Multicyber 376 Report post Posted October 27, 2013 Orange is the new black! The story of Piper Chapman (Taylor Schilling), a woman in her thirties who is sentenced to 15 months in prison after she is convicted of a decade old crime of transporting money for her drug dealing girlfriend (Laura Prepon). En serie som starta i starten av juli i år. Har ikke sett noe på det, men det ser egentlig ut til å være veldig bra! Skal sjekke ut serien etter jeg har sett ferdig supernatural på nytt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 27, 2013 Kul serie ja, venter på sesong to Lagd av skaperen av Weeds. IMDB: http://www.imdb.com/title/tt2372162/ Første sesong ligger på Netflix, ettersom det er en "Netflix Original". Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted October 27, 2013 Veldig bra serie Quote Share this post Link to post Share on other sites
nightzirch 578 Report post Posted October 27, 2013 Var treig i starten, men slutta spennende. Veit ikke helt hva dere andre synes, men jeg heier mer på American Pie-duden og håper de slår opp. Kanskje jeg har sett for mye Breaking Bad eller hva, men jeg håper hu snapper og blir den nye crazy sjefen i fengselet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Line 8 Report post Posted October 28, 2013 Så kjapt ferdig sesong en når jeg fant showet! Enig i at det var litt treigt i starten, men jeg ble bra oppslukt etter en liten stund. Ganske irritert på flere av karakterene også, men vittig humor og en god klæsj drama. Gleder meg til sesong nummer to kommer! Chocolate and vanilla, swirl, swiiiirl. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted February 15, 2014 6 Juni !! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted July 15, 2014 Sesong to var konge, gleder meg til 3ern. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted June 8, 2015 Sesong 3 begynner om fire dager 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted June 17, 2016 Ny sesong i gang Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted June 17, 2016 Har venta i over ett år på denne sesongen Synd jeg kommer til å se alle episodene i løpet av et par dager(maks), så er det bare å vente igjen.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted June 17, 2016 Jepp. Det som er "problemet" med Netflix. er over så altfor fort 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted June 18, 2016 Nok en fantastisk sesong. And now my watch has ended(for now) Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted June 24, 2016 må få sett denne.. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites