Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Senator

Altis Life

Recommended Posts

Huff ser litt ut som at vi kanskje må bytte hjem, eller hva senator?

Arma life er drit tøft, en av de beste moddene til arma så langt (utenom dayz såklart) men det er ingenting som slår det å spille med noen man vet hvem er ;). Kanskje vi sees på olympus i morgen.

• Like 1

Fått spilt litt Asylum i går, som Iceman sa var det helt stappa på alle de 5 serverene de hoster. Fungerer godt når man først er inne men i travle tidspunkt som fredags kvelden er det utrolig vanskelig å få spilt før dem får opp flere servere. Gode servere, men som vi ble advart mot, alt for mange folk!

Får teste å starte opp på Olympus, hadde vært kult å fått til en skikkelig stor gjeng :)

EDIT;

Har fått meg en del lisenser, utstyr, våpen og et par 100k på bok, gun for hire, give me a call ;)

• Like 1

Bra jobbet i dag folkens, ditta gikk ganske smertefritt for seg og vi har tjent opp en del cash, comms ble bra etter vi satt noen ground rules! Neste blir vel Federal Reserve, eller hva? :)

• Like 2

Federal Reserve var ikke verdt det :/

Det var for lite utbytte for så pass "mye" arbeid.. Cocaine runs here i come :cool:

Tok meg en liten tur alene opp på north rebel outpost for noen minutter siden.

La meg oppi tårnet og ventet på noe easy prey :D Etter 5-10 minutt så kom det jaggu en Orca og ut av den kom en person uten noe gear. Han sprang inn i rebel shop, grep muligheten og plasserte meg godt til å skyte han. Etter en liten stund så kom han ut fully geared, ga han ett par velplasserte skudd i hodet og begynte på lockpicking av helien. Det beste er at dette var visst kjæresten til [burbon] Lost.. Hahahaha...

Her er noen bilder av samtalen som utviklet seg i mellom meg og Lost og hvordan jeg løste det, dvs jeg fikk de til å betale meg for helien :D

http://imgur.com/a/qFYtH

• Like 6

Vi er nå en gruppe som er igang med å kjøre igang en helnorsk AltisLife server! Mangler bare skins, så er denne oppe å kjøre!

hold dere oppdatert på dette forumet, hvor markedsføringen på denne serveren blir postet!

Jupp, Spiller på en ganske liten server. (RoF Gamming) Ikke altis men Bornholm life kjører en ganske kul mod pack. Ganske kulle ting de har der. MSG meg om noen vil joine. (Er politi LT og mod)

Mange som spiller på serveren? Hvordan fungerer Life på Bornholm?

Spiller på Evolution Roleplay, de kjører en "lånt" versjon av Arma 3 Life moddifikasjonen. Faktisk mer populær enn di virkelige serverne, +de har ikke whitelist/intervju driten for civsa. Kul modd å blir litt sånn Altis Life skyting, og i tilegg litt RP.. Spiller mest som Sgt. i politistyrken. Hvis du lurer på hvordan modden er er det bare å gå på twitch, er mange store streamere der som Timmac, PSISyndicat, Katt, TVSBoh, Pydrex for å nevne noen..

Bare jeg hører Arma 3 Life tenker jeg bare 5 FPS.. blitt noe bedre?

Mange som spiller på serveren? Hvordan fungerer Life på Bornholm?

Life fungerer bra. Ikke veldig mange men blir større som tiden kommer vi har jo hatt 3 STORE streammere som vi har Byggd opp. 1 av dem er i forsvaret, 2 driver med IRL shit og 3 streamer fra A3L og Critical gaming A3L. Communityet er et veldig sammensveiset. Vi kjører på en av de beste boxene til Villayer.