camaxide 23 Report post Posted November 26, 2013 Jeg har brukt noen timer på å analysere grafikk-innstillingene i BF4 for å finne ut hva som er optimale settings for competitive play. Da tenker jeg ikke på FPS eller på eye-candy ettersom folk er utstyrt med alt fra 512MB grafikkort til 780Ti i SLI - men i forhold til hva som best lar deg se fienden på kartene samt lar deg se alt som skal være der. (Så man ikke skyter på kasser som ikke vises hos deg etc.) Jeg regner med dette er noe som interesserer mange, men som de fleste ikke gidder bruke masse tid på å sjekke i detalj - så jeg har laget en guide i Pdf format - en liten julegave ^_^ Full versjon av guiden finner du her. Den er på 35,81 MB En mindre utgave av guiden finner du her. Den er på 8,71 MB, inneholder alle sidene, men i lavere kvalitet. Det er bare å kommentere eller stille spørsmål om det er noe man skulle lure på. 6 Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted November 26, 2013 Nice.. tusen takk ! Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted November 26, 2013 wow imponert Kjempebra laget! Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted November 26, 2013 Systematikken fra BF2's glansdager kommer til bruk på en helt annen måte denne gangen ser jeg. Gleder meg til å lese. 1 Share this post Link to post Share on other sites
beaveer 12 Report post Posted November 26, 2013 (edited) Nice job. Bidrar med min assaultguide (bare slenger den inn her, er ikke lang): ACE 23 er best ingen protest. Alle andre våpen er bæsj i sammenligning. Hvis aimet ditt i nærkamp er skikkelig råttent og/eller du trenger en shotgun som spyr ut 30 skudd på et halvt sekund bruk AEK. Edited November 26, 2013 by beaveer Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted November 26, 2013 Dæven Camaxide! Utrolig pen guide. Skal endre settingsene mine etterpå og testkjøre det. Tusen takk! Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted November 26, 2013 Testet det istad og grafikken er fortsatt knallbra men suveren ytelse. Mange av settingene i BF4 som knapt gjør forskjell men stjeler latterlige mye ytelse fra deg. Bra FPS er alfa omega i slike spill Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted November 26, 2013 Pinner denne tråden Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted November 26, 2013 ACE 23 er best ingen protest. Alle andre våpen er bæsj i sammenligning. ACWR Share this post Link to post Share on other sites
camaxide 23 Report post Posted November 26, 2013 kan ikke sammenligne våpen i forskjellige kategorier ^_^ Selv bruker jeg Ace 23 som assault men ACWR som engineer og support Share this post Link to post Share on other sites
2easy-Broseph 37 Report post Posted November 26, 2013 Nice job. Bidrar med min assaultguide (bare slenger den inn her, er ikke lang): ACE 23 er best ingen protest. Alle andre våpen er bæsj i sammenligning. Hvis aimet ditt i nærkamp er skikkelig råttent og/eller du trenger en shotgun som spyr ut 30 skudd på et halvt sekund bruk AEK. Våpen som også fint kan brukes hvis du ikke orker ace 23 er ace 52 og scar-h Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted November 27, 2013 Trur det er ACE 21 jeg kjører. Diggeste! har ikke unlocka ace 23, spiller så lite assault. Share this post Link to post Share on other sites
Vaskern 1 Report post Posted November 27, 2013 Alltid lurt på hva som gjør hva og aldri hatt viljen til å finne ut av det. Takker! Share this post Link to post Share on other sites
Taccy 1 Report post Posted November 27, 2013 Nice work Men er fps-verdiene minimum, gjennomsnitt eller maks? Hvor lenge spilte du med de forskjellige instillingene? Ellers fine bilder og forklaringer For de som vil ha ekstra forståelse av hva instillingene gjør kan sjekke ut nvidia sin guide på BF3. http://www.geforce.com/whats-new/guides/battlefield-3-tweak-guide#1 Share this post Link to post Share on other sites
camaxide 23 Report post Posted November 27, 2013 fps verdiene er i forhold til de bildene du ser / stående stille. det er %-messig forskjell som er interessant siden alles FPS vil avhenge av hvor bra maskin de kjører. snitt, min og maks fps vil alltid også avhenge av map som spilles og hvor man beveger seg på hvert kart. Men alle verdier i tabellene er fra samme map, samme sted, samme situasjon - så alle instillingene er dermed riktige i forhold til hverandre Share this post Link to post Share on other sites
Taccy 1 Report post Posted November 28, 2013 OK, i see. Skulle bare sjekke for å få et bedre bilde på resultatene dine Men igjen, gj Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted November 28, 2013 Ace 23 er latterlig. Stakkars motstandere. Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted November 28, 2013 blir sikkert urettferdig om jeg starter bruke den da Holder meg til litt dårligere våpen så andre har sjans til å hevde seg også. Share this post Link to post Share on other sites
Clibus 0 Report post Posted December 17, 2013 Kjempeguide, mange takk! Share this post Link to post Share on other sites
EligoPAX 10 Report post Posted December 28, 2013 Utrolig bra guide! Postet den på reddit. Si ifra hvis jeg skal ta de bort. (link og link) Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted December 29, 2013 Ser du helt nederst i forumet her så er det hotlinks (twiter, reddit, face, digg med flere) det er skikkelig bra at folk bruker dem og sender litt trafikk til oss Share this post Link to post Share on other sites
EligoPAX 10 Report post Posted December 29, 2013 Brukte egentlig ikke dem Jeg linka bare til selve filen... Kom på forsiden JOHOO! Proof Share this post Link to post Share on other sites
Eiz0r 0 Report post Posted June 10, 2015 Linkene funker ikke lenger, kunne du oppdatert de? Share this post Link to post Share on other sites
dannib0i 0 Report post Posted October 16, 2015 Hvilken prosessor trenger jeg for å kjøre dette skjermkortet? Nvidia geforce gtx770 evga sc edition 2GB Share this post Link to post Share on other sites
camaxide 23 Report post Posted January 26, 2016 Jeg skal få den lastet opp igjen - fikk beskjed først nå om at den ikke var tilgjengelig på gamefront lenger Share this post Link to post Share on other sites