.twitch.tv/faceittv Nameless VS Fnatic! Quote Share this post Link to post Share on other sites