Sign in to follow this  
cri74

Vi står uten Battlefield 4 servere

Recommended Posts

Hva skal man se frem til av FPS nåda monn tro? :(

Må innrømme at jeg aldri helt gir opp håpet om et nytt 1942. Ikke at det må være et multiplayer FPS satt i WW2 (selv om jeg unektelig er svak for akkurat den settingen), men at det er laget med en dose kjærlighet og entusiasme, hvor den gode følelsen sitter umiddelbart - slik det gjorde med 1942.

Dog, er 10 år siden vanilla, må innrømme at håpet svinner stadig :(

Vel vi har da Arma3, et Mye bedre spill spør du meg

Med gamemods som blir som gamle battefield, Custom maps, kjøretøy. våpen osv osv, En Latterlig mye bedre Hit detector å feeling,

Men det er som sakt ikke veldi mye spesielt til Arma3 for tiden. Selv om man har tilgang til nesten alt som var til Arma2.

Det er utrolig mye valg!, Noe tydelig EA ikke er intresert i å ha i battlefield,

så GOOD BYE battlefield! Hello my good friend Arma !

Problemet med Arma igjen er at det vil aldri fenge massen pga måten det er presentert på. Det er en god stund siden release nå og det er knapt innhold i multiplayer. Det er ingen særegne moduser utenom mods som communitiet har laget, noe som fører til mye bugs og ubalanse. Singleplayeren lider av forferdelig AI igjen som gjør hele greia så kunstig som det går an.

DayZ på sitt beste viser hva Arma er god for, det er rett og slett nydelig realisme. Skulle hatt en mellomting mellom produksjonen til BF4 med realismen til Arma. Da hadde man fått et knallspill.

• Like 1

Dette var tragisk å høre, spesielt med tanke på at det faktisk var mulighet å få fram et klanmiljø igjen her på BF.no . De snakket om å støtte e-sport, men dette ser dårlig ut.

"Vi skal satse på e-sport" meg i endetarmen. Det største lygekorset har de holdt bak ryggen sin i hele denne markedsføringen. Har ikke kjøpt BF4 og kommer ikke til å gjøre det heller. Føler meg pissa på som gamer og spillsamfunn-entusiast. Her skal man drepe samholdsfølelsen og kontaktskapingen. Farvel gode tider, heisann konsollifiseringen og fjortissifisering.

Ja, glad jeg ikke kjøpte det tidligere denne uka, synes det er veldig dårlig gjort av ea, å gjøre dette. Håper det kommer noe fps spill som er like bra som bf serien har vært.

Helt tragisk avgjørelse av EA. Ikke gi communities egne servere? Hvor er logikken?

Vet ikke om jeg hadde kjøpt bf4 men nå ga det ikke mer smak, usj.

Veldig synd med tanke på mulighetene for BigWars

Dette gjør vurderingen om man skal ha dette spillet temmelig enkel ja. Tusen takk EA, for at dere

ødelegger det frivillige sjeler har bygd opp. Battlefield hadde ikke eksistert i samme grad uten alle

de som har gjort spillet bra på frivillig basis. EA klarer ikke det selv. Btw. Sa jeg fuck off?

• Like 1

Jeg var usikker på om jeg skulle kjøpt spillet - nå kjøper jeg det ikke.

Jeg har etterhvert forstått hvordan Apple og Google klarer å tjene mye penger på å holde/trace/servere annonser til brukere innenfor sine "systemer" - men jeg ser ikke hvordan EA skal tjene penger på å dette ? Det må jo ligge en oppside i dette - nedsidene vs. communities og kost for servere/båndbredde/drifting er vel åpenbare.

Er det mulig å selge eksklusiv rett til å ha servere i Norge/Sverige for penger? Ligger det potensiale i å samle data fra spillere omkring spillmønster o.l., reklameinntekter ? pls enlighten me.

Kjipe greier :( ikke til å tro

Hva i helvete er dette for noe dritt?

EA, hvorfor jobber dere så jævla hardt for å være tidenes drittsekker?

Joda, BF4 skal være tilrettelagt for eSport. Vi ønsker spillerne det aller, aller beste. Vi har lært av feilene vi gjorde i BF3.

Alt er bare piss. De må skjønne at de ødelegger for communities rundt om i hele verden når de gjør det på denne måten. Så ufattelig irriterende og trist. Jeg driter langt faen i å spille med en gjeng tyskere eller folk jeg aldri kommer til å treffe igjen. Halve gleden er å spille med folk jeg kjenner. Å joine/invitere folk en-og-en på Battlelog kan du bare glemme at jeg går igjennom.

Good work, noobcakes.

• Like 1

Hva i helvete er dette for noe dritt?

