Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
camaxide

Noen gamle travere fra BF2 som skal spille BF4?

Recommended Posts

Jeg spilte battlefield 2 demoen i 4 år selvom jeg hadde hele! [...]

Hva. I. Helvete?

Kanskje det skal være demonen :hmm:

Det passer ikke med 'selvom jeg hadde hel' - men kanskje han likte oman veldig godt bare ;p

Like rundt hjørnet nå igrunn.

Fikk prøvd BF4 i akkurat 0 minutter før betaen tok slutt. Noen som vil fortelle meg om jeg burde kjøpe det eller ikke? :p

Jeg likte det veldig godt iallefall, som den casual-slusken jeg har blitt. Om det er det rette spillet for deg om du er av den mer seriøse typen skal jeg ikke uttale meg om, for det har jeg rett og slett ikke peiling på. Smaken er som baken er det vell noe som heter.

Fikk prøvd BF4 i akkurat 0 minutter før betaen tok slutt. Noen som vil fortelle meg om jeg burde kjøpe det eller ikke? :p

TTK myyye mindre enn i BF2, men større sjanse for å kunne straffe en uten aim selv om han skyter først. BF4 har heller ikke så my "vaselin" på skjermen i form av suppression. Og kan tilogmed læres å kontre.

Betaen bra preg av "trading" av kills, dvs begge dreper hverandre. Om dette skyldtes generelt lag eller samme netcode som i BF3 er enda usikkert.

Spec er bra for evt esport. Da er det vel bare å vente å se om det er maps som passer og om ALLE gamlingene, som deg Beaveer, børster støv av <usersettings.con> og hopper uti :p

Let teh drama begin!

At man dreper hverandre kan ofte være en naturlig greie.. alle skudd i battlefield har en hastighet å tar tid.. om man så har 3 skudd i lufta på veg mot motstanderen pga høy rpm, idet man blir drept - så vil jo motstanderen ta 3 kuler etter du dør, å da også ofte dø. Så dette trenger ikke være dårlig nettkode men et tegn på at dere skjøt mot hverandre samtidig. Bare se på sniper skudd - som jo er av de raskere skuddene, de tar litt tid å lande - så om 2 snipere trekker av innen 0,4 sekunder av hverandre vil gjerne begge ta ei kule.

Jeg likte personlig betaen veldig godt foresten - spillet føles rett og slett godt ut imo.

• Like 1

Høres bra ut. Sitter å innstallerer bf3 igjen nå for å varme opp FPS-kunnskapene, har bare spillt dota2 og LoL det siste halve året.

• Like 1

Jeg kjørte litt betaen, men jeg spillte bare BF3 på Playstation - så det teller ikke som trening :D Men det er vel litt som å sykkle ;)

Jeg skal hive meg på en runde med BF4 for å se hvordan det blir.. :)

virker lovende når det kommer til hvordan våpenfølelsen virker kontra BF3.

Synd jeg ikke fikk testet beta :(

• Like 1

ReWrite også ^_^ Du får kaste deg på. om man liker BF liker man helt sikkert også BF4 - ga mersmak med betaen for meg hvertfall :D allerede bestillt spillet

bestilt jeg og, premium også til og med. Var litt gira her. når jeg tenker tilbake så har jeg vel nå betalt 1050 kr for bf4 og bare såvidt testa beta.

Pro.

• Like 1

Jeg fikser premium når spillet kommer, jeg bestilte også spillet før beta - men viste jo jeg skulle spille det :D

Håper BF4 blir en høydare, men får se hvor mye tid man får puttet inn i spillet.. Det suger og bli eldre..

Noen gamle travere som har lyst til å bli med på podcast i kveld (ca 2100)? Send meg en PM her i forumet. Vi har 4-5 segmenter der BF4 er en av dem, eSport er en annen + noen andre spill. Det blir opptak og redigert etterpå og vi forventer en uformell tone på det hele. I redigeringen blir det lagt på video og bilde, hele casten blir postet på battlefield.no youtube kanal og på portalen her på nettsiden. Det er litt kort varsel, men jeg ser at vi trenger flere BF spillere i cast :) Du trenger grei lyd (mikk) og godt humør, og et snev av interesse for spill

Har ikke tid (og tror ikke jeg hadde gjort meg spesielt godt på lufta), men i hvilke sammenheng er denne podcasten?

Battlefield.no har aldri hatt noe sånt tidligere så vidt meg kjent (bortsett fra fylle-radio da).

En gang må bli den første :) Har du kanskje ikke sett at vi har fått en engen battlefield.no Youtube kanal ? Det jeg trenger er noen som har spilt en del BF og har litt meninger om spill generelt, men å finne en BF spiller i battlefield.no har etterhvert blitt vanskelig :p

Siden jeg ikke har spillt seriøst Battlefield siden BF2 så hopper jeg over for denne gang. Jeg veit sikkert ikke hva jeg snakker om lenger :D

Okey. Men da er det laget i alle fall - får se hvordan resultatet blir, forhåpentligvis bra :)

Hva av pakker må man kjøpe for og få full pupp av spillet? Henger jo faan meg ikke med lenger jeg.

Lasta ned demoen, men fikk ikke spilt noe fikk opp noen feilmeldinger om at noen filer manglet :( Men har lyst å begynne å spille igjen. Noen som vet hva som kreves av maskinen?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...