Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Herminator

PÅMELDING - Battlefield 4 BigWar #1

Recommended Posts

Blir med på dette hvis det fortsatt er mulig å melde seg på.

Orgin nick: FalconClaw1971

Spiller gjerne sammen med andre fra [xo], men ingen krise. Spiller der det trengs for helst for å fylle ut lag.

Har spillt mest recon i BF4, men kan spille det som trengs.

Viktor

Får jeg spille med xo-gutta, er jeg med. ;)

Orgin nick :Col_Jensen

Col. Jensen

Vi setter ett tak på 3 stk fra samme klan i en squad. Dette for å prøve å mingle litt ;) Dere i XO har ihvertfall godt av litt ungdomskjøtt sammen med dere :p

Orgin: EnVoltA

Gjerne i IRF squaden: Viper, plumbot, jantnor og macmann

Dere kommer til å bli splittet i 2, vi sette ett tak på 3stk fra samme klan i en squad. Som nemnt tidligere så er dette for å inkludere og for kanskje att dere møter folk som dere vil invitere til å spille med dere senere :)

Laglistene kommer om kort tid :)

Får jeg spille med xo-gutta, er jeg med. ;)

pffff, stackers er lame!

:lol:

fritt for å spille mot henrix!

Din homleerotiske promperytter, åssen skal du kunne spille mot meg når jeg ikke engang har meldt meg på? :p Hermund har lurt meg til å kjøpe spillet, men om jeg rekker å installere spillet med alle rare omveier via uorigin, battlefog og alt mulig unødvendig ræl på under 48 timer gjenstår å se...

:lol:

fritt for å spille mot henrix!

Din homleerotiske promperytter, åssen skal du kunne spille mot meg når jeg ikke engang har meldt meg på? :p Hermund har lurt meg til å kjøpe spillet, men om jeg rekker å installere spillet med alle rare omveier via uorigin, battlefog og alt mulig unødvendig ræl på under 48 timer gjenstår å se...

Du har skrevet i tråden og står oppført som påmeldt ;) Du er til og med tildelt lag 1. Vær glad du ikke har nådd level 10 enda du.

Til informasjon så har vi nå altså 2 ledige commander stillinger. Og vi har en liten venteliste. Men fortsett å melde dere på helt frem til i morga!

Påmeldt eksplisitt som reserve ja, plasten ryker ikke før jeg kommer hjem fra eksamen i morgen. Sist DiCE traff innernier forsvant ett år av livet mitt, frykter det beste.

Er det mange ledige plasser?

Meld deg på og møt opp klokka 20.00 på Mumble. Blir sikkert nok folk som dropper ut ;)

Har veldig lyst til å være med men vet ikke om jeg klarer å rekke det...

Kan du skrive meg opp i parantes? Hehe, hvis det er plass så klart.

Ønsker å fly attack jet om mulig.

Nick: Clibus

Addition, som bildet mitt sikkert tilsier er jeg en ypperlig tanker ^_^ ellers kan jeg også kjøre attack-chopper gunner/scout chopper pilot - ellers er jeg god som inf - da gjerne assault SL.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...