cri74 880 Report post Posted December 3, 2013 Spill det nå ! Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted December 3, 2013 Fan. leste Dragon Vally Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted December 3, 2013 Hahah.. jeg også et øyeblikk der Quote Share this post Link to post Share on other sites
Loff3n 1 Report post Posted December 3, 2013 Har du ikke Premium så må man vente 2 uker til. lawl... Var ikke så imponert over CR. Ser mer fram til 2nd Assault. Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted December 3, 2013 Disse tilleggspakkene er vel like små som de til BF3? En ny kniv, et par nye animasjoner og et par kart? 449,- er latterlig dyrt, når man har kjøpt BF4 for samme prisen... Er Battlefield 4 "Beta" virkelig verdt 950,- NOK ? De rekker såvidt å fikse BF4 før neste spill blir lansert og da betaler dere på nytt... Hva er så forbanna bra med BF4? Hvorfor ikke bare forsette med BF3? ...ingen modding tools, ingen frie dedikerte serverfiler, ingen nyheter! Jeg fatter ikke hvorfor dere gidder! Kan noen forklare meg? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted December 3, 2013 Det er et gjennomført infanterifokusert spill. Du hopper inn og har det gøy på sekundet. Det er intense kamper. Det er ikke det perfekte spillet jeg drømmer om men det er faktisk ikke noe alternativ. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gummirev 33 Report post Posted December 3, 2013 Disse tilleggspakkene er vel like små som de til BF3? En ny kniv, et par nye animasjoner og et par kart? 449,- er latterlig dyrt, når man har kjøpt BF4 for samme prisen... Er Battlefield 4 "Beta" virkelig verdt 950,- NOK ? De rekker såvidt å fikse BF4 før neste spill blir lansert og da betaler dere på nytt... Kjøp spillet via vpn eller på tilbud, så får du det for 200-400 kr. Premium er det bare å kjøpe, også livechatter man med EA folka etter man har aktivert det og ber om å få refundert kjøpet. Litt tungvindt, men det er billig Quote Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted December 4, 2013 Disse tilleggspakkene er vel like små som de til BF3? En ny kniv, et par nye animasjoner og et par kart? 449,- er latterlig dyrt, når man har kjøpt BF4 for samme prisen... Er Battlefield 4 "Beta" virkelig verdt 950,- NOK ? De rekker såvidt å fikse BF4 før neste spill blir lansert og da betaler dere på nytt... Hva er så forbanna bra med BF4? Hvorfor ikke bare forsette med BF3? ...ingen modding tools, ingen frie dedikerte serverfiler, ingen nyheter! Jeg fatter ikke hvorfor dere gidder! Kan noen forklare meg? Kjøpte BF4 og Premium for 550kr på https://www.g2a.com uten VPN. Liker de nye brettene minner meg litt om BF Vietnam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
camaxide 23 Report post Posted December 6, 2013 Er det bare noe jeg syntes - eller er disse ekstra karta ganske mye dårligere laget med lys/skygge en de originale karta? Syntes det ser veldig fake ut på de 2 farmland karta hvertfall.. mulig det er pga. low light settings - men originalkarta ser veldig bra ut på alle settingsa i forhold. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted December 6, 2013 ja, det virker som de er laget mye dårlig. Jeg spiller da på low settings, bortsett fra tessellation+1 til på maks. Quote Share this post Link to post Share on other sites