cri74 880 Report post Posted December 10, 2013 Bigwar Stream på Twitch? I forbindelse med Bigwar kunne det vært gøy med en stream og kommentatorer kanskje. For å lodde stemningen settes det opp en liten vote Stream blir vist på Battlefield.no Twitch kanal og innebygget i en nyhet på fremsiden vår, om det er mulig også lastet opp til Battlefield.no YouTube kanal For de som ikke er med, er det kanskje gøy å se på? For de som spiller, er det kanskje gøy å se i etterhånd? Hva synes du? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted December 10, 2013 Best med stream fra de som faktisk spiller er min mening, så får du med deg litt ordrer og taktikk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vinni 4 Report post Posted December 10, 2013 Ettersom jeg skal vere med og spille så bryr jeg meg lite Og om det skal streamest så må det være kommentatorer med flott engelsk. Da blir det noen views + jeg kan linke til utenlandske venner jeg har Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted December 15, 2013 Hadde vært stas for oss som må tilbringe kvelden på et kjedelig hotellrom pga jobbreise i stedet for å delta på en så awesome gamingkveld :-( 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted December 15, 2013 Kan streame fra Alpha Squad jeg. Har capture kort som gjør all jobben så er null stress. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted December 16, 2013 Det blir 3 kommentatorer og stream fra spectator mode. Vi har funnet to lag, på hver sin side, som favoritter så lenge de får oppgaver som passer dem. Det er plass til kommentator nummer 4, om noen ser seg villig? Quote Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted December 17, 2013 skal prøve å streame fra Delta sq Team #1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted December 17, 2013 Var mange som var innom og tusen takk til alle som så på Du finner opptaket her Quote Share this post Link to post Share on other sites