thedreamkiller 5 Report post Posted November 30, 2013 kan noen forkalre meg hva di egentlige reglene er når det er snakk om baser? Sånn som jeg har fårstått det er det bare lov å ødelegge nok til å komme seg inn men når jeg logget på så var det betydelig mer, så vil det si at jeg kan bare finne en base å javne den med jorda uten at det får konsekvenser? Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted November 30, 2013 "Trading City & Base Rules You are not allowed to camp outside the trading cities waiting for people to come out and then kill them. Do not block the access to the traders using placeable objects. You are not allowed to deliberately crash helicopters or airplanes into the other players bases/camps just to cause havoc. Do not use the trading zones are your personal parking spot, as people cannot shoot or steal them. Do not steal from the other players backpacks or vehicles while they are in the trading cities. Do not steal or sell other players vehicles in the trading cities Do not salvage parts from other players vehicles in the trading cities. You are not allowed to block the entrances of barracks, stores, hospitals and similar buildings. Barns, normal houses, castles etc are fine. You are not allowed to build bases/camps within the trading city zones. You are not allowed to crash in to other players vehicles in the safety zones" Er mer som en uskreven regel på serveren at man ikke ødelegger alt når man raider baser, du trenger ikke å følge den men de fleste gjør det for å ikke ødelegge stemningen på serveren. Share this post Link to post Share on other sites
nerd 12 Report post Posted December 1, 2013 så lenge det ikke går utover admin-basene så er det fritt frem. men nåde deg om du tar feil! Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted December 1, 2013 så lenge det ikke går utover admin-basene så er det fritt frem. men nåde deg om du tar feil! Koseklumpen Share this post Link to post Share on other sites
nerd 12 Report post Posted December 1, 2013 så lenge det ikke går utover admin-basene så er det fritt frem. men nåde deg om du tar feil! Koseklumpen Har ikke du en sak i klagemuren du burde ta deg av? Eller er enkelte saker lettere å ignorere enn andre? Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted December 1, 2013 så lenge det ikke går utover admin-basene så er det fritt frem. men nåde deg om du tar feil! Koseklumpen Har ikke du en sak i klagemuren du burde ta deg av? Eller er enkelte saker lettere å ignorere enn andre? Din ban du sikter til? 1 Share this post Link to post Share on other sites
nerd 12 Report post Posted December 1, 2013 what gave it away? Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted December 1, 2013 what gave it away? Den er vel grei den, skal ikke diskutere det her Share this post Link to post Share on other sites
nerd 12 Report post Posted December 1, 2013 Kanskje den er grei for dere. Men du må huske at jeg kan ikke lese mer enn de to første postene da resten er skjult. Kan godt ta diskusjoner der men da må dere nesten gjøre svar synlige for meg også. Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted December 1, 2013 Jeg ser den, men det er ikke min jobb og besteme hva som skal synes og ikke =/ Share this post Link to post Share on other sites
nerd 12 Report post Posted December 1, 2013 Det er greit nok og jeg tar ikke deg som person på dette. Et minstekrav må da være at dere synliggjør forklaringen min og svarer meg. Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted December 1, 2013 kan noen forkalre meg hva di egentlige reglene er når det er snakk om baser? Sånn som jeg har fårstått det er det bare lov å ødelegge nok til å komme seg inn men når jeg logget på så var det betydelig mer, så vil det si at jeg kan bare finne en base å javne den med jorda uten at det får konsekvenser? (hvis dette er ang. base i Grishino) Hei! Det siste som du skrev i din kommentar er ikke lovlig. Men så skal det sies at den var ikke jevnet med jorden. Det som skjedde var at vi tok vekk 2 vegger på ene kortsiden. Når vi kom inn, så såg vi 6 biler som var ulåst som var fulle av gear. For å komme oss ut, måtte vi ødelegge en port på andre siden og den siste porten på cinder veggen. Vi kjørte ut alt av biler og avgårde kjørte vi lykkelige til Stary. Men, så var det en som var litt "trigger happy" som fikk beskjed om å ikke skyte noen biler som stod igjen. Det var litt for seint og det gikk 2 biler i luften. Det var synd akkurat det, men ellers var det ikke noe "ulovlig" med det. Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted December 1, 2013 Head hvor i reglene er det at det står at man ikke gjevne baser med jorden? Sånn jeg ser det er det lov å skyte/hogge ned en hel base viss mann føler for det? 1 Share this post Link to post Share on other sites
