Sign in to follow this  
Hms avvik

bannet fra cs source server pga teamkilling med vilje

Recommended Posts

[b]Server:Hellfragger.no #6 "Office Only"[b]Tidpunkt:20:00[b]Brett:De_Office[b]Admin:[/b][brsak:Teamkille med vilje[b]Forklaring: Jeg ble forbannet på en spiller som het eruu fordi jeg trodde han hacket og gikk ut av serveren og inn igjen på hans sitt lag og prøvde å teamkille han med vilje. Jeg håper dere kan tilgi meg for det og ønsker gjerne og komme tilbake til serveren og spille skikkelig hvis dere unbanner meg

steam id : 1:84560645

Account: Fyttefaen9

Nickname : Hms Avvik

Edited by Hms avvik

Hei Hms avvik

Den steamID'en du har gitt oss stemmer nok ikke. Og slik situasjonen er så kommer jeg ikke til å unbanne deg, og det er bare tåpelig å oppføre seg på den måten bare for du "tror" noen hacker. Når du teamkiller/tar damage på lagspillere med vilje så ødelegger du VELDIG for spillopplevelsen for den det går ut over. Jeg fant en ban på en med samme navn som deg så jeg går ut ifra det er deg.

Ban utløper i kveld: 12-01-13 19:54

Tror du noen hacker så skal du ikke anklage dem for juks hvis du ikke har bra med bevis. Ta demoer av spilleren som du tror hacker med "status" i console og post en klage her på forumet eller du kan prøve å tilkalle admins ved å bruke "!needadmin player1 hack"

Mvh

VenoM

Klagemuransvarlig

Hellfragger.no

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this