Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
thedreamkiller

Regler

Recommended Posts

Ser du holder fast på den combatloggen som skjedde for et halvt år siden. Før den tid var det også kanskje 4-5 ganger i løpet av et halvt år det skjedde. Og har aldri skjedd siden. Husker godt den ganga for et halvt år siden, hvor jeg skammet meg såpass at jeg valgte å ikke spille mer den dagen. OG igjen, aldri skjedd etter den ganga.

Noe du absolutt må ta opp hver gang for å prøve å ta meg på noe som helst :) Og samtidig får du det til å høres ut som det er noe jeg gjør til vanlig. Du bør da kunne klare å komme med noe faktabasert om du skal prøve å sverte meg.

JEG har fortsatt ikke kræsjet noe fly eller heli i noens base. JEG har heller ikke brutt noen av de andre reglene dere har, forruten om de som du "føler" Headspin. Enkelt og greit!

Føler dere admins i DayZ at dere skal sitter her sammen og angripe nerd? Eller burde dere kanskje som admins ta den greia i klagemuren hvor det ligger en klage?

Der kan dere skrive alt det svadaet og ikke synliggjøre, men burde vel klare å komme med noe annet enn det rare greiene dere kommer med her... Forventes at admins oppfører seg, og dermed også gir gode svar til brukerne?

• Like 2

Som jeg skreiv lengre opp her så behøver vi ikke ta det her, jeg ga meg når jeg så nerd hadde skrivi at svara ikke er synelig gjort, jeg skjønner han synes det er urettferdig.

At di andre fyrer seg opp over nerd/hvar skjønner jeg også da det har pågått en lang og strevsom kamp og ikke minst heftigbruk av ingame chat mellom nevnte gjenger.

Jeg føler også at nerd/Hvar elsker og fyre opp under admins og mumble gjengen og jeg trur han liker det ;) tar jeg feil her så rop ut Hvar :)

Jeg skal ta og gi deg og gjengen din som er bannet et ordentlig svar når jeg kommer hjem fra jobb så tar vi resten derfra :)

Så kommer vi til det og ødelegge baser, det står klart og tydelig at man ikke skal krasje kjøretøy inn i baser ( for da blir det meste ødelagt).

Di som da ikkr ser poenget i den settningen får sette seg ned og tenke litt.

Hvorfor skal det være lov og totalødelegge en base hvis du bruker øks eller mk mod når det ikke er lov med kjøretøy?

Bruk nå for guds skyld litt sunn fornuft folkens.

Det er sikkert mange som har lagt MANGE timer i og bygge opp basen sin også kommer en tulling som bare vil lage kvalme og ødelegger, det er surt.

Som straff for det skulle han blitt tvunget til og sitte minimum 24timer og sammlet ressurser og bygd seg en base, for så og ødelegge den igjen.

Så nå håper jeg folk tar seg sammen og ikke lager mere kvalme her :)

Ser det fortsatt er god stemning her på Norway 01!

• Like 1

man kan ikke lage regler underveis etter hva som passer deg best!

Vel.... Det er første gang vi kjører i gang med epoch og basebygging på battlefield.no

Regelendringene blir ikke gjort for at dem skal passe [MG] best.

Vi har gjort så godt vi kan å lage så gode regler som overhodet mulig. Når det ikke hjelper, må reglene skjerpes inn og justeres underveis.

Det virker som at vi må mate inn sunn fornuft med teskje.

Enkelte spillere er strippet for all form for fornuft og gjør alt for å ødelegge andre spillere sin spillopplevelse.

Når dem blir tatt så får vi sure miner..... "JAMMEN DET STO JO IKKE I REGLENE AT DET IKKE VAR LOV!"

Bruk sunn fornuft og "Dont be a dick".......

Over og ut.......

• Like 1

Haha, heidu! :D

Både ja og nei. Den dårlige stemninga forsvant for snaut 1 uke siden, nå er det bare god stemning, latter og glede inne på 01. :)

• Like 1

Haha, heidu! :D

Både ja og nei. Den dårlige stemninga forsvant for snaut 1 uke siden, nå er det bare god stemning, latter og glede inne på 01. :)

Ja når det bare er å banne de man ikke liker så blir det god stemmning.

Rart at en ellers såpass stabil å fin server med arma's mest populære mod, til en hver tid nesten er tom. Primetime i helgene kan dere ha en peak på 20ish spillere. Lurer på hvorfor? Hmm. Kan vel ikke ha noe med oppførseln til admins og fanboysa dems å gjøre vel?

For å si det slik... Regler som skal tolkes etter sunn fornuft fungerer ikke på servere og ikke i det daglige livet heller... Fordi man da alltid bruke skjønn, og det vil i 99% av tilfellene skape en visjon av at folk blir forskjellsbehandlet.

Til det andre var det mer at endel av folka som har kommentert her har serveradmin som status, disse personene skal være rollemodeller på oppførsel og da er jo denne forumtråden et greit svar på at noe er feil om man skal oppføre seg slik som dette siden admins gjør det? ;)

• Like 2

Har noen av dere adminsa oversikt over når bannen min går ut ? Har en lmg date med en base på norway 01.

Satser du på permban? :nono:

• Like 1

Hvis jeg prøver å bruke sunn fornuft så tolker jeg regelen slik at det også ikke er lov å stjele/ta over andre sine baser?

Det går jo ut på det samme, alle timene en person har brukt på å bygge base går jo i dass.

Jeg føler også at nerd/Hvar elsker og fyre opp under admins og mumble gjengen og jeg trur han liker det ;) tar jeg feil her så rop ut Hvar :)

Jeg bare hater organisert urettferdighet!

• Like 1

ja, det ville nok være i deres interesse å stenge denne tråden forteste mulig før flere av deres admins driter seg loddrett ut,

må ikke glemme denne kremposten fra Headspin da:

Den grunnen har vel aldri kommet opp!?! Det dere gjorde er helt på trynet.. Dere var så smart med å lage en base i Vybor OG Cherno. Det er jo å be om at folk camper området. Dere svarte da med å styrte heli og fly i baser for dere var lei av andre drepte dere. GJ..

Men det at du ikke ser grunn til ban, sier vel mer om dere enn admins. Admins på Norway 01 har gjort jobben dems med å banne en gjeng med dårlige tapere. Slike som dere som ødelegger for andre spillere!

Men sov godt og drøm vått om våres admins på Norway 01!

Føler det er mye urettferdighet mot nerd i tråden her. Kjenner han godt men aner ikke hva som har hendt i situasjonen her, uansett så sier han følgende:

JEG har fortsatt ikke kræsjet noe fly eller heli i noens base. JEG har heller ikke brutt noen av de andre reglene dere har, forruten om de som du "føler" Headspin. Enkelt og greit!

Likevel fortsetter admins og flere med å kaste spydigheter og ignorerer det han skriver her. Hvis han faktisk ikke har kræsjet noe fly så er det jo opptil dere admins å faktisk bevise dette da via loggene om han faktisk var en del av det eller ikke. Han kan jo ikke bli straffet for hva noen andre har gjort?

Fatter ikke at det går an å brukere flere sider med poster på dette når dette kan løses enkelt og greit på noen sekund. Har han gjort noe galt, bevis det. Men trenger ikke å ta det her, ta det i klagemuren mellom nerd og dere.

• Like 3

Det har vel mer med at enkelte ikke klarer å oppføre seg som folk til tross for at ting ikke er skrevet svart på hvitt.

Det koselige med dette er jo at nå (Torsdag) er bannen over. De klarte å presse meg ut av serveren ved å ignorere meg i 2uker siden de ikke hadde noen beviser for regelbrudd.

Lukter seriøst comunity lang vei, gjør det ikke?

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...