TB-Iceman 240 Report post Posted November 26, 2013 Etter en turbulent start .. Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted November 26, 2013 DICE prøver å gjøre ting godt ved å gi dobbel XP, gratulerer! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 26, 2013 Latterlig. "It is the right thing to do" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted November 26, 2013 Kan ikke si det har vært så veldig turbulent for min del, men Takk for dobbel XP. Kjempefint at dere legger det uka før jeg har eksamen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted November 27, 2013 Jeg skjønte ikke det med siktet til M1911. Folk som kjøper spillet etter denne perioden får altså ikke dette? Er det ikke litt tidlig å starte med sånt? Er det flere våpen jeg ikke blir å få om jeg kjøper spillet på nyåret? Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted November 27, 2013 Ja, burde ikke gi ting til folk som faktisk har kjøpt spillet/spiller det. Burde heller vente på alle de "potensielle" kjøperne! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Henrix 10 Report post Posted November 27, 2013 Troedsson kunne hatt ett poeng, om han hadde snakket om Battlefield 2. Rimelig mange bugs igjen der også før spillet nærmer seg ferdig... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted November 27, 2013 Ja, burde ikke gi ting til folk som faktisk har kjøpt spillet/spiller det. Burde heller vente på alle de "potensielle" kjøperne! Den skjønte jeg ikke. Hvorfor burde de ikke gi ting? Det må da være greit det så lenge de gir det til alle og ikke starter med å gi eksklusive ting til forskjellige grupperinger med spillere, slik at balansen i spillet blir borte? Quote Share this post Link to post Share on other sites