Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Daniel-

Fallout 4

Recommended Posts

Bare jeg som føler dette ble veldig simplistisk og dummet ned?? Har de virkelig droppet skills? Det kan vel diskuteres hvor nødvendig dem var i 3'ern og new vegas, men følte i det minste jeg hadde litt kontroll på hvordan karakteren min skulle bli. hnngh. Hype -1.

Ser at Starcraft 2 expack er ute samme dag så hvis collectors ed ligger i posten blir det nok det før jeg vurderer fallout4

Den dagen jeg begynner å tvile på Todd Howard og resten av gjengen i Bethesda Game Studios er dagen jeg slutter å spille :p

Kjøpte Pip-Boy Edition til konsoll siden de ikke hadde flere PC-utgaver igjen, og må selvsagt ha det på Steam og.

shiiit. Eg føle eg bler mer og mer skuffa jo merr dei bruke på reklame og hype. Eg føle en viss mengde overkompensasjon.

Jeg hater hype, men jeg kjenner det rykker i den atombombede tissen min nå as. Men, som vanlig skal jeg holde meg i skinnet til det er ute, og jævlig godt patchet.... fordi det er sånn spill kommer ut for tiden.

De ble utsolgt sånn med en gang omtrent. Men havner nok en del av dem på ebay vil jeg tro. Til blodpris :p

De hadde ikke flere Pip-Boy versjoner til PC så måtte velge konsoll istedenfor. Kjøpte vanlig edition på Steam.

Jeg er fortsatt litt i fornektelse, though. Det virket på gamestop-en her som at de hadde lovt dem bort før de engang formelt hadde pre-order-system på det. Vet ikke om det er representativt for resten av verden, men hører jo flere steder at det er die hard fans som ikke har fått skaffet seg. Må jo være helt sykt undersupplied. :(

Mhm. Blir vel lagt ut på Ebay/Amazon for noen tusen sikkert.

Du får håpe at det er ingen som plukker opp sin versjon fra GameStop propahandhi. De er vel pliktig til å holde av forhåndsbestilte i 48 timer før de kan selges igjen.

Pre-load confirmed.

http://www.vg247.com/2015/10/26/fallout-4-pre-load-confirmed-for-pc-ps4-and-xbox-one/

Da vet man ihvertfall hva hovedtema vil være i spillet. Ikke så overraskende egentlig hvis man husker fra Fallout 3 :p

GLEDER MEG SÅ JÆVLIG!! :yahoo: