cri74 880 Report post Posted November 19, 2013 Ny video... Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted November 19, 2013 Så ikke hvem map fra bf2 det var, er det en overaskelse? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted November 19, 2013 Den som følger linken, det er alt jeg har å si. Så kan du se videoen en gang til Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted November 19, 2013 Ahh, gulf of oman, regna den som bf3 Map jeg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Oddbjørn 4 Report post Posted November 19, 2013 Hva med improved netcode? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 19, 2013 Ahh, gulf of oman, regna den som bf3 Map jeg How dare you! Syns de kunne droppa Oman og tatt Mashtuur istedenfor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted November 19, 2013 Ahh, gulf of oman, regna den som bf3 Map jeg How dare you! Syns de kunne droppa Oman og tatt Mashtuur istedenfor Unnskyld Leita bare etter valley, savner det virkelig Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 19, 2013 Dragon Valley hadde vært deilig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted November 19, 2013 Mastuur eller Strike hadde vært konge. Spilte meg lei på Oman for lenge siden. Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted November 20, 2013 synes de skulle slått til med noen klassiske maps fra 2142! cerbere landing, camp gibraltar og tuniz harbour! alle veldig gode. Ta med noen fra BC2 i samme slengen Arica Harbour, laguna alta og white pass! nam nam nam Quote Share this post Link to post Share on other sites
gummirev 33 Report post Posted November 20, 2013 Ta med noen fra BC2 i samme slengen Arica Harbour, laguna alta og white pass! nam nam nam Valparaiso <3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted November 20, 2013 Se gameplay i kveld, fra klokken 21 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted November 20, 2013 Stormen på Gulf of Oman var litt tøff da Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted November 20, 2013 synes de skulle slått til med noen klassiske maps fra 2142! cerbere landing, camp gibraltar og tuniz harbour! alle veldig gode. Ah, Camp! Hadde helt glemt de mapsa der. Var utrolig moro å spille. Virker som en evighet siden sist. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted November 20, 2013 Cerbere Landing var konge! Noen 2142 kart hadde vært rått. Moro å hoppe fra Titan på rundeslutt Quote Share this post Link to post Share on other sites
Taccy 1 Report post Posted November 23, 2013 Levelcap som spiller gjennom alle 4 kartene: (For de som ikke har sett de) Operation Firestorm: Gulf of Oman: Caspian border: Operation Metro: Quote Share this post Link to post Share on other sites