Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
cri74

Forhåndsbestillingen for Battlefield 4

Recommended Posts

Var det flere enn jeg som la merke til at Battlefield 4 var forsvunnet i Origin ?

Forhåndsnedlastningen startet i dag, men du må selvfølgelig ha spillet i mine spill, og det er her Origin feilene ligger. Da jeg kontaktet EA kundeservice i dag bekreftet medarbeideren at flere kontoer har blitt satt til avbestilling og at summen blir refundert til kunden som om kunden selv har avbestilt spillet. Derimot kunne han forsikre om at "entitlement" for å forhåndsbestille Battlefield 4 fortsatt lå inne på Origin/Battlelog kontoen min.

Den eneste løsningen var å kjøpe spillet på nytt, eventuelt bli trukket 2 ganger (ca 1000 kroner) og få refundert 499 (som er den pakken jeg kjøpte).

idk - for meg er det ikke så stort problem fordi jeg har tenkt å bruke det til BF4 premium ved et senere tidspunkt. Jeg sjekket med banken min og det var ikke gått noe mer enn 499 kroner til EA siden august da jeg bestilte BF4, men hadde vært litt frekk måte å gjøre det på om beløpet var reservert tidligere også. Da ville jeg betalt 998 og det ville vært uten premium, og som du sier ville det kanskje resultere i 499 kroner i Origin penger. Det kan jo være at andre har opplevd det samme i dag. Visstnok var det mange hendvendelser hos EA i dag med samme "problem".

Premium er alle expansion packs ++. (som Aftermath og End Game for bf3) også kommer du før i ventekøen på serverene.

Kjøper du premium så sparer du penger. Jeg hadde kun BF3 deluxe versjon, men så ville jeg ha expansions. Det billigste var da og kjøpe BF3 premium. Husker ikke hvor mye jeg betalte..

Men Premium er IKKE BF4. Du må enten kjøpe BF4 standard eller BF4 Deluxe + Premuim

.

Digital Deluxe Edition er kun hoved spillet, med ett par unlocks. Er du smart, så kjøper du Premium i tillegg.

• Like 1

Når kan man egentlig forvente å sette seg ned å spille dette? 31 oktober?

Stemmer, slippes i Europa 00:01 den 31. oktober, ifølge EA.