Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

Fallout 4

Recommended Posts

Noen som har en formening om hvor lenge det er OK å skippe mainstory før alt blir en cakewalk? Jeg vet med Falloutspilla så har mainstoryen tendens til å ikke være så veldig lang, så litt redd for å fyke igjennom uten å ha explora alt først.

Beta patchen er ute på Steam nå.

Fallout 4 -> Properties -> Betas. Velg fra lista og trykk OK.

New Features
  • Number pad keys can now be used for remapping
  • Remapping Activate now works on Quick Container

Fixes

• General memory and stability improvements
  • Fixed issue where equipped weapons become locked after completing Reunions
  • Fixed issue with When Freedom Calls where the quest would not complete
  • During Confidence Man, fixed issue where player’s health would continuously regenerate
  • Fixed crash related to jumping into water and reloading saved games
  • Fixed issue where Launcher would not save God Rays Quality setting properly

Noen som har en formening om hvor lenge det er OK å skippe mainstory før alt blir en cakewalk? Jeg vet med Falloutspilla så har mainstoryen tendens til å ikke være så veldig lang, så litt redd for å fyke igjennom uten å ha explora alt først.

Forsøker å holde en god blanding. Når sidemissions og exploring blir kjedelig så dupper jeg innom main og gjør litt. På level 30 så har jeg kommet til The Glowing Sea for å lete etter en dude - del av main og uten å spoile

Glowing Sea har jeg aktiv, men ikke en gang vurdert å dra dit ennå. Har funnet Hazmat-drakter, så er jo klar for en vandring, men er jo så inni helvete mange steder å sjekke ut nordpå :D

akk ja. Er på vei til et story mission. Men en kan jo ikke akkuratt gå forbi det sykehuset uten å cleare det heller. Er jo ikke sikkert jeg gidder å reise tilbake senere. Så ender opp med å cleare minst 5 steder før man er fremme. Tror jeg må ta meg litt i nakkeskinnet, og få gjort noen missions før det blir for cakewalk

Min nåværende long range sniper: The Long Night :wub:

asWPXjF.jpg

Skal bytte ut scope med medium recon i stedet (blingsa litt :blush: ), men er så stas en rifle. Å kunne scope ut fiender og attpåtil tagge dem er snasent.

Glemte å ta pic av combat rifla som jeg bruker aller mest, men den er ganske straight forward: Bruker .45, long barrel, reflex sight (dot), quick eject large mag, marksman stock osv osv.

Skal leke meg med armor mods fremover. Slutte å la meg friste av ting med status effekt hele tida. Kan jo øke mengden jeg kan bære med mods (blant anna) så burde være nyttig.

Sier bare en ting: Overseers Guardian fra Vault 81 - kjøp den!!!

Nesten 300 i damage og du kan hente den på level 10 elns

Om dette ansees som spoiler(?) hyl ut så skal jeg få spoiler tag på den.

Glowing Sea møter du på veldig mange highlevel fiender/Legendary osv. Så vær forsiktig og ta med masse ammo om du skal kjempe mot alt og alle :p

når du hacker computers, så ta 3 stykk, selvsagt se etter likheter, så prøv på nytt! Slipper man å bli locked out, og kan basically spamme hele greia til man får rett :)

Også går du igjennom også finner du " <> () {} [] " får du noen dud removes og er du heldig får du en som gir deg 4 førsøk igjen ;) fant 1 terminal i går og da fikk jeg fjerna alle utenom 2 ^^,)

Haha nei var targeted til eldre folka ^^,) trur ikke de unge vet hva dette er engang. Morsomt og se på video av unger som prøver walkman for første gang! :p :p :p

Det er greit nok. Men hva har det med Fallout å gjøre? :D

Husker godt kulemusa :tafse:

:offtopic: Kulemus og CS 1.6. Det var tider. :offtopic:

Men hva er deres beste forslag for å levle opp i Fallout? Er level 21 nå, og snart ferdig med storyen tror jeg :p

Skru opp vanskelighetsgraden.

Velg den perken som gjør at du plutselig kan få bonus-xp når du f.eks leverer inn et quest, dreper noen, finner en ny plass osv.

Har spilt i 111(vault 111!) timer ca og er lvl 61. Nesten ferdig med main story og har gjort mange sidequests og utforsket mye. Har også brukt mange timer på å bygge osv.

:offtopic: Kulemus og CS 1.6. Det var tider. :offtopic:

Men hva er deres beste forslag for å levle opp i Fallout? Er level 21 nå, og snart ferdig med storyen tror jeg :p

Jeg utforsker alt. Tar alt av sidemissions. Sjekker ut alle radiomeldingene. Er level 30 nå. Og har ikke gjort mye på mainstory.

Kan ikke si jeg har bygget mye. Kun fikset Sanctuary opp og begynte på eget hus. Har 3 vegger og 2 senger + x antall kasser jeg samler opp ting og tang.

Noen som har en fin armor som kan anbefales? Jeg bruker fortsatt Silver Shroud sin og Power Armor'n en gang i blant. Og hvem er egentlig best som companion? Ble lei av klynkingen til Dogmeat ganske fort. Og Strong blokkerer meg ofte eller går foran sikte mitt. Bruker en kar ved navn Hancock nå.

• Like 1

wGoeG3s.jpg

:D

Har også et nesten komplett heavy combat armor set (mangler right leg) som skal moddes på.

• Like 1

wGoeG3s.jpg

:D

Har også et nesten komplett heavy combat armor set (mangler right leg) som skal moddes på.

Var skuffende enkelt å finne gauz rifla :( Ble seriøst irritert og lei meg...

Other story, har fiksa opp castle nå, så skal fikse tidenes fort! :D

• Like 1

Skal si meg enig i at det som før var "late game stuff" er å se litt for ofte. Bare snubla tilfeldig over X-01 power armor når jeg var under lvl 20 og har nå 5 power armor frames med alskens deler (blir 6 når jeg omsider gidder å hente BoS-armor). Og jeg bruker dem jo ikke :iiiiik: . Får meg til å lure på hva man liksom skal få tak i mot "slutten" som skal toppe det :p

Fallout 4 Power Armor isn't S.P.E.C.I.A.L.

Edit: Har btw vasa leeenge med Nick Valentine som companion og oppdaga noe småfunny i går. Fant en haug med armor jeg ville ha, men hadde masse junk så tenkte at Nick kunne hjelpe å bære. Åpner trade-vinduet og til min store overraskelse hadde han ikke plass til en dritt. Han har kontinuerlig plukka opp våpen og attpåtil tatt vare på dem. Hadde 6 combat rifles, en missile launcher, en flamer og en haug med anna stæsj! :lol:

Har jo lagt merke til at companions plukker opp våpen og bruker dem, men har trodd de kasta de når de går tom for ammo. Tydeligvis ikke :p

Edited by BcK

Nye bilder... skulle bare bygge

en skybase...

2S29IK9.jpg

så kom inspirasjonen i fullt tempo :lol:

og dette er foreløpig resultat

AmsqEeL.jpg

4S1BoZh.jpg

sDb4wiI.jpg

• Like 2

måtte bli lvl 11 før jeg skjønte at man kunne velge et tre, scrappe det og få Wood tilbake. Har løpt rundt hele mappet på leting etter stål, også er det bare å scrappe et fuckings bilvrak i basen :-(

• Like 1

Ble ferdig på et par dager siden.

122 timer, lvl 65 og har gjort mange sidequests og utforsket de fleste plassene.

Kjenner det var godt at Siege og Just Cause kom ut i dag for jeg begynte å bli smålei.

Det eneste som mangler nå er Creation Kit som kommer om noen måneder :D