Viper_toffi 5 Report post Posted December 9, 2013 Jeg blir med: Viper_Toffi Jeg vil knive Herminator. :-) 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted December 9, 2013 Check, detta blir morro! Ingame nick hadde vært kjekt hvis du klarer å skrive det Quote Share this post Link to post Share on other sites
jantnor 2 Report post Posted December 9, 2013 Jantnor er klar som en strikk 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted December 10, 2013 multicyber89 er med på dette! Skal vise mæææd skilz yo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Litago92A 9 Report post Posted December 10, 2013 Kua rir igjen! Jeg er med! MVH Torstein 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted December 10, 2013 Jeg er med Origin: zpam Quote Share this post Link to post Share on other sites
veXed 4 Report post Posted December 10, 2013 Jeg er med!!! B31P Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lasan 3 Report post Posted December 10, 2013 Høres gøy ut, jeg er med. Origin: Lasan440 Quote Share this post Link to post Share on other sites
skiveboom 1 Report post Posted December 10, 2013 Har ikke spilt bigwar før, men hadde vært gøy å prøve. Jeg er med. Origin: skiveboom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kjetting01 0 Report post Posted December 10, 2013 Helt ny her, men dette virker konge! Jeg er med! Kjetting01 Quote Share this post Link to post Share on other sites
plumbo 0 Report post Posted December 10, 2013 Jeg er med. nick: plumbot Stiller gjerne i squad med Jantnor og Viper_toffi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vinni 4 Report post Posted December 10, 2013 (edited) Jeg er med! Origin: tehVinni (Ønsket squad: DeathGotDenied94, CptSappo, tehBonden, Azanaxa-Torvund, nr4 blir bestemt i kveld) (har egen squad jeg håper på og få stille opp ilag med! :> ) Edited December 15, 2013 by Vinni Quote Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted December 10, 2013 vi prøver såklart å innfri så mye ønsker som mulig. Samtidig så er bigwar ett sted der du skal møte og mingle med venner du ennå ikke har møtt. I promise it shall be fun! Så bær med oss att vi ikke innfrir alle ønsker;) Edit: Da var vi ett fullt lag allerede! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cryptoniuz 1 Report post Posted December 10, 2013 (edited) EDIT, Har byttet nick fra Cryptoniuz til Hulkn_xD Spele gjerne i squad med bl.a. Kjetting01 Edited December 11, 2013 by Cryptoniuz 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jonassr 2 Report post Posted December 10, 2013 Dette høres bra ut! Origin: ArmyJonas Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sappoen 0 Report post Posted December 10, 2013 Jess! Er med Origin: CptSappo I squad med: tehVinni & Azanaxa-Torvund Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted December 10, 2013 Er med! Nick/origin : RamstadQK 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
macmann 0 Report post Posted December 10, 2013 joe macmann er med, håper å komme i IRFs sin squad med Jantnor , Viper_toffi plumbot Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wrathchild97 6 Report post Posted December 10, 2013 Jeg er med ! Kunne tenkt meg å spille med noen av de andre fra klanen FFAa Quote Share this post Link to post Share on other sites
niXn_Luna 0 Report post Posted December 10, 2013 Jeg joiner! Origin: FFAa-niXn_Luna Quote Share this post Link to post Share on other sites
Herminator 67 Report post Posted December 11, 2013 Jeg er med ! Kunne tenkt meg å spille med noen av de andre fra klanen FFAa Hvilket ingame nick bruker du? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veslin 14 Report post Posted December 11, 2013 Jeg er med: SoR_Veslin , ønsker gjerne å spille med andre SoR folk, men ingen krise Quote Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted December 11, 2013 Med Genuin1_faldmoo Quote Share this post Link to post Share on other sites
niXn_Luna 0 Report post Posted December 11, 2013 (edited) Jeg er med ! Kunne tenkt meg å spille med noen av de andre fra klanen FFAa Hvilket ingame nick bruker du? FFAa-WrathchilD -WrathchilD Edited December 11, 2013 by niXn_Luna Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1cr0play 0 Report post Posted December 11, 2013 blir med jeg origin: m1cr0play Quote Share this post Link to post Share on other sites