Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
camaxide

Noen gamle travere fra BF2 som skal spille BF4?

Recommended Posts

Noen som har testa hvor mye skade de forskjellige tank-rundene gjør? Føler ikke at det er noe skille i det hele tatt men har ikke fått gjort noen skikkelige tester.

Tydelig at EA sin skraping av servertilbydere får konsekvenser nå. Jeg finner ikke en eneste ok server å joine nå. Jeg må opp i 80-90ms på ping for å finne noen som ikke er full eller tom. Er ikke noe mellomting.

Tydelig at EA sin skraping av servertilbydere får konsekvenser nå. Jeg finner ikke en eneste ok server å joine nå. Jeg må opp i 80-90ms på ping for å finne noen som ikke er full eller tom. Er ikke noe mellomting.

Ligger på rundt 50ms på di serverne TB tilbyr, men dem er det offte fullt på, og når dem ikke har laget ett kø system engang er det kjedelig og refreshe heletida =/

Spammer knappen til jeg kommer inn :) Der er det i alle fall kjentfolk. Det er 10 ganger bedre å skyte på kjente navn enn noe random :p

Noen som har testa hvor mye skade de forskjellige tank-rundene gjør? Føler ikke at det er noe skille i det hele tatt men har ikke fått gjort noen skikkelige tester.

Lurer på dette selv. Gjelder AT-rockets også, om det er noen weakspots eller noe som man burde sikte på. Føler armor tar så lite damage av det jeg skyter på dem.

Var greit da noen lagde en komplett guide i BF2 for...noen år siden.

Ligger på rundt 50ms på di serverne TB tilbyr, men dem er det offte fullt på, og når dem ikke har laget ett kø system engang er det kjedelig og refreshe heletida =/

Sjæl. Realiteten er jo at serverne ikke er hostet i Norge selv om det står TB på dem, og det er det som er grunnen til at pingen blir ræv. Da jeg bode hjemme hadde jeg til tider 7 i ping på bf.no sine servere. Those were the days.

Og speaking of queue-system. Hvorfor er dette fjernet? Det var der i betaen? Kanskje fordi det blir som å DDose seg selv eller noe. Uansett forbanna irriterende at det ikke er på plass.

Er det ikke mulig å legge servere til favoritter?

Jeg er forøvrig Camax1de på battleloggen - de som kjenner meg kan legge meg til for litt tp

Tror ikke det, ReWrite, men Premium-medlemmer får prioritet (EA... :lol: :lol: :lol:) hvis det er flere i køen såvidt meg bekjent. Dog sliter de visstnok med kø-systemet nå, godt mulig derfor det ikke er helt på nett.

Its a war out here : for å kunne stå i kø må man ha premium etter det jeg har hørt? :)

Fy faen, det hadde vært absurd.

Men ja, Sussi, hørt det samme. Kommer forhåpentligvis på plass snart. Irriterende å spamfucke Reconnect-knappen.

Jeg lurer på om ikke kø-systemet kom ut i natt? En jeg spilte med ramla ut i den siste runden jeg var med på og da sa han at han havnet i kø da han skulle re-joine.

Deilig :D

Edit: nå har jeg spellt igjennom story mode for og få unlocka p90 (som det står skal bli unlocka når siste mission er ferdig) men den er ikke blitt unlocka hos meg, noen som har gjort det ferdig og fått den unlocka? :)

Edit2: Kan det ha noe med hvem jeg velger på siste mission?

fant den jeg også, men nå har jeg gjort det to ganger og valgt begge to, men har verken fått p90 eller m249 :p

Edit: etter noen refresh av battlelog kom dem fram, men gleden var kortvarig da det ikke gikk og ha pdw våpen på recon klassen :(

Noen mulighet for at vi kan spleise på noen servere og kalle de Norway 01 02 03 04 osv ? Det er så utrolig mange dårlig oppsatte servere i BF4 at jeg får fnatt. Aner ikke hvor mye det koster jeg men. Norge trenger noen gode servere, er helt crazy dette. Trønderbataljonen har noen men de er så småe igjen.

Noen mulighet for at vi kan spleise på noen servere og kalle de Norway 01 02 03 04 osv ? Det er så utrolig mange dårlig oppsatte servere i BF4 at jeg får fnatt. Aner ikke hvor mye det koster jeg men. Norge trenger noen gode servere, er helt crazy dette. Trønderbataljonen har noen men de er så småe igjen.

Rop ut, jeg slenger gladelig i en slant :)

battlefield.no burde få opp noen, mulig å få til noe sponsing for dem kanskje? komplett.no eller lignende kunne hatt logoen sin på loadingen eller noe slikt?

Hadde vært utrolig nice. Burde jo eventuellt gå an å få til et spleiselag.

Over til noe helt annet, her er skaden de forskjellige tank-shellsa gjør vs. tanks:

Front/Sides/Rear

AP - 22/32/52

HE - 29/40/65

SABOT - 22/32/52

Edited by beaveer

battlefield.no burde få opp noen, mulig å få til noe sponsing for dem kanskje? komplett.no eller lignende kunne hatt logoen sin på loadingen eller noe slikt?

kommer en avklaring her snart!

• Like 1

kommer en avklaring her snart!

Høres bra ut :) Btw, jeg trykte 'like this' men får beskjed om at jeg har brukt grensen med positive votes for i dag - det er første gang jeg prøver å bruke funksjonen dog. :)

• Like 1