GodbeaR 3 Report post Posted December 15, 2013 Blir med på den. Godbear_v4 Share this post Link to post Share on other sites
xo FalconClaw 0 Report post Posted December 15, 2013 Blir med på dette hvis det fortsatt er mulig å melde seg på. Orgin nick: FalconClaw1971 Spiller gjerne sammen med andre fra [xo], men ingen krise. Spiller der det trengs for helst for å fylle ut lag. Har spillt mest recon i BF4, men kan spille det som trengs. Viktor Share this post Link to post Share on other sites
Svølk 0 Report post Posted December 15, 2013 Jeg er med. Orgin nick :Svolk1 Share this post Link to post Share on other sites
Col. Jensen 34 Report post Posted December 15, 2013 Får jeg spille med xo-gutta, er jeg med. Orgin nick :Col_Jensen Col. Jensen Share this post Link to post Share on other sites
DeathGotDenied 0 Report post Posted December 15, 2013 Er med Origin: DeathGotDenied94 Share this post Link to post Share on other sites
EnVoltA 0 Report post Posted December 15, 2013 Orgin: EnVoltA Gjerne i IRF squaden: Viper, plumbot, jantnor og macmann Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted December 15, 2013 Får jeg spille med xo-gutta, er jeg med. Orgin nick :Col_Jensen Col. Jensen Vi setter ett tak på 3 stk fra samme klan i en squad. Dette for å prøve å mingle litt Dere i XO har ihvertfall godt av litt ungdomskjøtt sammen med dere Orgin: EnVoltA Gjerne i IRF squaden: Viper, plumbot, jantnor og macmann Dere kommer til å bli splittet i 2, vi sette ett tak på 3stk fra samme klan i en squad. Som nemnt tidligere så er dette for å inkludere og for kanskje att dere møter folk som dere vil invitere til å spille med dere senere Laglistene kommer om kort tid Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted December 15, 2013 Får jeg spille med xo-gutta, er jeg med. pffff, stackers er lame! Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted December 15, 2013 fritt for å spille mot henrix! Din homleerotiske promperytter, åssen skal du kunne spille mot meg når jeg ikke engang har meldt meg på? Hermund har lurt meg til å kjøpe spillet, men om jeg rekker å installere spillet med alle rare omveier via uorigin, battlefog og alt mulig unødvendig ræl på under 48 timer gjenstår å se... Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted December 15, 2013 fritt for å spille mot henrix! Din homleerotiske promperytter, åssen skal du kunne spille mot meg når jeg ikke engang har meldt meg på? Hermund har lurt meg til å kjøpe spillet, men om jeg rekker å installere spillet med alle rare omveier via uorigin, battlefog og alt mulig unødvendig ræl på under 48 timer gjenstår å se... Du har skrevet i tråden og står oppført som påmeldt Du er til og med tildelt lag 1. Vær glad du ikke har nådd level 10 enda du. Til informasjon så har vi nå altså 2 ledige commander stillinger. Og vi har en liten venteliste. Men fortsett å melde dere på helt frem til i morga! Share this post Link to post Share on other sites
Col. Jensen 34 Report post Posted December 15, 2013 Får jeg spille med xo-gutta, er jeg med. pffff, stackers er lame! Ja, men de er så flinke til å dytte rullatoren. Col. Jensen 1 Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted December 15, 2013 Påmeldt eksplisitt som reserve ja, plasten ryker ikke før jeg kommer hjem fra eksamen i morgen. Sist DiCE traff innernier forsvant ett år av livet mitt, frykter det beste. Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted December 16, 2013 Er det mange ledige plasser? Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted December 16, 2013 Det blir helt sikkert dropouts, meld deg på ! Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted December 16, 2013 Er det mange ledige plasser? Meld deg på og møt opp klokka 20.00 på Mumble. Blir sikkert nok folk som dropper ut Share this post Link to post Share on other sites
Oppedal 1 Report post Posted December 16, 2013 Jeg er med,om det er/blir noe ledig. Origin id: Mr_Oppedal Share this post Link to post Share on other sites
Delgador 2 Report post Posted December 16, 2013 (edited) Jeg er med ! Kunne tenkt meg å spille med [TT] Hannibal Origin ACDCNORWAY Mumble: [TT] Delgador Edited December 16, 2013 by Delgador Share this post Link to post Share on other sites
bouRnite 0 Report post Posted December 16, 2013 Blir med! eG-bouRnite Share this post Link to post Share on other sites
pampers 6 Report post Posted December 17, 2013 Blir med om det er fortsatt plass Pamperinos 1 Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted December 17, 2013 Er noen som har meldt avbud så det er nok plass ja Share this post Link to post Share on other sites
Clibus 0 Report post Posted December 17, 2013 Har veldig lyst til å være med men vet ikke om jeg klarer å rekke det... Kan du skrive meg opp i parantes? Hehe, hvis det er plass så klart. Ønsker å fly attack jet om mulig. Nick: Clibus Share this post Link to post Share on other sites
camaxide 23 Report post Posted December 17, 2013 Addition, som bildet mitt sikkert tilsier er jeg en ypperlig tanker ^_^ ellers kan jeg også kjøre attack-chopper gunner/scout chopper pilot - ellers er jeg god som inf - da gjerne assault SL. Share this post Link to post Share on other sites
Kampsauen 2 Report post Posted December 17, 2013 Kan melde meg på som Inf om det trenger en til og Fylle et hull ( Tenk Koffert:D ) Nick: TB-KampSaueN Share this post Link to post Share on other sites
AyeGee 2 Report post Posted December 17, 2013 Jeg kan stille om dere trenger reserver. Ring meg Crii om du trenger ;P Share this post Link to post Share on other sites
kulestian90party 0 Report post Posted December 17, 2013 Ønsker å være med om det er plass, kulestian90party. Gjerne samme team/squad som thebaron69 Share this post Link to post Share on other sites