Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
thedreamkiller

Regler

Recommended Posts

Det koselige med dette er jo at nå (Torsdag) er bannen over. De klarte å presse meg ut av serveren ved å ignorere meg i 2uker siden de ikke hadde noen beviser for regelbrudd.

Lukter seriøst comunity lang vei, gjør det ikke?

Nå har du fått svar i klagen din og du er tydeligvis blitt unbannet, hvorfor fortsetter du her da? :/

Selv om du mener enkelte admins kjører comunityet i grøfta hjelper du godt til med og spre all den negativiteten du gjør.

Det koselige med dette er jo at nå (Torsdag) er bannen over. De klarte å presse meg ut av serveren ved å ignorere meg i 2uker siden de ikke hadde noen beviser for regelbrudd.

Lukter seriøst comunity lang vei, gjør det ikke?

Nå har du fått svar i klagen din og du er tydeligvis blitt unbannet, hvorfor fortsetter du her da? :/

Selv om du mener enkelte admins kjører comunityet i grøfta hjelper du godt til med og spre all den negativiteten du gjør.

Ja, jeg synes hele denne prosessen har vært blodig urettferdig og om dette er måten dere skal løse problemer nå og i fremtiden så burde folk få vite om det.

man kan ikke lage regler underveis etter hva som passer deg best!

Vel.... Det er første gang vi kjører i gang med epoch og basebygging på battlefield.no

Regelendringene blir ikke gjort for at dem skal passe [MG] best.

Vi har gjort så godt vi kan å lage så gode regler som overhodet mulig. Når det ikke hjelper, må reglene skjerpes inn og justeres underveis.

Det virker som at vi må mate inn sunn fornuft med teskje.

Enkelte spillere er strippet for all form for fornuft og gjør alt for å ødelegge andre spillere sin spillopplevelse.

Når dem blir tatt så får vi sure miner..... "JAMMEN DET STO JO IKKE I REGLENE AT DET IKKE VAR LOV!"

Bruk sunn fornuft og "Dont be a dick".......

Over og ut.......

Som du selv antyder vil det alltid være et problem med vage regler at folk enten har genuint forskjellige meninger om hva som er ”dick”, eller at mange rett og slett gir faen siden de regner med å komme unna med det pga reglene ikke sier noe spesifikt om det.

På grunn av dette ønsker jeg selv klarere regler på hva som er lov og ikke. Er det f. eks lov å drepe 130m unna trade zonen? Personlig har jeg alltid oppfattet dette som ulovlig og definitivt under ”Dont be a dick”. Føler dette har vært anerkjent og praktisert av de fleste. Men du og MG gjengen er åpenbart uenig. Hadde satt pris på mere spesifisering i regelverket. Er åpenbart vanskelig å ha respekt for ”dont be a dick” når man oppfatter at sentrale personer på serveren selv ikke følger det. Klare regler hadde unngått dette og andre konstant gjentakende problemer som i f. eks Stary.

Er ikke meningen å whine for mye om dette. Det er bare at med litt klarere regler hadde vi sluppet mye av dette styret.

• Like 1

denne tråden har gått alt alt for langt.

klager behandles i klagemur, enketpersoner skal ikke henges ut, enkeltsaker skal ikke stå som utgangspunk for hvordan man dømmer hele adminstabber eller hele communitytet. Her har begge sider oppført seg tullete, og jeg beklager på veiene av battlefield at admins har uttalt seg så slurvete og useriøst som i denne tråden. De skal ikke drive saksbehandling her, og de skal også opptre med respekt.

skjerpings, er det mer å klage på tas det i en ny klage, publicfora forbeholdes spillprat.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...