Dande 7 Report post Posted November 23, 2013 http://www.esl.eu/eu/bf4/news/231593/ Noe tidlig, men ESL har begynt å planlegge CC i 5on5 Domination og 8on8-12on12 Conquest. Samtidig bør vi vel begynne å diskutere oss frem til en kaptein som kan lede landet i disse turneringene og samtidig få satt opp et lag. Mye fordi man ikke skal komme i samme situasjon som forrige gang det var landsturnering. Når det gjelder mine tanker rundt dette så synes jeg at 5on5 laget baseres rundt de norske uMAV guttan. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted November 23, 2013 Hva var situasjonen forrige gang? For oss som ikke spilte BF3 :0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
2easy-Broseph 37 Report post Posted November 23, 2013 Hva var situasjonen forrige gang? For oss som ikke spilte BF3 :0 Det ble delt kapteins rolle mellom meg og re4lize som viste seg og være en cheater fra bf2 tiden. Masse drama etc Quote Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted November 23, 2013 Mystisk det der. Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted November 23, 2013 drama i battlefield-miljøet?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted November 23, 2013 Tror Dax1 skrev en fyldig og langt innlegg om det der Quote Share this post Link to post Share on other sites
DuBi 5 Report post Posted November 26, 2013 Broseph for captain. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted November 26, 2013 Mystisk det der. Pun intended? ^^, 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
2easy-Broseph 37 Report post Posted November 26, 2013 Broseph for captain. Hahah Quote Share this post Link to post Share on other sites
BearH 76 Report post Posted November 26, 2013 @Entreri. mhmm Quote Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted November 28, 2013 Når det gjelder mine tanker rundt dette så synes jeg at 5on5 laget baseres rundt de norske uMAV guttan. Såå nå er vell uMaw oppløst? Quote Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted November 28, 2013 Kunne evt. hjulpet til med 8on8/12on12-laget. Null interesse for domination. Er det noe sted man diskuterer dette eller har man kommet frem til en avgjørelse? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted November 29, 2013 Om det er behov for et eget forum for Team Norway, kan vi helt sikkert hjelpe til med dette. Vi gjorde det i BF2-tiden - let me know! Quote Share this post Link to post Share on other sites
2easy-Broseph 37 Report post Posted December 10, 2013 http://www.esl.eu/eu/bf4/news/233777/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted December 11, 2013 Skal vi velge kaptein(er) her i plenum her eller skal man søke på ESL også bestemmer de? Jeg kan som sagt ta på meg jobben for Conquest-delen, evt. dele det med noen andre om fler har kjempelyst. Om det er nok spillere som i det heletatt ønsker å være med på Conquest-delen da. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Remyx99 0 Report post Posted December 13, 2013 Hørtes moro ut med conquest, må prøve å være med på dette som spiller =) Go for it faldmo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
faldmo 3 Report post Posted December 24, 2013 Fikk mail fra ESL nå om at jeg er kaptein for 8on8-delen, så jeg mekker en egen post for det senere i romjulen. Håper folk har lyst til å bli med! Quote Share this post Link to post Share on other sites