Sign in to follow this  
cri74

Vi står uten Battlefield 4 servere

Recommended Posts

Dette var trist nyhet :( Har alltid sverget til deres side og hadde gledet meg til å ta opp aktiviteten min igjen her på Battlefield.no og deres servere.

Finnes det noen Norske communities / servere nå da? Som har fått tilslag?

Helt forjævelig. Har spilt på BF.no siden jeg fikk min første PC, og der var det slutt gitt..

BF4 var visst over før jeg i det hele tatt fikk installert det..

Det er kun et svensk firma som leier ut servere og har det norske "markedet", men det er ikke et community og bare et selskap som leier ut servere her i Norge. De har nå et monopol på servere og kan bestemme priser og sånt som de vil egentlig. Det er vel også spekulert at EA har gått inn som aksjeinnehaver i de selskapene som har enerett på Battlefield 4 servere verden over.

Hva er kravene for å bli godkjennt, å hva er begrunnelsen for at bf.no ikke kan få kjøre ranked servers?

For å gjenta meg selv fra Multigamer-posten:

Fnu.

Også jeg som hadde store planer om å kjøpe ny PC og gjøre et Battlefield-comeback. Ble betraktelig mindre motivert nå, kjenner jeg.

Jeg som hadde lyst til å starte med litt mer kompetetiv spilling? Der blir vel den letteste veien borte...

Og var det ikke EA som har prøvd å rengjøre og fikse ryktet sitt?

Jeg skal aldri gi ei krone mer til Battlefield serien. De har gått i samme fella som COD og kan bare brenne varmt en viss plass. Battlefield 3 er og blir det siste jeg har kjøpt.

Det er ingen begrunnelse, bare EA som driter i communities og heller velger seg ut en håndfull server providers.

Problemet er at det eneste EA forstår er penger, så med mindre denne avgjørelsen faktisk merkes skikkelig på bunnlinjen har det ingenting å si, og det tviler jeg på at den gjør. Herlig EA, fint at dere pisser på en rekke communities og viser dere som det udugelige moneygrabbingwhore-selskapet dere er!

BF4 kunne vært verdens beste spill with sugar on top, kommer ikke til å bruke et sekund eller en krone på det.

Hva er kravene for å bli godkjennt, å hva er begrunnelsen for at bf.no ikke kan få kjøre ranked servers?

Begrunnelsen er ikke så lang. Etter hva jeg forstår så er den noe slik

"Those who have not recived serverfiles by now will not be with us in Battlefield 4"

Ufattelig trist. En veldig kontant og kort melding som sier det meste kanskje.

Synd men samtidig så er ikke Battlefield 4 noe å satse på heller for et community. Satt å så på kjente itmejp streame dette istad og føler handlingene hans summerer mine opplevelser med Battlefield serien siden det gikk nedover med Bad Company. Sitter å gjesper og er totalt lite interessert i spillet. Det er bare vill skyting og respawning konstant uten noe taktikk eller flanking.

Tillegg tar dem 599kr for spillet + ytterligere 499 for premium. Snakkes sier jeg bare. Det verste er at det vil selge mye også :(

Jeg syns ALLE i battlefield.no skal Sende Sinna brev til EA og kreve penger tilbake,

dette spillet vil bli Ubrukelig! utenom til Consol kids som ikke er gamle nok til å spille spillet,

Tviler jeg kan få penger tilbake for spillet, Men en ting er sikkert, Jeg skal ikke spille!

og med systemet dems så får jeg vel heller ikke solgt spillet til noen andre, TAKK EA! Dere suger RÆV!

Om man tenker på hva et community som Battlefield.no har lagt ned av innsats uten noen som helst godtgjørelse fra DICE / EA, uten noen gang å få noe som helst tilbake ut over spillglede og samhold innenfor egne vegger, så er dette omtrent som å bli voldtatt med en flisete gjerdestaur bak låven.

At de i tillegg skal "satse på esport" samtidig som de tar livet av BF-communityene er faktisk så latterlig at jeg knapt har ord. Det var VI som i det hele tatt skapte noe som lignet på seriøs esport innen CS:S i flere år i Norge. Ikke Valve.

Jeg gledet meg SKIKKELIG til BF4 selv, men nå blir det definitivt ikke kjøp.

Hva skal man se frem til av FPS nåda monn tro? :(

Må innrømme at jeg aldri helt gir opp håpet om et nytt 1942. Ikke at det må være et multiplayer FPS satt i WW2 (selv om jeg unektelig er svak for akkurat den settingen), men at det er laget med en dose kjærlighet og entusiasme, hvor den gode følelsen sitter umiddelbart - slik det gjorde med 1942.

Dog, er 10 år siden vanilla, må innrømme at håpet svinner stadig :(

• Like 1

Må innrømme at jeg aldri helt gir opp håpet om et nytt 1942. Ikke at det må være et multiplayer FPS satt i WW2 (selv om jeg unektelig er svak for akkurat den settingen), men at det er laget med en dose kjærlighet og entusiasme, hvor den gode følelsen sitter umiddelbart - slik det gjorde med 1942.

Dog, er 10 år siden vanilla, må innrømme at håpet svinner stadig :(

Vel vi har da Arma3, et Mye bedre spill spør du meg

Med gamemods som blir som gamle battefield, Custom maps, kjøretøy. våpen osv osv, En Latterlig mye bedre Hit detector å feeling,

Men det er som sakt ikke veldi mye spesielt til Arma3 for tiden. Selv om man har tilgang til nesten alt som var til Arma2.

Det er utrolig mye valg!, Noe tydelig EA ikke er intresert i å ha i battlefield,

så GOOD BYE battlefield! Hello my good friend Arma !

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this