Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
camaxide

Noen gamle travere fra BF2 som skal spille BF4?

Recommended Posts

battlefield.no burde få opp noen, mulig å få til noe sponsing for dem kanskje? komplett.no eller lignende kunne hatt logoen sin på loadingen eller noe slikt?

kommer en avklaring her snart!

Varsle hvis dere trenger hjelp i form av penger eller noe. Stiller gjerne opp i å støtte dette.

Betaler lett for en 32 slot server, 200,- pr mnd er småpenger i den store sammenhengen - det er tross alt krig. :) Men, var inne på Fragnet nå og da var det ikke mulig å velge Oslo i bestillingsskjemaet, selv om det står i listen over server locations. Håper det bare betyr at de er "utsolgt" for øyeblikket, ikke at de skal slutte å tilby servere i norge.. :-/

Hadde vært utrolig nice. Burde jo eventuellt gå an å få til et spleiselag.

Over til noe helt annet, her er skaden de forskjellige tank-shellsa gjør vs. tanks:

Front/Sides/Rear

AP - 22/32/52

HE - 29/40/65

SABOT - 22/32/52

Hva med retning? om tanken står tilta 20 grader nesten front mot - så er det sikkert fortsatt mer skade å treffe fronten en å sprette skuddet inn i sida fra skarp vinkel?

har pinga mellom 13-25 på mange "norske" servere. Ganske diggers!

pinger selv ned i 6 - might good - da kan man skru net-saken på 0

Hadde vært utrolig nice. Burde jo eventuellt gå an å få til et spleiselag.

Over til noe helt annet, her er skaden de forskjellige tank-shellsa gjør vs. tanks:

Front/Sides/Rear

AP - 22/32/52

HE - 29/40/65

SABOT - 22/32/52

Hva med retning? om tanken står tilta 20 grader nesten front mot - så er det sikkert fortsatt mer skade å treffe fronten en å sprette skuddet inn i sida fra skarp vinkel?

Aner ikke, er ikke jeg som har gjort testene.

Xfactor en yoytuber som har testa dette ut forklarte dette på en bra måte rett etter release. Har ikke link, er på mobil, bare å søke :)

Men'e du Camax, tror ikke du trenger flere tips og triks i den jernbalja. Soper til deg kills i hopetall uansett har jeg lagt merke til.

Ang shells, sabot til antiair og HE bruker ett shell mindre på alt annet enn bakfra ser det ut som. Fortsatt 2 i baken uansett for å ta ut en tank med full helse.

Cappa, what the hella?! Dawnbreaker er jo lett et av de beste karta! spesielt i Conquest!

Nja - personlig har jeg ikke spilt nok på det til å gjøre meg opp en skikkelig mening enda. Men det er ikke bare jeg som skal bestemme kartsyklus på serveren.

Det er hvertfall rimelig stor variasjon av typen maps i 4'ern =) så bør være noe som passer alle

Noen flere old school gamere som har kastet seg på BF4? Trenger flere å joine - hele vennelista er ofte offline :p

Noen flere old school gamere som har kastet seg på BF4? Trenger flere å joine - hele vennelista er ofte offline :p

Er da nesten på hver dag utpå efftan sammen med noen andre herifra, kan jo joine mumble og bli med? :)

Oldschool og oldschool, add gjerne OptimusCrimee så skal jeg joine deg om jeg har tid til å spille noen runder :)

Er da nesten på hver dag utpå efftan sammen med noen andre herifra, kan jo joine mumble og bli med? :)

finner ikke The-Gambl3r på battlelogen

Er det foresten noe nytt på Battlefield.no BF4 server-fronten? :)

finner ikke The-Gambl3r på battlelogen

Er det foresten noe nytt på Battlefield.no BF4 server-fronten? :)

http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Gam6l3r/stats/363689212/pc/

prøv den ;)

:o da håper jeg ikke jeg var vennen din - jeg vil ikke bli sletta :o

menne - tenkte du på her inne, eller på battlelog??

Haha, oh you.

Jeg skrev kanskje litt knotet. Jeg mente at de slettet vennelista mi og la de til som brukere jeg har blokkert. Altså jeg har null venner da jeg logget inn igjen.

Ingen av brukerne ble "slettet" sånn som du skriver ;), det var bare vennelista mi som ble rensket opp i.

Edited by Its a war out here

På battelog.

Tenkte jeg skulle opprette en tråd for å informere folk, men orker ikke gjøre det enda.

Jeg fikk en e-post i går kveld om at min e-post hadde blitt endret. Jeg avslo endringen, men da jeg logget inn var navnet på Origin-brukeren min endret, vennelista (som nevnt) slettet, og de hadde endret språk til russisk samt lagt til et sikkerhetsspørsmål. Jeg fikk resatt passordet og logget inn, men jeg fikk ikke endret passord til noe annet fordi endring av passord krever svaret på sikkerhetsspørsmålet, så jeg ble stuck med Live Chat med Origin-helpsupport i går kveld klokka to. Fyren i chatten sa at det har vært en kjempebølge med hackers i det siste, så folk anbefales å endre passord til noe sikrere og legge til sikkerhetsspørsmål.

Til info var fyren jeg chatta med utrolig treig og jævla inkompentent. Origin support, ladies and gentlemen.

Man vet det jo, så man kjører bare en litt mer defensive stance å fender unna de som kommer :D å gjerne blandt teammates så blir de plukket ned mens de chaser deg =)

Jeg digger foresten Shadow play - har allerede 67 GB med capture fra BF4 public :)

veldig kjekk funksjon - spesielt i et spill som ikke har demo recording

Nei det får en se :p dette er jo såklart kun public klipp. men kan sikkert være artig det også =)