EA, hvorfor jobber dere så jævla hardt for å være tidenes drittsekker?

Joda, BF4 skal være tilrettelagt for eSport. Vi ønsker spillerne det aller, aller beste. Vi har lært av feilene vi gjorde i BF3.

Alt er bare piss. De må skjønne at de ødelegger for communities rundt om i hele verden når de gjør det på denne måten. Så ufattelig irriterende og trist. Jeg driter langt faen i å spille med en gjeng tyskere eller folk jeg aldri kommer til å treffe igjen. Halve gleden er å spille med folk jeg kjenner. Å joine/invitere folk en-og-en på Battlelog kan du bare glemme at jeg går igjennom.

Good work, noobcakes.

Det er selvsagt ikke bra at EA velger og ikke støtte communities rundt om, men det er jo ikke akkurat som det blir umulig å spille med kjente. Er jo ikke verre enn at "alle" herfra blir enige om en serverpark (om det blir noen:o) og spiller først og fremst der.

Folk herfra spilte jo sjeldent på bf.no servere i BF3 også. Med battlelog så ble det til at alle joinet servere med mye spillere og lavest mulig ping. Så burde ikke være så stor krise, men utrolig dumt at dere ikke får lov å hoste.

BF3 på BF.no hadde god aktivitet i et halvt år. Begynte å gå downhill etter det. Noe som var jævla synd. Savner servere med skikkelig teamplay, faire regler og vanlig vehicle spawn.

At dere ikke får hoste BF4 er jo en forbanna spøk.

jeg spilte ikke bf3 et halvt år og jeg husker konstant tomme servere og et evig jag om å prøve starte de opp. Det var med noe hell inne mellom, av det som føltes ut som en million servere så var det 0-2 med folk på.

Det er selvsagt ikke bra at EA velger og ikke støtte communities rundt om, men det er jo ikke akkurat som det blir umulig å spille med kjente. Er jo ikke verre enn at "alle" herfra blir enige om en serverpark (om det blir noen:o) og spiller først og fremst der.

Tja, sjansene for å møte på et generelt norskt/svenskt community er mye høyere om bf.no hadde fått hostet mener nå jeg.

Men for all del, jeg er enig i det du sier, det blir ikke umulig, men ser for meg helvete å adde alt og alle på Battlelog, joine en, invitere venner osv. Jeg savner gamledager med Metropolis Only. Those were the days.

Folk herfra spilte jo sjeldent på bf.no servere i BF3 også. Med battlelog så ble det til at alle joinet servere med mye spillere og lavest mulig ping. Så burde ikke være så stor krise, men utrolig dumt at dere ikke får lov å hoste.

Grunnen til det er jo hovedsaklig at BF3 floppet til de grader da. Hadde BF3 blitt en stor greie hadde jeg kun spilt på bf.no sine servere (sett at det var et håndfullt antall andre som gjorde det samme selvsagt).

Bah! For noen nyheter.

Jeg er egentlig ikke overrasket over EA, men samtidig er det rimelig kjipe greier. *sukk* BF har vært spillet for meg siden jeg fikk prøve den første betaen, men nå begynner jeg å bli seriøst lei av alle de rare påfunnene som har kommet den siste tiden (årene).

Nå er jeg sikkert utrolig dum, men TB har nå klart og få opp 3 servere (dvs dem leier fra ett sted).

Er det nedelag for Bf.no/MG og leie servere eller er det prisen?

Jeg hadde ikke hatt noe imot og donert en liten slant i mnd for at bf.no skal kunne holde en server med navnet sitt på.

Har ikke peiling på hvor mye sånt koster men det er vel ikke snakk om tusenlapper? For da kan en eller annen bare slette denne posten og glømme det jeg skreiv :)

Dersom de ulike communityene må belage seg på å leie. Hva skal man da gjøre for å sikre nok inntekt til drift?

Hvor langsiktig er det?

Tjener ikke EA nok på selve spillet? Jeg er mildt sagt forbannet og vil bruke enhver anledning til å spre eder og galle om forretningsmodellen de fører.

De drepte en god del communities med innføringen av battlelog, dette var vel bare siste kvelertak på de gjenlevende. Skikkelig trist.

Jepp, og grunnen er at man skal kjøpe nytt spill hvert år, ikke sitte å spille gammle spill lenge. Når de kommer med ett nytt spill vil de at alle skal kjøpe det.

Derfor relese hvert år også for å få inn mer penger.

Ikke meningen at man skal spille gammle spill som Valve delvis ønsker.

Se bare på TF2, det er ett spill fra 2007 og både i går og i dag har det kommet ett par store updates til det i forbindelse med halloween nå.

Nytt stuff. Er knappt ett år siden de relesed MVM som var en helt ny gamemod til TF2.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this