nerd 12 Report post Posted December 1, 2013 man kan ikke lage regler underveis etter hva som passer deg best! Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted December 1, 2013 Head hvor i reglene er det at det står at man ikke gjevne baser med jorden? Sånn jeg ser det er det lov å skyte/hogge ned en hel base viss mann føler for det? Selv om det ikke står i selve regelverket anngående spiller med øks eller hva f... han bruker ikke skal ødelegge for andre eller baser, så føler jeg at det går under samme som denne regelen: You are not allowed to deliberately crash helicopters or airplanes into the other players bases/camps just to cause havoc. Vi som har spilt på serveren har fått meldinger om ang. baser, er at man kan bryte seg inn med å ødelegge enkelte vegger/dører. Så Iceman. Du burde da vite litt mer om dette siden du har nå vært med å spilt med oss. Share this post Link to post Share on other sites
nerd 12 Report post Posted December 1, 2013 Selv om det ikke står i selve regelverket anngående spiller med øks eller hva f... han bruker ikke skal ødelegge for andre eller baser, så føler jeg at det går under samme som denne regelen:You are not allowed to deliberately crash helicopters or airplanes into the other players bases/camps just to cause havoc. Jeg gir f... i hva du føler! Det står ikke i reglene! Synd at basen din ble herpa, men dere kan ikke komme med banns for regler som dere finner på i farta! Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted December 1, 2013 Sier at det er mer som en uskreven regel Headspin, og du blir ikke bannet for å bryte den. Sier at det er mer som en uskreven regel Headspin, og du blir ikke bannet for å bryte den. Share this post Link to post Share on other sites
Gromit 27 Report post Posted December 1, 2013 oh teh butthurt. Share this post Link to post Share on other sites
Skogens Mann 91 Report post Posted December 1, 2013 Selv om det ikke står i selve regelverket anngående spiller med øks eller hva f... han bruker ikke skal ødelegge for andre eller baser, så føler jeg at det går under samme som denne regelen:You are not allowed to deliberately crash helicopters or airplanes into the other players bases/camps just to cause havoc. Jeg gir f... i hva du føler! Det står ikke i reglene! Synd at basen din ble herpa, men dere kan ikke komme med banns for regler som dere finner på i farta! Basen til Headspin ble ikke herpa nå. Den ble det når dere kræsjet flere fly inn i den, dog. Noe som faktisk _står_ i reglene, ergo ban. Share this post Link to post Share on other sites
HeadSpin 115 Report post Posted December 1, 2013 nerd... hvorfor er du her inne og skriver såpass mye bs.. det dere gjorde i mot meg og andre er i hverfall i mot regelverket på serveren. men denne saken er ikke noe i nærheten dere gjorde, ergo, ikke i nærheten av samme sak. så hold deres tull vekke her i fra. Share this post Link to post Share on other sites
nerd 12 Report post Posted December 1, 2013 åja. jeg visste ikke at også forumet var forbeholdt dere admins.. beklager Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted December 1, 2013 Folkens, hold dere til DERES klagetråd om dere skal diskutere. Dette er tråden til TheDreamKiller, ikke din "nerd". Share this post Link to post Share on other sites
nerd 12 Report post Posted December 1, 2013 Dere har ikke noe å ta meg for, så dere velger å ignorere min klage. Er ikke mye poeng å skrive noe der. Det jeg skriver blir ikke synliggjort og jeg får heller ikke noe svar. Dere kan takke dere selv for at det blir tatt her istede! Når det er sagt, så har altså "TheDreamKiller" postet dette under "Dayz" på et public forum. Jeg har like mye rett til å ytre mine meninger her som alle dere andre, selv om dere ikke liker hva jeg skriver. Om det plager dere så jævlig så kan jeg sikkert starte enda en post med akkurat det samme tema. Men da er det iallefall "min post" Jeesus Share this post Link to post Share on other sites
Multicyber 376 Report post Posted December 1, 2013 Nerd, det jeg sa var at du kan diskutere DIN sak i DIN tråd. Det forstår du om du legger godviljen til. Det er ikke noe vits i å diskutere her heller. Om du syns det er dårlig respons, så kan du jo skrive at du hadde satt pris på raskt svar på saken elns. Share this post Link to post Share on other sites
nerd 12 Report post Posted December 1, 2013 Basen til Headspin ble ikke herpa nå. Den ble det når dere kræsjet flere fly inn i den, dog. Noe som faktisk _står_ i reglene, ergo ban. Regner med du har en logg eller en video å slå i bordet med siden du slenger slike påstander i min rettning! Dersom JEG skal bannes for ting andre i squaden min gjør, så har dere endel bans å dele ut til alle på mumble også! Da kan dere jo begynne med skogens. Siden han spiller med [MG] og de campet oss i trader. Synes å huske da at Murica og HumaN fikk ban, men ikke alle de andre som pleier å spille med dem. Og siden Skogens Mann er en gjennganger når det kommer til regelbrudd (Flere episoder med combatlogg) så regner jeg med at straffen blir extra lang denne gang! Share this post Link to post Share on other sites