Sign in to follow this  
Daniel-

Nytt headset

Recommended Posts

Hei.

Er på jakt etter et nytt headset, skal helst være trådløst og må selvsagt være 7.1 surround.

Har hatt G930 til nå og digger det, men "hullet" der micro-usben skal inn begynner å kuke seg så den detter så lett ut, går meg på nervene da den begynner å slå seg av og på hele tiden. Gidder ikke å styre med garanti-greier så kjøper heller et nytt.

Forslag? :)

Ikke kjøpt nytt G930, anbefaler det ikke. Det er et veldig komfortabelt headsett med god lyd. Men headsettet kuker seg ofte med lyden og skrur seg ofte av. Det er ikke bare jeg som har det problemet.

Har gode erfaringer med A40. Kombortabelt, god lyd, herlig mixap så du slipper å bytte ledninger, og ellers et strålende headsett. Veldig klare toner på fult volum med musikk, og ja, bare gode ord utenom at "hovedleningen" er ca 3m, så kan bli litt mye ledninger av og til.

Jeg har styrt unna trådløse headset etter G930. Jeg tror at alle trådløse headset har en svakhet og det er andre signaler rundt om i huset. Mobiler, trådløs nettverk osv.. Hvertfall lan, trådløse headset er verdiløse på store lan.

Skaff deg heller et helt vanlig headset, Daniel. Og jeg anbefaler deg Razer Blackshark. Helt konge headset til en ganske ålreit pris med tanke på kvaliteten man får. :D

Jeg har styrt unna trådløse headset etter G930. Jeg tror at alle trådløse headset har en svakhet og det er andre signaler rundt om i huset. Mobiler, trådløs nettverk osv.. Hvertfall lan, trådløse headset er verdiløse på store lan.

Skaff deg heller et helt vanlig headset, Daniel. Og jeg anbefaler deg Razer Blackshark. Helt konge headset til en ganske ålreit pris med tanke på kvaliteten man får. :D

Det med ustabilt signal både i huset og på LAN har du helt rett i, men selv ville jeg heller ha valgt Astro A40 istedet for Razer Blackshark. A40 er dog noenlunde dyrere enn Blackshark, men slår Blackshark ganske godt ned i støvlene. Av totalt 19 punkter vinner A40 12. :)

A40 er forresten kompatibel med PC, PS3 og X360. :p

Hørt veldig mye bra om A40, kjøpte meg akkurat G35 og er fornøyd men ser ut som at du sikter litt høyere en G35en :)

Ville styrt unna gamerheadsett og særlig USB drevne. Legg samme pengene i et Sennheiser eller Beyer Dynamic headsett. Les denne: http://www.head-fi.org/t/483802/quest-for-holy-grail-of-gaming-sound

Hvis jeg tolker den diskusjonen riktig så bør Daniel tenke gjennom "må selvsagt være 7.1 surround." en gang til.