Herminator 67 Report post Posted December 11, 2013 Jeg er med: SoR_Veslin , ønsker gjerne å spille med andre SoR folk, men ingen krise Mest fornuftige jeg har hørt på lenge En ting til folkens! Noen ønsker om båt, fly heli? Evt noen som føler kallet for å være Squadleaders eller Commanders!?! Og en siste informasjon eller reminder om jeg heller skal bruke det ordet: I BigWar så er det ikke lov med squadjumping. Altså en designert SquadLeader er og forblir SquadLeader. Det vil kun være mulig å spawne på SL så teamplay blir meget viktig! Friendlyfire on! Så pass på hvor du sikter og hvem du skyter på! Kjør på og rekrutter folk til BigWar! 1 Share this post Link to post Share on other sites
tehBonden 1 Report post Posted December 11, 2013 tehBonden e klar vettu! tehBonden origiiin 1 Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted December 11, 2013 Friendlyfire on! Så pass på hvor du sikter og hvem du skyter på! hyyyyyyyyyyyyyyl Share this post Link to post Share on other sites
keh 36 Report post Posted December 11, 2013 kehell tar gjerne tank eller annet pansret hw. Båt (den med alle de festlige våpnene) går også fint. Spiller vi med alle unlocks eller? Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted December 11, 2013 Unlocks er tillatt ja Share this post Link to post Share on other sites
DuBi 5 Report post Posted December 11, 2013 uMAV-DuBi Blir nice dette 1 Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted December 11, 2013 Superinnbytterreservebackup Origin: Hakke peil, må vel installere spillet først... 4 Share this post Link to post Share on other sites
Kongkopa 31 Report post Posted December 12, 2013 Er med. Battlelog: Kongkopa 1 Share this post Link to post Share on other sites
TB-GORGONPLEX 5 Report post Posted December 12, 2013 TB-GORGONPLEX stiller! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Texpex 0 Report post Posted December 12, 2013 Texpex melder seg Share this post Link to post Share on other sites
KillaZ 0 Report post Posted December 12, 2013 Klar TB-Punnaniboy Kjører helst Squad Leader Share this post Link to post Share on other sites
Sirtommy 1 Report post Posted December 13, 2013 Tafse! -CN-SirTommy 1 Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted December 13, 2013 HeadSpin melder seg til tjeneste! 1 Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted December 13, 2013 fritt for å spille mot henrix! Share this post Link to post Share on other sites
jantnor 2 Report post Posted December 13, 2013 Siden jeg er sjømann så vil jeg gjerne kjøre Båt Hilsen Jantnor 1 Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted December 13, 2013 Jeg vil være med. Kan være SL, har vært det i utallige BF2 BW's. Vil helst være infanteri, men fungerer også som noe bakkestyrt mekanisk utøy. Origin id: Hauger89 3 Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted December 13, 2013 Hauger jo! Kjekt å se deg!!!! Fortsatt plass til 8 til på BigWar så kjør på å rekretture innad i klaner og i vennekretser. Dette er utrolig morro for alle som deltar. Håper vi nå som i gamle dager kan få til ventelister, Share this post Link to post Share on other sites
ACCdemo 1 Report post Posted December 13, 2013 Jeg er med, Nick/orig: ACCdemo 1 Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted December 14, 2013 TB-Iceman stiller og ønsker å spille med andre fra TB. Share this post Link to post Share on other sites
camaxide 23 Report post Posted December 14, 2013 Jeg er med om det er plass - må man si ifra hva man ønsker spille? Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted December 14, 2013 Jeg er med om det er plass - må man si ifra hva man ønsker spille? Neida, vi BigWar drifterne har gått i lære med Yoda og kan gjøre Jedi mind trix. BTW er Camaxide ditt battlelog nick? Share this post Link to post Share on other sites
SkrotOtern 0 Report post Posted December 14, 2013 Det teaseren var sabla bra. Jeg stiller! SkrotOtern Share this post Link to post Share on other sites
TheBaron69 0 Report post Posted December 14, 2013 Jeg stiller! TheBaron69, kan brukes til det meste. Har tilbragt mest tid som helikopter pilot. Share this post Link to post Share on other sites
-Apoc- 0 Report post Posted December 15, 2013 Stiller dersom fristen ikke har gått ut. Origin: ApocXO Share this post Link to post Share on other sites
camaxide 23 Report post Posted December 15, 2013 Camax1de =) står forsåvidt i taggen min Share this post Link to post Share on other sites