Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

Fallout 4

Recommended Posts

62 timer spilt og lærte faktisk noe nytt.

Etter å ha spilt Fallout 3 og New Vegas i flere hundre timer visste jeg forsatt ikke om hacking trikset :p

Blir settlement noen gang raidet? Litt med tanke på hvor mye defence jeg skal gidde og bruke ressurser på.

Også kan jeg begyne på en annen settlement hvis jeg finner et fint sted uten og måtte flytte alt jeg har i workstation min i sanctuary?

Det hacking-trikset var jo genialt! Utrolig at jeg ikke har oppdaga det ved en tilfeldighet, det skjer jo støtt og stadig at jeg bommer på ordet jeg skal trykke på :p

Heisann! Har ikke rukket å lese igjennom tråden her ennå. Hva syns godt-folket om F4 hittil? Har lagt inn 50 og 10 timer på PS4 og Xbox One, respektive(skal til The Glowing Sea for første gang nå)..

Edit 1:

af63da977f.jpg

Er den her bra?? X-01 heter den

Tradisjonelt det beste i serien. Skal være rimelig sjeldent før lvl 30 i dette spillet. Koster kobber å reparere (!).

• Like 1

Blir settlement noen gang raidet? Litt med tanke på hvor mye defence jeg skal gidde og bruke ressurser på.

Også kan jeg begyne på en annen settlement hvis jeg finner et fint sted uten og måtte flytte alt jeg har i workstation min i sanctuary?

Ser ut som svaret på det første spørsmålet sa seg selv :)

Det finnes noen Perks som gjør at du kan etablere Trade Routes, "Local Leader under Level 6 Charisma. "

http://www.gosunoob.com/fallout-4/how-to-start-supply-lines-and-move-settlers/

Jeg kommer til å vente lenge, veldig lenge før jeg begynner med dette. Å prioritere å få opp Charisma til Level 6 samt Local Leader Perk er maaaaaaannnnnnggggeeeee Levels frem i tid. Nå går alt til sneak, non automatic rifles, sniper, VATS etc.

Hadde lagt en del på karisma allerede (5), så det var ett poeng dit også hoppet jeg over en del nedover og fikk local leader med suppy lines. Å kunne ha tilgang til alle ressursene via work bench, uavhengig av individuelle lager, ble en fordel for å bygge ut settelments og camps kjappt, istede for å hente ressurser fra et sted til et annet. Eller for den saks skyld lagre ressurser på alle work benches i verden

Local leader var noe jeg valgte tidlig.

Er lvl 51 nå og begynner å bli komfortabel med valga jeg har tatt ang perks.

Har ikke valgt å kun kjøre en viss stil, noe jeg aldri pleier. Har fokusert på våpen mods, hacking, lockpicking og litt ymse.

Leveler litt fort her synes jeg, savner egentlig å kunne kontrollere dette slik som i Elder Scrolls serien.

Legger ved noen nye bilder :)

Ny dagger, fant den ikke langt unna Sneak Bubblehead!

Q4mA70O.jpg

Bilder fra Museumet!

9gOZqiZ.jpg

Bubbelheads

DMAKWq0.jpg

Må si jeg er prektig imponert over detaljene på enkelte items!

HEEfR7E.jpg

Legg merke til størrelsen på kloa nede til høyre!!!

ZPT6F33.jpg

La med ett bedre bilde av kloa

MVDppnj.jpg

Noen oppdaterte basebilder, koselig!

FKDfQ9l.jpg

Baksiden, du skimter så vidt en stadig voksende søppeldynge under basen...

Gdz6Bnx.jpg

Samt så oppfører ikke bikkja seg alltid, her blei ho Ferska!

DSuguyJ.jpg

Og noen detaljer

W2dUM7T.jpg

HututZm.jpg

NyWxYO4.jpg

• Like 3

klarer liksom ikke helt bestemme meg om jeg liker spillet eller ikke

Har ingen bilder av "Mitt" rom enda da jeg har konsentrert meg om alt mulig annet og få folket fornøyd og trygge, blir nok noen timer i løpet av helga til selve "Master bedroom" :D

Med et lite tips fra daniel klarte jeg og bygge muren på castle sånn passe opp igjen :)

pYYp5OR.jpg

Handlegata + power armor station

TcHX0z8.jpg

Folket sammles til kveldsmat rundt "gryta"

WJFCO1z.jpg

• Like 1

Du må gi de litt lys stakkars.

Lagde et stort tårn rundt antenna i midten av Castle tidligere og det ble ganske bra. Men det så jævlig ut fra avstand så sletta det igjen :p

Denne modden legger til flere ting man kan bygge og sette ut: http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/1145/?

Denne fjerner eller øker grensa betraktelig. http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/818/?

Man kan ikke bygge evig. Hold øye med "Size" oppi høyre hjørne når du er i Workshop-modus.

Jepp. Fant du hula hvor piloten var?

Jepp, noen som vet om det er mulig å få tak i mer ammo til pistolen man får av piloten ?

Usikker. Tviler egentlig.

Syns selve pistolen var litt sugen. Skal den ikke drepe på ett skudd eller noe? Husker ikke hvordan den var i Fallout 3/NV.

når du hacker computers, så ta 3 stykk, selvsagt se etter likheter, så prøv på nytt! Slipper man å bli locked out, og kan basically spamme hele greia til man får rett :)

Om du går til matlagingsgreia, og lager den "utility" greia, så får du adhesive ut av den! :) 3 stykk gir 5 adhesive.

Om du bruker Strong som kompis, og gir han en super sledge, så blir du aldri lei :p

• Like 1